Poster: Djillusion
Mozilla Firefox Owned Internet Explorer! Ik wist niet dat dit zo was in Mozilla 2.0, maar eens ff downloaden dan...
Maar verder snap ik nog steeds niet waar iedereen zich druk om maakt. MOET perse elke post net als een formele brief worden geschreven? Ik vind van niet, onzin. Zolang het maar leesbaar is.
Ik denk dat iedereen hier op het forum wel ABN kan praten. (Of ABB Algemeen Beschaafd Belgisch:D). Persoonlijk maak ik er dus geen probleem van dat anderen dit doen. Nou zeg ik niet dat ik het niet doe, want ik heb ook wel eens wat rare woorden of iets niet met een hoofdletter.
Ik denk wel dat naar aanleiding van deze topic, een heleboel members gaan proberen om netter te typen.
Je maakt je er blijkbaar wel zorgen om, want deze post is duidelijk geformuleerd, bevat voldoende leestekens en hoofdletters.
En je hebt gelijk met wat je zegt over die formele brief maar zorg er in elk geval voor dat iemand van 10 jaar het kan lezen en iemand van 80 ook. Er zitten hier best veel verschillende leeftijden online, en het forum moet voor iedereen toegankelijk blijven.
Dus als je een topic start:
Maak een duidelijke titel
Formuleer helder wat je probleem is.
Verder: Schrijf logisch opgebouwde zinnen en gebruik voldoende leestekens.
Dit zou het forum een stuk aantrekkelijker maken!
Met vriendelijke groet