Poster: staf
gwn ik ben hier op deze site gestoten toen ik een mengpaneel gekocht had maar zat geen voeding bij dus heb ik hier de vraag gestelt hoeveel stoom dit mengpaneel nodig had hedde ze me eerst een vragenlijst gegeven om lid te mogen worden kzou het hiet niet gevraagt hebben
Poster: ccc
Hoe wil je nou dringen een vraag stellen?
Poster: ilseentje
Waarschijnlijk stel ik mij aan maar ik erg me mateloos aan het sms taaltje dat hier door vooral jongeren wordt gebruikt.
Het is trendy ik weet het maar beseffen deze personen dat het voor de niet zo trendy mensen onder ons het dan zeer lang duurt om iets gelezen te krijgen.
Dikwijls is het sms taal, fout geschreven en zonder leestekens.
In dat geval is het meermaals terug lezen van het bericht de enige optie.
Denken deze mensen er misschien is even bij na dat de meesten onder ons iedereen wil helpen met raad en daad maar dat het op deze mannier minder aantrekelijk wordt om te antwoorden en te helpen?
Als je serieus wil genomen gebruik dan misschien normale schrijftaal.
Dit is geen gsm maar een forum waar een letter meer geen geld kost.
Nu weet ik dat er zeer velen naar fouten in dit bericht gaan zoeken en er zullen er ongetwijfeld inzitten, maar het moest even gezegd worden vind ik.
Aan sommigen: Er zat inderdaad een fout in. 'aantrekelijk' is 'aantrekkelijk'.
Waarvoor mijn excuses
Poster: rwartes
Dit stoort mij, het gebruik maken van geen alinea's.
Poster: Powel
Ik denk dat dit en elk ander forum een goede weerspiegeling is van de taalkennis van de jeugd van tegenwoordig. En waarom? Omdat er op een forum geen spellingscheck .
Poster: Djillusion
Mozilla Firefox Owned Internet Explorer! Ik wist niet dat dit zo was in Mozilla 2.0, maar eens ff downloaden dan...
Maar verder snap ik nog steeds niet waar iedereen zich druk om maakt. MOET perse elke post net als een formele brief worden geschreven? Ik vind van niet, onzin. Zolang het maar leesbaar is.
Ik denk dat iedereen hier op het forum wel ABN kan praten. (Of ABB Algemeen Beschaafd Belgisch:D). Persoonlijk maak ik er dus geen probleem van dat anderen dit doen. Nou zeg ik niet dat ik het niet doe, want ik heb ook wel eens wat rare woorden of iets niet met een hoofdletter.
Ik denk wel dat naar aanleiding van deze topic, een heleboel members gaan proberen om netter te typen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.