Poster: ilseentje
Waarschijnlijk stel ik mij aan maar ik erg me mateloos aan het sms taaltje dat hier door vooral jongeren wordt gebruikt.
Het is trendy ik weet het maar beseffen deze personen dat het voor de niet zo trendy mensen onder ons het dan zeer lang duurt om iets gelezen te krijgen.
Dikwijls is het sms taal, fout geschreven en zonder leestekens.
In dat geval is het meermaals terug lezen van het bericht de enige optie.
Denken deze mensen er misschien is even bij na dat de meesten onder ons iedereen wil helpen met raad en daad maar dat het op deze mannier minder aantrekelijk wordt om te antwoorden en te helpen?
Als je serieus wil genomen gebruik dan misschien normale schrijftaal.
Dit is geen gsm maar een forum waar een letter meer geen geld kost.
Nu weet ik dat er zeer velen naar fouten in dit bericht gaan zoeken en er zullen er ongetwijfeld inzitten, maar het moest even gezegd worden vind ik.
Poster: dj_jr
wil je soms dat we allemaal goede nederlandse zinnen schrijven?
Poster: ilseentje
Waarschijnlijk stel ik mij aan maar ik erg me mateloos aan het sms taaltje dat hier door vooral jongeren wordt gebruikt.
Het is trendy ik weet het maar beseffen deze personen dat het voor de niet zo trendy mensen onder ons het dan zeer lang duurt om iets gelezen te krijgen.
Dikwijls is het sms taal, fout geschreven en zonder leestekens.
In dat geval is het meermaals terug lezen van het bericht de enige optie.
Denken deze mensen er misschien is even bij na dat de meesten onder ons iedereen wil helpen met raad en daad maar dat het op deze mannier minder aantrekelijk wordt om te antwoorden en te helpen?
Als je serieus wil genomen gebruik dan misschien normale schrijftaal.
Dit is geen gsm maar een forum waar een letter meer geen geld kost.
Nu weet ik dat er zeer velen naar fouten in dit bericht gaan zoeken en er zullen er ongetwijfeld inzitten, maar het moest even gezegd worden vind ik.
Poster: DeafDJ
Ik heb er ook soms last van dat ik een post 8x opnieuw moet lezen om het te ontcijferen.
ik kan het meeste hier wel volgen en ik vind het al heel wat dat er hiero niet gescholden word om nou ook nog is me nederland op en top te gaan schrijven vind ik weer beetje overdreven
Poster: W.i.M
Spelvouten.
Poster: Djillusion
...
Als iemand nou een keer het woord 'echt' met een 'g' schrijft, daar doe ik niet moeilijk over.
...
Poster: ccc
Edit:
@ ScottB: Nee ik vind niet dat je dat soort afkortingen moet gebruiken. Er zijn genoeg mensen die niet weten wat idd, mss, etc betekenen.
Poster: ScottB
Het valt me wel op dat iedereen hier heeeel netjes post. Ik zie geen spellingsfouten en ook de interpunctie is overal netjes verzorgt :p
Poster: ccc
Ik gebruik het @ teken omdat dat een algemeen erkend internet teken is en heeft de engelse betekenis at.
Dit is een DJ forum en de kans dat hier DJ's op zitten die geen msn gebruiken zit er ook dik in. En zouden deze mensen al msn gebruiken wie zegt dan dat zij weten wat mss, idd, igg, enz. enz. betekenen. Het zijn geen eens officiele afkortingen.
De afkortingen mss, wss heb ik zelf nog nooit iemand zien gebruiken. Mss zal wel 'misschien' zijn, maar wat wss betekent weet ik niet.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.