Bekendheid (3/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Antoine88    posted on 30-04-2006 13:34
People,

ik ben beginnende DJ en heb dus aardig zitten oefenen. Heb net mijn eerste Mixtape gemaakt en ben er zelf aardig over de spreken. Moet alleen nog even bewuster kiezen tussen opvolgende liedjes,.. en natuurlijk blijven oefenen, haha.

Anywayz, mijn vraag..

>> Hoe heb jij je bekendheid gekregen of hoe heb je jezelf promoot.?

Loiders..

Mod edit by Lead on 30-04-2006 13:44 (2%)

What do you think about Bekendheid ??

Vote :   

Jorrit    posted on 28-08-2009 12:57
Poster: Ilja
Ging het maar zo makkelijk, het heeft mij veel moeite gekost om voor te zorgen dat de clubs mij uitnodigden. Ben nu met een club bezig waar alleen maar tiesto's en armins komen, tering wat is die pain in the ass.

Sorry Ilja, maar ik denk dat je niet echt geloofwaardig overkomt. Je komt in dit wereldje verder door gewoon oprecht en eerlijk te zijn, in plaats van praatjes te maken die je niet echt hard kan maken...
DJADMIN    posted on 28-08-2009 13:10
Poster: Jorrit

Sorry Ilja, maar ik denk dat je niet echt geloofwaardig overkomt. Je komt in dit wereldje verder door gewoon oprecht en eerlijk te zijn, in plaats van praatjes te maken die je niet echt hard kan maken...

Agree Jorrit
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
WalterRavensberg    posted on 28-08-2009 13:37
zeker agree...
blijf ten aller tijden netjes en eerlijk...
doe je ding en als dat goed is wordt je vanzelf gevraagd...

bedenk wel dat een beginnende dj jaren bezig is met het opbouwen van een netwerk...
dus niet ongeduldig worden... als jij echt kan draaien komt het vanzelf...
als je dus over 2 jaar nog steeds nix hebt kun je misschien beter een andere hobby zoeken...

succes iig...
PaulBrugel    posted on 28-08-2009 13:59
Het is een jonge label/booking agency. ?MYMA records. ? Maar ik en de oprichter zijn vastberaden om het groot te maken.?Cool

Nou, dat beloofd wat. Alleen raar dat jullie geen website hebben. Ook op google niks te vinden.
En ik ken je niet, en niemand kent je hier.

Nu word ik nieuwschierig. Een label, welk label? Heb je al releases?

Ik begin me nu een beetje te irriteren... Wat is je website? Waar draai je nu?
Ik heb er altijd een bloedhekel aan mensen die maar wat roepen te roepen om?een beetje?interessant over te komen. Maar ik kan er naast zitten (-< Dan mijn oprechte excuses)

Komt u maar.......?
Ilja    posted on 28-08-2009 16:46
De website gaat over paar weken de lucht in, en we hebben al releases. ( staan op Dancetunes )

zoeken onder de naam jorno espe.
PaulBrugel    posted on 28-08-2009 18:24
Tja, echt onder de indruk ben ik niet eerlijk gezegd. Matige producties en ik zie dat je draait in de Rodenburg, discotheek ala de Kelder in Hank. Niet iets wat ik verwacht had?van iemand die in Japanse tenten draait waar zelfs?Tiesto en Armin van Buuren draaien.

Heb nu ook je hyves gezien, en van die verhalen die je boven allemaal uit je mouw schut: Eerst zien dan geloven.
Woudtje    posted on 28-08-2009 18:35
Vind die producties wel ernstig saai en eentonig zeg. Verder succes met je label. Al geloof ik er maar weinig van.
THE-DON    posted on 28-08-2009 20:06
Ik draai ook binnenkort back2back tiesto hoor CoolCool
Ilja    posted on 28-08-2009 20:45
Poster: PaulBrugel
Tja, echt onder de indruk ben ik niet eerlijk gezegd. Matige producties en ik zie dat je draait in de Rodenburg, discotheek ala de Kelder in Hank. Niet iets wat ik verwacht had?van iemand die in Japanse tenten draait waar zelfs?Tiesto en Armin van Buuren draaien.

Heb nu ook je hyves gezien, en van die verhalen die je boven allemaal uit je mouw schut: Eerst zien dan geloven.

Gast ik draai zelf niet, mijn DJ's draaien en voor je conclusies trekt moet je eerst even vragen waar Jorno Espe allemaal gedraait heeft. ( lijst is heel lang )

Door de komst van zijn kind is hij heel rustig aan gaan doen ( dus daarom draait ie op dit moment in de rodenburg ).

( En nu is hij weer aan het opbouwen )

Maar zodra jullie zijn echte house setje horen piepen jullie wel anders.

( en hij is niet de enige DJ die ik promoot ).
User edit by Ilja on 28-08-2009 @ 20:46:52 (7%)
Flaged
Woudtje    posted on 28-08-2009 20:53

Gast ik draai zelf niet, mijn DJ's draaien en voor je conclusies trekt moet je eerst even vragen waar Jorno Espe allemaal gedraait heeft. ( lijst is heel lang )

Je klinkt hier als of je hun pooier bent!! Je komt hier een beetje over als een " Sjonnie ".
Ilja    posted on 28-08-2009 20:59

Een manager is geen pooier Cool is zorg er gewoon voor dat die gasten beroemd worden en pik een graantje mee omdat ik een beginnend DJ ben. En voordeel is ook dat ik meertalig ben ( dus niet alleen NL en EN ) en dat helpt in Rusland en andere voormalige USSR republieken. ?Daarnaast die gasten verdienen het, ze kunnen zeer goed draaien.?

En het is zeer leuk om te doen, omdat er altijd een uitdaging is.

User edit by Ilja on 28-08-2009 @ 21:00:41 (22%)
Flaged
Stefjuuh    posted on 28-08-2009 20:59
Hoe zit het met namedropping zonder namedropping?
PaulBrugel    posted on 29-08-2009 11:35
Lees dan eens wat je zelf heb weggezet:
"Ik ben naast DJ'en? ook DJ's aan het promoten ( met shitload aan ervaring Cool?)? en heb ik afspraken met verschillende Clubs in Japan komende maand waar ik ga praten over mogelijke boekingen, en in hetzelfde tijd ga ik ook een goed woordje over mijzelf doen en wie weet mag ik ook even een uurtje achter de tafels staan in een van de meest heetste clubs in Tokio.?
Ik hou er niet van om klein te beginnen"

Lees je het nu zelf?

Its nice to be important, but its more important to be nice!

Gewoon normaal doen joh, dan zal je mij en andere forum members niet zo snel over je heen krijgen

Stagiar    posted on 29-08-2009 13:44
" Mijn DJ's " Ik vind je behoorlijk pooierig overkomen op deze manier, ik heb wel eens van de naam jorno espe gehoord maar het is niet dat er meteen en belletje gaat rinkelen.
Ik denk dat je een beetje rustig aan moet doen, Ilja.. Je komt niet erg geloofwaardig over en daarnaast is dit al geen goede publiciteit voor MYMO en de rest van je franchise Winking my eye
OT:
Veel optreden, kaartjes uitdelen, nog meer optreden, feestjes organiseren, kaartjes uitdelen, nog maar 'n keer optreden, netwerken, veel praten over je hobby, mensen warm maken om jou te gaan zien tijdens een show, nog maar 's een keer optreden. En ga zo maar door..
En ohja, 'n release op een label en gedraaid worden door wat bekende dj's wil vaak ook wel helpen Winking my eye
Oftewel, er keihard voor gaan en laten zien dat je graag wil.
Ilja    posted on 29-08-2009 14:48

Jij mag geloven wat je wilt, maar ik sta over een week in Riga, Letland het de DJ's die ik promoot.

En ik hoef echt geen goedkeuring van stel morraalridders te hebben en ga gewoon voor grote dingen, om te bewijzen dat het gewoon mogelijk is.
Stephanie    posted on 29-08-2009 15:55
Jij mag geloven wat je wilt, maar ik sta over een week in Riga, Letland het de DJ's die ik promoot.
?

En ik heb een Brontosaurus-Rex in een terrarium........
Ashley    posted on 29-08-2009 15:58
Poster: Stagiar

OT:
Veel optreden, kaartjes uitdelen, nog meer optreden, feestjes organiseren, kaartjes uitdelen, nog maar 'n keer optreden, netwerken, veel praten over je hobby, mensen warm maken om jou te gaan zien tijdens een show, nog maar 's een keer optreden. En ga zo maar door..

En ohja, 'n release op een label en gedraaid worden door wat bekende dj's wil vaak ook wel helpen Winking my eye

mooi gezegd!
Maar wat nou als het lukt, mama?
Dolivieira    posted on 29-08-2009 20:42
Presteer eerst wat en kom dan met je resultaat opscheppen, geld voor iedereen met goot praat.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Boyd    posted on 29-08-2009 20:48
Poster: PaulBrugel
Lees dan eens wat je zelf heb weggezet:
"Ik ben naast DJ'en ook DJ's aan het promoten ( met shitload aan ervaring Cool )? en heb ik afspraken met verschillende Clubs in Japan komende maand waar ik ga praten over mogelijke boekingen, en in hetzelfde tijd ga ik ook een goed woordje over mijzelf doen en wie weet mag ik ook even een uurtje achter de tafels staan in een van de meest heetste clubs in Tokio.?
Ik hou er niet van om klein te beginnen"

Lees je het nu zelf?

Its nice to be important, but its more important to be nice!

Gewoon normaal doen joh, dan zal je mij en andere forum members niet zo snel over je heen krijgen

Idd, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

@ Ilja, we zien natuurlijk graag een paar foto's voorbij schieten van dronken japanners!

Dolivieira    posted on 29-08-2009 21:00
Poster: Stagiar

OT:

^Dit is het enigste manier om bekend te worden. Liefst alle drie tegelijk.^

En nog wat zorg er ook voor dat je niet vervelend wordt door te hard van stapel te lopen kan averrechts werken.
Overal waar te voor staat is niet goed.
DAW    posted on 29-08-2009 21:02

En ik hoef echt geen goedkeuring van stel morraalridders te hebben en ga gewoon voor grote dingen, om te bewijzen dat het gewoon mogelijk is.

Sorry?. maar bij mij komt het ook allemaal niet echt geloofwaardig over. Krijg eerder het idee dat je iets wil bewijzen bij een paar mensen.

Maar dat is echt niet nodig volgens mij hier op het forum. Iedereen word gewaardeerd voor zijn eigen ding.

Ik heb persoonlijk geen ambities meer om op feesten te draaien, ook al word ik nog steeds zo nu en dan eens gevraagd. Heb een aantal leuke hardcore feestjes mogen draaien in verleden. Maar als ik zo uit de hoogte had gedaan als jij nu over komt, dan hadden ze me een schop onder me kont verkocht en uit gelachen.

Maar als je wel graag wil door breken dan kun je het beste proberen iets besheidenen te zijn dan zo hoog van de toren te blazen Winking my eye
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 29-08-2009 @ 21:04:11 (1%)
Ilja    posted on 29-08-2009 22:40
Deze topic gaat over bekendheid en ik schep niet op. Vertel alleen hoe ik het doe, maar ja volgens jullie is iemand die zo jong is al bij voorbaat kansloos, ben blij dat ik lekker mijn ding blijf doen en niet naar jullie luister.
Dolivieira    posted on 30-08-2009 10:12
Niet gelijk op je teentjes getrapt voelen, Als je met bewijzen komt dan heb je heleboel monden gesnoeit. Maar ik zeg altijd eerst doen en dan ga je het aan de grote klok hangen.
DAW    posted on 30-08-2009 10:18
Deze topic gaat over bekendheid en ik schep niet op. Vertel alleen hoe ik het doe, maar ja volgens jullie is iemand die zo jong is al bij voorbaat kansloos, ben blij dat ik lekker mijn ding blijf doen en niet naar jullie luister.

Advies lees de reacties nog eens door. Volgens mij vat je meer dan de helft van de reacties verkeerd op.. Gezien de manier hoe je in de verdediging schiet. Winking my eye
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 30-08-2009 @ 10:18:23 (14%)
Dolivieira    posted on 30-08-2009 10:32
Poster: DAW

Advies lees de reacties nog eens door. Volgens mij vat je meer dan de helft van de reacties verkeerd op.. Gezien de manier hoe je in de verdediging schiet. Winking my eye

Dat denk ik ook, Maar sommige hier kunnen opmerkingen geven dat je je wel op de kast gejaagt gaat voelen. ?

85 Users online: 17 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 42.709
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.083