Poster: Ilja
Ging het maar zo makkelijk, het heeft mij veel moeite gekost om voor te zorgen dat de clubs mij uitnodigden. Ben nu met een club bezig waar alleen maar tiesto's en armins komen, tering wat is die pain in the ass.
Poster: Jorrit
Sorry Ilja, maar ik denk dat je niet echt geloofwaardig overkomt. Je komt in dit wereldje verder door gewoon oprecht en eerlijk te zijn, in plaats van praatjes te maken die je niet echt hard kan maken...
Het is een jonge label/booking agency. ?MYMA records. ? Maar ik en de oprichter zijn vastberaden om het groot te maken.?
Poster: PaulBrugel
Tja, echt onder de indruk ben ik niet eerlijk gezegd. Matige producties en ik zie dat je draait in de Rodenburg, discotheek ala de Kelder in Hank. Niet iets wat ik verwacht had?van iemand die in Japanse tenten draait waar zelfs?Tiesto en Armin van Buuren draaien.
Heb nu ook je hyves gezien, en van die verhalen die je boven allemaal uit je mouw schut: Eerst zien dan geloven.
Gast ik draai zelf niet, mijn DJ's draaien en voor je conclusies trekt moet je eerst even vragen waar Jorno Espe allemaal gedraait heeft. ( lijst is heel lang )
Poster: Jorrit
Sorry Ilja, maar ik denk dat je niet echt geloofwaardig overkomt. Je komt in dit wereldje verder door gewoon oprecht en eerlijk te zijn, in plaats van praatjes te maken die je niet echt hard kan maken...
Jij mag geloven wat je wilt, maar ik sta over een week in Riga, Letland het de DJ's die ik promoot.
?
Poster: Stagiar
OT:
Veel optreden, kaartjes uitdelen, nog meer optreden, feestjes organiseren, kaartjes uitdelen, nog maar 'n keer optreden, netwerken, veel praten over je hobby, mensen warm maken om jou te gaan zien tijdens een show, nog maar 's een keer optreden. En ga zo maar door..
En ohja, 'n release op een label en gedraaid worden door wat bekende dj's wil vaak ook wel helpen
Oftewel, er keihard voor gaan en laten zien dat je graag wil.
Poster: PaulBrugel
Lees dan eens wat je zelf heb weggezet:
"Ik ben naast DJ'en ook DJ's aan het promoten ( met shitload aan ervaring)? en heb ik afspraken met verschillende Clubs in Japan komende maand waar ik ga praten over mogelijke boekingen, en in hetzelfde tijd ga ik ook een goed woordje over mijzelf doen en wie weet mag ik ook even een uurtje achter de tafels staan in een van de meest heetste clubs in Tokio.?
Ik hou er niet van om klein te beginnen"
Lees je het nu zelf?
Its nice to be important, but its more important to be nice!
Gewoon normaal doen joh, dan zal je mij en andere forum members niet zo snel over je heen krijgen
Poster: Stagiar
OT:
Veel optreden, kaartjes uitdelen, nog meer optreden, feestjes organiseren, kaartjes uitdelen, nog maar 'n keer optreden, netwerken, veel praten over je hobby, mensen warm maken om jou te gaan zien tijdens een show, nog maar 's een keer optreden. En ga zo maar door..
En ohja, 'n release op een label en gedraaid worden door wat bekende dj's wil vaak ook wel helpen
Oftewel, er keihard voor gaan en laten zien dat je graag wil.
Poster: IljaPoster: Jorrit
Jij mag geloven wat je wilt, maar ik sta over een week in Riga, Letland het de DJ's die ik promoot.
En ik hoef echt geen goedkeuring van stel morraalridders te hebben en ga gewoon voor grote dingen, om te bewijzen dat het gewoon mogelijk is.
Deze topic gaat over bekendheid en ik schep niet op. Vertel alleen hoe ik het doe, maar ja volgens jullie is iemand die zo jong is al bij voorbaat kansloos, ben blij dat ik lekker mijn ding blijf doen en niet naar jullie luister.
Poster: DAW
Advies lees de reacties nog eens door. Volgens mij vat je meer dan de helft van de reacties verkeerd op.. Gezien de manier hoe je in de verdediging schiet.