Bekendheid (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Antoine88    posted on 30-04-2006 13:34
People,

ik ben beginnende DJ en heb dus aardig zitten oefenen. Heb net mijn eerste Mixtape gemaakt en ben er zelf aardig over de spreken. Moet alleen nog even bewuster kiezen tussen opvolgende liedjes,.. en natuurlijk blijven oefenen, haha.

Anywayz, mijn vraag..

>> Hoe heb jij je bekendheid gekregen of hoe heb je jezelf promoot.?

Loiders..

Mod edit by Lead on 30-04-2006 13:44 (2%)

What do you think about Bekendheid ??

Vote :   

Bouncy    posted on 14-09-2009 11:42
Poster: PaulBrugel
In hun waarde laten ja, weet je wat mij irriteert?

Dat er zoveel van die mensen zijn die maar lopen te roepen en die een beetje interessant uit de hoek komen met nietszeggende praatjes. Ik ken er genoeg in mijn omgeving. Ja, ik zit onder contract bij die en ik draai niet voor minder dan 1000 man in een discotheek en ik ben daar mee bezig, en ik zit in de studio met Tiesto en Armin van Buuren en vervolgens hoor je er niks van. Ik ben al 15 jaar bezig met muziek en het komt nu goed van de grond maar dit komt door hard werken en doorzetten. Ik loopt niet te bla bla - en en dure praatjes te verkopen. Ik doe gewoon mijn ding omdat ik het leuk vind. Natuurlijk ben in trots op de dingen die ik nu heb "bereikt"maar is het dan de bedoeling dat ik moet denken dat ik meer dan een ander ben? En ik kan zoveel gaan roepen nu, maar dat doe ik bewust niet omdat ik weet dat op muzikaal vlak (professioneel) zoveel wordt toegezegd en beloofd en vaak gaat het niet door. Niet omdat ze wat lopen te roepen maar omdat het niet haalbaar is, of omdat het budgetteer niet mogelijk is. Ik heb al vanalles meegemaakt met min singles en mixcompilaites. Ik weet waarovr ik praat.

De uitspraken van Tech Ilja in het begin van het topic roept irritatie op, althans bij mij. Ik ken hem niet, op google vind je niks van hem en hij doet net of hij het even zal gaan maken. Dus ik kan Stephanie zeer goed begrijpen. Maar ja, ik kan ook verkeerd zitten natuurlijk. Daarom, loop niet wat te roepen, maar probeer eerst wat te bereiken.

Cool
Mensen die dingen roepen komen vaak niet ver is mijn mening ook... (ik word er ook echt niet warm of koud van als je zegt dat je contact hebt met Chuckie of Tiesto of weetikveel wat...)
Ilja    posted on 14-09-2009 14:42
Om een lang verhaal kort te maken, mijn bedoeling om bekend te worden is zo:? Ik promoot al goede ervaren DJ's aan internationale clubs, met die DJ's heb ik een overeenkomst dat zodra bij mij het draaien foutloos gaat ( er moet nog wat geoefend worden, maar het einde is al in zicht ). En dat ze mij dan ook bij dezelfde clubs gaan aanbevelen als DJ.?

Elkaar helpen om groot te worden. Cool
DJTimothyDutchh    posted on 14-09-2009 16:05
ALsjeblieft mensen, die jongen heeft een topic aangemaakt, om er achter te komen hoe hij snel ?stappen kan zetten etc, Hij hoeft echt niet te weten, hoe (een grote DJ jij gaat worden)
ander vroeg hij er wel om.
trustt    posted on 14-09-2009 16:16
Ilja geeft toch gewoon een voorbeeld van hoe hij het doet ... ik heb het gevoel dat iedereen hier aan het zeiken is, om daadwerkelijk te zeiken..
Sandr    posted on 14-09-2009 16:24
Poster: trustt
Ilja geeft toch gewoon een voorbeeld van hoe hij het doet ... ik heb het gevoel dat iedereen hier aan het zeiken is, om daadwerkelijk te zeiken..

Lang niet iedereen is aan het zeiken om te zeiken. Als je iets langer in? "het wereldje" rondloopt weet je dat het verdomd lastig is om ook maar ergens tussen te komen. Daarom verbaast het veel mensen dat iemand van 20 jaar (Ilja) opeens met verhaal komt dat hij grote bekende Dj's kan en mag promoten en dat zij hem dan ook nog gaan aanbevelen als Dj terwijl hij niet of nauwelijks draaiervaring heeft (op niveau).

Ik zeg niet dat ik hem niet geloof, ik geef gewoon aan waarom de meeste mensen hier vraagtekens bijzetten.

Ontopic:
Ik denk dat je je nergens te groot voor moet voelen. Ik ben begonnen in een heel klein cafeetje waar op de vrijdagen misschien 50 man binnenzat. Dit heb ik bijna 2 jaar gedaan en vanaf daar is het balletje een beetje gaan rollen. Dus zorg dat je ergens aan het draaien komt, en dan je dan ook wat presteert.
Maar als je hoog begint zal je eigen niveau ook hoog moeten zijn. Als je hieraan twijfelt kan je beter kleiner beginnen waar ze niet zoveel van je verwachten. Op deze manier kan je dus je eigen niveau omhoog tillen en jezelf klaar maken voor de volgende stap.

Verder is netwerken en geluk hebben het belangrijkst in mijn ogen.

Play that funky music white boy....
PaulBrugel    posted on 14-09-2009 16:30
Poster: Sandr

Lang niet iedereen is aan het zeiken om te zeiken. Als je iets langer in? "het wereldje" rondloopt weet je dat het verdomd lastig is om ook maar ergens tussen te komen. Daarom verbaast het veel mensen dat iemand van 20 jaar (Ilja) opeens met verhaal komt dat hij grote bekende Dj's kan en mag promoten en dat zij hem dan ook nog gaan aanbevelen als Dj terwijl hij niet of nauwelijks draaiervaring heeft (op niveau).

Ik zeg niet dat ik hem niet geloof, ik geef gewoon aan waarom de meeste mensen hier vraagtekens bijzetten.

Ontopic:
Ik denk dat je je nergens te groot voor moet voelen. Ik ben begonnen in een heel klein cafeetje waar op de vrijdagen misschien 50 man binnenzat. Dit heb ik bijna 2 jaar gedaan en vanaf daar is het balletje een beetje gaan rollen. Dus zorg dat je ergens aan het draaien komt, en dan je dan ook wat presteert.
Maar als je hoog begint zal je eigen niveau ook hoog moeten zijn. Als je hieraan twijfelt kan je beter kleiner beginnen waar ze niet zoveel van je verwachten. Op deze manier kan je dus je eigen niveau omhoog tillen en jezelf klaar maken voor de volgende stap.

Verder is netwerken en geluk hebben het belangrijkst in mijn ogen.

Inderdaad!
DJTimothyDutchh    posted on 14-09-2009 17:19
Helemaal waar,

This is an old Topic

No new postings for 5.706 days.
 Post CommentThat would be 190.2 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

122 Users online: 14 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 45.426
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.944.888