Poster: AshleyPoster: Stagiar
OT:
Veel optreden, kaartjes uitdelen, nog meer optreden, feestjes organiseren, kaartjes uitdelen, nog maar 'n keer optreden, netwerken, veel praten over je hobby, mensen warm maken om jou te gaan zien tijdens een show, nog maar 's een keer optreden. En ga zo maar door..
En ohja, 'n release op een label en gedraaid worden door wat bekende dj's wil vaak ook wel helpen
Oftewel, er keihard voor gaan en laten zien dat je graag wil.
mooi gezegd!
Poster: LimbGirdle
Een goede performance, een frisse uitstraling en een vlotte babbel doen veel!
Zorg er ook voor dat je te vinden bent op het internet, en dat iedereen af weet van je hobbie!
Poster: Ilja
Is doe sales managment, en je hebt een term, brutaal-beleefd, en die werk.
Poster: DAW
Hopelijk heb je ook Nederlands.?
QFT!
Nog een toevoeging:Niet naast je schoenen gaan lopen.
Poster: Sammow
Ff een vraag, ik draai 3 jaar en heb al op enkele feesten gespeeld, maar als ik gevraagd word is dat nooit via een ander feest dat ik gedraaid heb maar gewoon omdat ze me kennen van vrienden, school, ...?
Een goede set neerzetten is nooit een probleem eigenlijk, dat lukt me vrijwel altijd :D
Poster: Sammow
Dat zie je toch als je bezig bent? + Dat mensen en andere dj's die voor/achter je draaien achteraf je komen feliciteren.
De vraag is, hoe komen andere mensen die iets organiseren en je goed vinden bij jou om je ook te vragen voor hun feest?
EDIT: Helemaal niet offensive opgenomen hoor :D Hoe ik het vertelde leek het misschien alsof ik mezelf overschatte :P
Poster: PaulBrugel
Ik zou het eens vragen aan Ilja, misschien kan je in Japan gaan draaien. Leuk, als extraatje
Het is een jonge label/booking agency. ?MYMA records. ? Maar ik en de oprichter zijn vastberaden om het groot te maken.?
Niet te snel ( eerst regelen dat het contracten getekent worden ), en btw is werk niet direct met Thom, en al helemaal niet voor hem, ik werk direct met DJ's die bij zijn label zitten, en in hetzelfde tijd doe ik dan een beetje promotie voor MYMA.
Poster: Stagiar
Dus je werkt niet direct met hem, ook niet voor hem.. Maar toch zijn jullie allebei vastberaden op dat label groot te maken?
Tof van je, dat je dat doel gesteld hebt. Maar ik denk dat Thom beter z?lf naar Japan kan gaan om zijn dj's daar te promoten.
Poster: Sandr
Welke clubs als ik vragen mag?
Poster: IljaPoster: Stagiar
Dus je werkt niet direct met hem, ook niet voor hem.. Maar toch zijn jullie allebei vastberaden op dat label groot te maken?
Ik doe het voor de DJ die bij de label zit, ben goed bevriend met hem, en omdat ik toevallig naar Japan ga heb ik met paar clubs gemailt en gebeld en afspraken geregeld.
Club Karma ( Osaka )
Ruby Room ( Tokio )
Club 3-2-8 ?( Tokio )
AGEHA ( Tokio ) ( De club van Japan )?
Poster: IljaPoster: Stagiar
Ik doe het voor de DJ die bij de label zit, ben goed bevriend met hem, en omdat ik toevallig naar Japan ga heb ik met paar clubs gemailt en gebeld en afspraken geregeld.
en ik maar denken dat Canta en miss nicole hard en zoetig hadden opgezet??
Raar verhaal
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.