Poster: DJDyno
Voor de muziek stijl die jij goed vindt (o.a. Roog) ben je in Utrecht bij Metro op het juiste adres, maar ik heb persoonlijk geen goede ervaring met die platenzaak.
Ik was (en ben nog steeds) op zoek naar een bepaalde plaat. Omdat ik in Utrecht mijn platen haal bij Mid-Town, vroeg ik of ze die plaat konden bestellen. Maar bij Mid-Town adviseerden ze me om naar Metro te gaan, omdat ze daar die plaat wel zouden hebben.
Ik dus naar Metro, en aan die verkoper gevraagd of ie die plaat had, maar dat was dus niet zo. Hij zei dat ie em dan wel voor me zou bestellen. Nou, hartstikke goed, zou je zeggen, ware het niet dat ik nog steeds geen antwoord heb gekregen (hij zou me de volgende dag gelijk per email laten weten of ie besteld was), en het is al ruim 3 maanden geleden dat ik daar was.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.