Waar haal je je muziek vandaan?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

viss0r    posted on 20-03-2005 14:13
(Ik geef het meteen maar even toe, ja ik heb kazaa wel eens gebruikt)

Hey allemaal,
Ik ben benieuwd waar men zoal zijn muziek (op CD) vandaan haalt? Zelf houd ik het meest van de funky house à la Roog. Ben echter benieuwd hoe, waar en òf je deze muziek op cd kunt verkijgen? Hoe doen jullie dat?

Ik vind zelf die beats zonder vocals ook gewoon relaxt, hoeft niet altijd zo'n zeurderige madame tussen te zitten Winking my eye

Als jullie me kunnen helpen met tips hints trucs adresjes of iets hoor ik dat graag.

Groeten!

What do you think about Waar haal je je muziek vandaan? ??

Vote :   

LauW    posted on 20-03-2005 14:23
Ik betwijfel of je dit mag vragen :P
viss0r    posted on 20-03-2005 14:33
Toch doe ik het...
Lead    posted on 20-03-2005 15:07
Je mag alles vragen natuurlijk Winking my eye

Zoals veel mensen 'evalueer' ik de nodige muziek, maar als iets bevalt ga ik op zoek in de winkel, want dan heb je altijd de goede kwaliteit. Veel is gewoon verkrijgbaar bij winkels als Rhythm Import in Den Haag, of loop eens een rondje over de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam, daar zitten wel 10 platenzaken ieder met hun eigen muziek.
Let the BASS be louder
User edit by Lead on 20-03-2005 @ 15:08:38 (30%)
W.i.M    posted on 20-03-2005 15:18
//www.djresource.eu/Forum/topic/437/

In dit topic worden wat linkjes weggegeven waar je free DJ-Sets kunt downloaden.

Misschien zit er wat voor je bij maar van deze sites zijn er genoeg om de meeste livesetjes vandaan te halen, dus ook van o.a. Roog 
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
viss0r    posted on 20-03-2005 15:41
Oke bedankt voor jullie reacties!

Op www.chemistry.nl kun je ook livesets van Rush etc beluisteren, bedankt voor de link.

Nu woon ik tussen Utrecht en Amsterdam in, heeft iemand daar nog mooie adresjes? Ik heb al gehoord van 'Metro aan de Oudegracht in Utrecht'.

Ik neem aan dat je in dit soort winkels dus ook gewoon cd's kunt krijgen, wat ben je kwijt voor een doorsnee cd? Het hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te zijn, ben gewoon op zoek naar wat mooi materiaal .

Fijn trouwens dat je op dit forum niet meteen wordt afgezeken met dit soort vragen. Op menig ander forum gebeurt dat wel .
Dyno    posted on 20-03-2005 20:32
Voor de muziek stijl die jij goed vindt (o.a. Roog) ben je in Utrecht bij Metro op het juiste adres, maar ik heb persoonlijk geen goede ervaring met die platenzaak.

Ik was (en ben nog steeds) op zoek naar een bepaalde plaat. Omdat ik in Utrecht mijn platen haal bij Mid-Town, vroeg ik of ze die plaat konden bestellen. Maar bij Mid-Town adviseerden ze me om naar Metro te gaan, omdat ze daar die plaat wel zouden hebben.
Ik dus naar Metro, en aan die verkoper gevraagd of ie die plaat had, maar dat was dus niet zo. Hij zei dat ie em dan wel voor me zou bestellen. Nou, hartstikke goed, zou je zeggen, ware het niet dat ik nog steeds geen antwoord heb gekregen (hij zou me de volgende dag gelijk per email laten weten of ie besteld was), en het is al ruim 3 maanden geleden dat ik daar was.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
viss0r    posted on 20-03-2005 21:14
Tja ik hoop dat dan incidenteel het geval is. Ik ga daar gewoon binnenkort eens kijken wat ze daar zoal hebben. Hoop met wat leuks terug te komen..

Ben vandaag het internet maar is gaan afstruinen, kwam terecht op een mooie duitse site www.decks.de kan je allemaal vinyl luisteren etc. Das pas handig shoppen alleen heb ik (nog) geen decks..

Dank voor jullie replys!
LauW    posted on 21-03-2005 00:38
Poster: DJDyno
Voor de muziek stijl die jij goed vindt (o.a. Roog) ben je in Utrecht bij Metro op het juiste adres, maar ik heb persoonlijk geen goede ervaring met die platenzaak.

Ik was (en ben nog steeds) op zoek naar een bepaalde plaat. Omdat ik in Utrecht mijn platen haal bij Mid-Town, vroeg ik of ze die plaat konden bestellen. Maar bij Mid-Town adviseerden ze me om naar Metro te gaan, omdat ze daar die plaat wel zouden hebben.
Ik dus naar Metro, en aan die verkoper gevraagd of ie die plaat had, maar dat was dus niet zo. Hij zei dat ie em dan wel voor me zou bestellen. Nou, hartstikke goed, zou je zeggen, ware het niet dat ik nog steeds geen antwoord heb gekregen (hij zou me de volgende dag gelijk per email laten weten of ie besteld was), en het is al ruim 3 maanden geleden dat ik daar was.

Metro?? Bedoel je rhytmimport ofzo? Zo nee, waar zit die tent :P
Dav3    posted on 21-03-2005 09:13
www.everybeat.nl

This is an old Topic

No new postings for 7.263 days.
 Post CommentThat would be 242.1 months
or a whopping 19.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

201 Users online: 12 Guests (189 Unknown)
Pages generated today : 8
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.530.081