hallo,
Ik was gister een feestje gaan draaien...
Nu toen ik met men draaitafels begon te spelen en ik zette deze te luid kreeg ik zo een raar geluid... Ik dacht dat de bas op de toonarm werkte en dat dat geluid telkens versterkt werd waardoor je zo een zoem geluid kreeg... Ik dus door aan het draaien met cd's...
Toen ik echter een draaitafel bij de platter aanraakte kreeg ik stroom
dit vond ik echt eigenaardig want de tafels zijn perfect in orde de andere gaaf ook stroom dus dacht ik dat dit via de aarding van men mixer kwam... En inderdaad op de hele ijzeren boven plaat van men mixer stond 220 :s dit was wel minder... Zelfs de aansluitingen die in men luidsprekers zaten stonden onder stroom en men tweeters en hoge tonen werkten nog niet eens half meer... Dus dacht ik dat dit mis mijn versterker was...
Ik heb hierna gewoon een mix cd opgezet omdat ik nog altijd nie dood wil blijven van mijn hobby
zou een beetje dom zijn en waar ik was begrepen de mensen het volkomen...
Toen de avond gedaan was had ik alles van men mixer afgehaald behalven de uitgangen van 1 cd speler... Wanneer alle fader van men mixer dicht stonden stond er geen stroom op de boven plaat van men mixer maar van het moment dat ik een fader open zette waar geluid door gestuurd werd kwam er met aan meer stroom op te staan....
(ik weet het tis een lang verhaal maar om het kort te houden...)
Wat is het probleem? Heeft iemnad dit al meegemaakt? Wat kan ik hier aan doen
vriendelijke groeten,