Poster: Lead
Wisselspanning heeft tussen de 2 polen onderling geen verschil. Maar ten opzichte van massa is er wel verschil : Je hebt een Nul en een Fase.
Zelfde voor krachtstroom, dat is ook wisselstroom en is opgebouwd uit een Nul en 3 Fase draden die elk 120 graden in fase verschoven.
Ik geloofde het eerst ook niet, maar herken wel je probleem. Ik heb het gehad met een Dateq LPM 7.2, de bovenplaat leek te vibreren als je er zachtjes erover wreef. Toen ik de stekker omdraaide was het weg ...
Poster: djpeckman
...volgens mij heeft het te maken met het magneties veld tussen de 2 polen.
Poster: tairip
@ Cross over! als je het leest!
Jij pakt de DJM-800, bekijk deze maar een in het echt! Dan zitten er maar 2 pennen aan de achterkant in.ipv 3! De DJM-700/ 707/ 600/ 500/ 400/ 300 hebben allemaal een netsnoer eraan vast zitten zondern randaarde!
Poster: tairip
@ Cross over! als je het leest!
Jij pakt de DJM-800, bekijk deze maar een in het echt! Dan zitten er maar 2 pennen aan de achterkant in.ipv 3! De DJM-700/ 707/ 600/ 500/ 400/ 300 hebben allemaal een netsnoer eraan vast zitten zondern randaarde!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.