Poster: PatrickBeuken
Hoe kom je erbij dat het 220 is? Als het dat al is, dan is het 230... 220 hadden we vroeger.
Poster: soundcollector
...Nu toen ik met men draaitafels begon te spelen en ik zette deze te luid kreeg ik zo een raar geluid...
... En inderdaad op de hele ijzeren boven plaat van men mixer stond 220 :s dit was wel minder...
Hoe kom je erbij dat het 220 is? Als het dat al is, dan is het 230... 220 hadden we vroeger.
Was het centrale voedingspunt wel geaard?
Poster: DaDragon
Probeer het eens thuis. En meet met eem multimeter even hoeveel volt er op de plaat staat...Maar waarschijnlijk is de kans aanwezig dat je thuis geen last hebt.
In het vervolg sluit in de aarding gewoon niet aan in principe is dit ook niet echt nodig tenzij je een aardlek hebt in je mengpaneel of versterker (hetgeen echt weinig voorkomt)
Poster: Companion
Met de titel van een "aardwachter" heb ik sterk het idee dat de schrijver niet uit Nederland komt, want wat ik mij hierbij moet voorstellen ? Een manneke met een petje op die in de gaten houdt of er een "aarde" voorbij komt lopen ?
Poster: Lead
Wat je kunt proberen is de stekker 180 graden roteren zodat de polen net aan de andere kant contact maken in het stopcontact. Dit heeft wel eens geholpen in ieder geval.
Poster: Lead
Wisselspanning heeft tussen de 2 polen onderling geen verschil. Maar ten opzichte van massa is er wel verschil : Je hebt een Nul en een Fase.
Zelfde voor krachtstroom, dat is ook wisselstroom en is opgebouwd uit een Nul en 3 Fase draden die elk 120 graden in fase verschoven.
Ik geloofde het eerst ook niet, maar herken wel je probleem. Ik heb het gehad met een Dateq LPM 7.2, de bovenplaat leek te vibreren als je er zachtjes erover wreef. Toen ik de stekker omdraaide was het weg ...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.