Poster: Zuur
Als je onder de 100,- euro wil blijven zou ik nu niet meer voor de Stanton Pro 2000 gaan, maar voor de Stanton Pro 3000.
Het geluid is beter, vergelijkbaar met de Sony V700. Hij is sterk, dan bedoel ik natuurlijk versie 3
Ben nieuw hier

, maar al wel een tijd bezig met dj gear en muziek (8 jaar terug met blokker spul begonnen..) en ben het niet eens met de mening over de Sony (als jij die goed vind klinken..)
Ik heb sinds een tijdje de Reloop Rh-3500 ik moet zeggen dat ik bijna alles heb geprobeerd (bij Bax.. goede service!) en deze was gewoon de winnaar.
Alleen de Pioneer en de Denon headphone zijn beter, maar klinken beide anders overigens. Alle kopiën van de Pioneer zijn niks bij deze Reloop (de Akiyama is wel goed en erg stevig!! tov de rest, maar heeft wat mindere hoge tonen anders was hij top!) en de kopiën van Jb-Systems en Reloop zijn zo slecht dat de Reloop zelfs afbrak nog voordat ik hem op mn hoofd had. Ik had hem pas 5 cm uitgebogen! de Jb-Systems klinkt overigens het beste, maar dan moet je die echt zacht houden want hij vervormd zo snel! 3000 mW nowh way

eerder 50 mw tot vervorming...
De Reloop RH-3500 is gewoon goed!, zit echter wel strak net zoals de technics, maar dat is ook te lezen op about dj.
De 175 euro kostende Sony headphone benaderd de Reloop bij verre na niet, en zeker voor die prijs. Op Ebay koop je hem echter voor 35 en dat is die dan nog wel waard (als reserve).
De Sony ziet er mooi uit en dat geld ook voor de constructie en het draagcomfort (dat bij de Reloop minder is omdat hij zo strak zit en met bril op is dat op een gegeven moment irritant als je hem niet alleen voor voorbeluisteren enzovoorts gebruikt), maar het geluid dat klinkt nergens naar.... zeker zonder eq en wie heeft die nou op z'n cue uitgang.... Er zijn als het goed is maar 2 of 3 mengpanelen op de hele wereld die dat hebben... dus niet kopen dat ding weggegooid geld...
Standaard moet een headphone dus al goed klinken, het liefst neutraal. Dan ga je voor de Denon (maar die zit netzoals de Pioneer boven budget), oftewel de duurtse Audio Technica maar dan met ander logo, wil je iets meer klank kleur dan ga je voor de Pioneer en wil je max 100 euro uitgeven dan ga je voor de Reloop RH-3500. Met het geluid van de Stantons heb ik zelf geen ervaring, maar die zijn duurder dan de Reloop, maar zullen nooit beter zijn zeker niet als ik jouw mening moet geloven in vergelijking met de Sony, en zijn zowiezo minder stevig. Ook versie 3 is nog steeds niet zo betrouwbaar en garantie op dat punt heb je niet meer...
Overigens is mijn andere Dj Gear o.a. een mengpaneel van Gemini, de Fx-7000 en maak ik gebruik van twee Akiyama Cdx-Mp300 (eindelijk goed werkende cd-spelers want de versie zonder mp3 heeft mee veel problemen bezorgd!)