Poster: djCo-B
ik heb gister de Reloop RH-3500 Pro LTD besteld. Morgen krijg ik hem binnen en kan ik hem testen. Ik heb er wel goeie dingen over gehoord, dus ik ben benieuwd. In zn klasse schijnt het wel een van de betere te zijn. Hij kost bij de meeste winkels zo'n 69 eu
Poster: Lea_Phar
Ik zou ff doorsparen voor de HD 25. Ik heb hem voor nog geen 170,- incl verz.kosten gekocht. Ben nog geen betere hp tegen gekomen
Poster: MoXeGy
en wat vinden jullie van de Technics RP-DH1200?
Lijkt mij een headphone die tog evengoed is?
Poster: barthawk
ben vorig jaar naar feedback toen geweest om die headphone te testen met die ene van technics de rpdh 1210 ofzo(die met die spiegels als oorschelpen :P) die sennheiser zat prima alleen von die oorschelpen toch wat klein...ben uiteindelijk voor de technics gegaan.
Poster: Lea_Phar
Schelpen zijn idd klein,hierdoor sluiten ze goed af en hoef je hem niet zo hard te zetten. Scheelt je weer een gehoorbeschadiging
Poster: MoXeGy
ik hou altijd mijn koptelefoon op, op mijn mengpaneel zit gelukkig een draaiknopje zodat ik hem op ceu of op master kan zetten.
Ook heb ik het volume nooit hard staan maar gewoon dat ik alles netjes kan horen.
dus twijfel ik nog hard, en zal ze nog maar eens een keer goed testen
Poster: MoXeGyDit is een erg lekkere koptelefoon, heb hem zelf ook
je bedoelt de Technics RP-DH1200?
Ik zit ook te denken om die hoofdtelefoon te kopen.
Poster: Zuur
Als je onder de 100,- euro wil blijven zou ik nu niet meer voor de Stanton Pro 2000 gaan, maar voor de Stanton Pro 3000.
Het geluid is beter, vergelijkbaar met de Sony V700. Hij is sterk, dan bedoel ik natuurlijk versie 3
Poster: MrDjM
Alleen de Pioneer en de Denon headphone zijn beter,
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.