Poster: dancedimension
serieus die blauwe lichtjes boeien echt niet als het gaat om de kwaliteit van de hp, ik lees namelijk dah die na 3 weke toch weer stuk zijn, je lijkt gelijk een kermis atractie ook nog, geluid is oke, maar ik ben zeker niet gerust op de constructi eook al bewere ze dah die verbeterd is wat ze ook bij versie 2 zeide nadat de 1e ook een flop was qua constructie en de 2e ook. en of die door profs. zijn gebouwd, denk ik eerder chinezen , en btw het is de mdr-v700
Voor het geld, serieus neem de pro2000, die staat toch zo stevig op de markt en terrecht en voor DAT geld
er zitten geen batterijen in een hp, de stroom word gevoed door je snoer van je mixer af, en ja, je kan het uitzetten maar wie verzint zoiets?:P kijk dat mensen het leuk vinden, ik laat ze gewoon een hun waarde, maar ik vind het beetje onzinnig die blauwe ledjes, maak de hp niet beter op en daarnaast kan er alleen maar meer stuk gaan.
maar back on topic. enkele mogelijke heden zijn:
-stanton pro2000
-stanton pro3000
-Numark PHX
de rest gaat al gauw boven het budget zitten, daarnaast heb je nog de american audio HP-700, ook zeer netjes. Maar de keus is vooral persoonlijk natuurlijk want ieders hoofd is anders en heeft dus een andere pasvorm. De keus is dus vrij persoonlijk want deze hp's zitten gewoon qua sound kwaliteit dicht op elkaar.
Poster: _ruud_De nieuwe hp van reloop moet ook erg goed zijn (witte & zwarte) ik heb gelezen weet zo niet meer waar maar de geluidskwaliteit is te vergelijken met technis dus dat zit wel goed alleen van de bouw heb ik geen idee maar daar heeft ie weer veel weg van de hdj1000 van pioneer
EDIT:
Hier heb ik dit gelezen en hele review.
..., ik lees namelijk dah die na 3 weke toch weer stuk zijn, je lijkt gelijk een kermis atractie ook nog, geluid is oke, maar ik ben zeker niet gerust op de constructi eook al bewere ze dah die verbeterd is wat ze ook bij versie 2 zeide nadat de 1e ook een flop was qua constructie en de 2e ook. en of die door profs. zijn gebouwd, denk ik eerder chinezen , en btw het is de mdr-v700
Voor het geld, serieus neem de pro2000, die staat toch zo stevig op de markt en terrecht en voor DAT geld
Poster: T4Twister
hij is behoorlijk stevig en gebouwd (voor en) door proffesionals. hij kan wel tegen een stootje dus.
Poster: Mika
Over de Stanton 3000:
Iedere keer hetzelfde probleem bij die dingen, haarscheurtjes bij de schelpen en na een paar weken breekt hij daar gewoon dwars door midden..
Poster: Mika
Over de Stanton 3000:
Stevig?! Denk dat dit qua buildquality toch juist een van de minderen is.. Een goede vriend van mij heeft er 3 versleten in een jaar tijd.. En hij draait alleen thuis op z'n kamer, en is erg zuinig op z'n spul..
Iedere keer hetzelfde probleem bij die dingen, haarscheurtjes bij de schelpen en na een paar weken breekt hij daar gewoon dwars door midden..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.