Poster: Ilja
Ik ben naast DJ'en? ook DJ's aan het promoten ( met shitload aan ervaring)? en heb ik afspraken met verschillende Clubs in Japan komende maand waar ik ga praten over mogelijke boekingen, en in hetzelfde tijd ga ik ook een goed woordje over mijzelf doen en wie weet mag ik ook even een uurtje achter de tafels staan in een van de meest heetste clubs in Tokio.?
Ik hou er niet van om klein te beginnen
Dat weet ik ook wel, ik heb altijd alles zwart op wit.
Poster: DJADMIN
En zelfs dan...had laatst mn drive in aan een grand caf? verhuurd....ervoor getekend en al, nu weigeren ze te betalen en zelfs contact op te nemen...rechtzaak incoming !
Ehm, dan doe je het een beetje verkeerd, ik heb afgesproken met clubs in Japan dat waneer ze mijn DJ's gaan boeken dat het dezelfde avond wordt afgerekend, ik hanteer een regel, helemaal niemand vertrouwen, wil je een vriend van wie je zeker weet dat ie te vertrouwen is neem dan een hond.
Poster: Bartjens
Jou dj's ??? ?Heb jij een boekingsbureau dan ofzo?
Poster: PaulBrugel
Zo, dan heb je het ver geschopt
Meer van ingerolt, ?ik doe zelf sales en account management dus die kwaliteiten kwamen goed van pas. ( ben nu met verschillende landen bezig om daar boekingen te regelen ).
@SnaadIk doe eigenlijk promotie van DJ's die bij het label zitten, ( voorstellen aan clubs, goed verhaal opstellen en bookingen in de wacht slepen, dan ga ik in Japan proberen te regelen, dat is al door 2 clubs ben uitgenodigt voor een gesprek is al een + punt.?