Poster: PatrickBeuken
Ik vind de CDJ200 gewoon slordig... Ze promoten de CDJ200 voornamelijk met z'm mp3 functie, maar hij ondersteund nieteens VBR... ik vind dat ze eens een voorbeeld aan Denon moeten nemen. Pioneer zegt wel dat ze geen oude producten of oude functies op de markt willen brengen en dat ze vernieuwend willen zijn, maar Denon is wat betreft die mp3 functie gewoon veel verder ontwikkeld... en dat was al voordat de CDJ200 uitkwam. Ook vind ik het nadelig dat alles met mp3's zo lang duurt, tov normale cd's.
Het enige wat die die niet ondersteund is VBR files. verder werkte de mp3 functie op de 3000 en 5000 ( als die dat heeft, weet ik neit uit mijn hoofd) ook niet perfect. I.c.m met mp3 waren daar een x aantal functies niet bruikbaar.
de denon 1000 en 3500 ondersteunen uit mijn hoofd gezegt wel alle mp3, en alle functies blijven bruikbaar.
Dat mp3 zo lang duurt heb ik nog nooit last van ondervonden. het gewoon gewoon in een behoorlijk tempo. natuurlijk zijn normale cd's wat sneller, maar daar staan ook een stuk minder nummers op.