Poster: greup
wat raar. wat ik wel heb is dat er tussen nummer 1 en nummer 2 geen stilte/tussentijd zit soms. maar ja, met autocue aan merk je daar niets van. En als ik een ander punt wil nemen kan ik dat gewoon ff opzoeke met me jogwheel
Poster: greupemh dus je heb het nummer met autocue ge-cue-ed. En dan druk jij op >> of << ( waarom je dat doet moet je me zo ff uitleggen)Ik druk uiteraard eerst op de Cue-button om te luisteren wat de autocue heeft gedaan... als ik dan dit automatisch bepaalde cuepoint wil veranderen (of wil beluisteren welke frames de autocue ervoor heeft laten zitten) dan gebruik ik de << of >> buttons.
Poster: PfunkIk druk uiteraard eerst op de Cue-button om te luisteren wat de autocue heeft gedaan... als ik dan dit automatisch bepaalde cuepoint wil veranderen (of wil beluisteren welke frames de autocue ervoor heeft laten zitten) dan gebruik ik de << of >> buttons.Ik gooi de cd-speler altijd op pauze, en en met het jog ga ik wat zoeke. Maar ik kn de >> en de << buttons alleen gebruiken als de cd-speler op pauze staat......
Poster: greup
Wou je wat zeggen djprozei ?
Poster: djprozei
de bedoeling van auto cue is dat ie de eerste beat in je track opzoekt.
je drukt de cue knop in en je stelt de pitch van het nummer gelijk met de spelende track
en je drukt op play dan moet ie gaan spelen.
je hebt al een cue point en je wilt een nieuw cue point instellen druk op pauze daarna cue.
nu staat een nieuw ceupoint ingesteld.
als een plaat gepauzeerd op een cuepoint staat en je drukt op << >> ken je je cue point een frame verplaatsen. zelfde werking als de jog maar dan naukeuriger.
werkt dit niet en je weet zeker dat je mp3 track geen vbr is zou ik de speler terug brengen naar de winkel om hem na te laten kijken.
Ik gebruik zelf geen CDJ-200, maar voor frame by frame search bij mij, werkt het precies zo als door greup beschreven:Poster: greupIk gooi de cd-speler altijd op pauze, en en met het jog ga ik wat zoeke. Maar ik kn de >> en de << buttons alleen gebruiken als de cd-speler op pauze staat......Wat zegt je manual eigenlijk hierover?
quote: |
Poster: Lead Auto Cue op de CDJ-200 bij MP3 (alleen geen VBR) kun je gewoon gebruiken. |
Poster: Lead Als hij in Cue staat kun je met de << en >> toetsen per frame je Cue Point verplaatsen. |
Poster: Lead Als het anders werk zou het misschien aan je CD zelf kunnen liggen. Ik neem wel aan dat het een degelijke CD is. Die goedkope princo ellende bevat haast geen datalaag (je kijkt er zo doorheen). |
Bij een autocue bepaald Cuepoint: kan wel, maar pas nadat ik play/pause heb ingedrukt. Doe ik dat niet en druk dus eerst << of >>, dan reageert de cue-button zelfs even niet meer. (voor +/- minuutje) |
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.