Poster: greupNa ik heb het even voor je uitgeprobeert ( had zelf nog nooit op die manneer met de >> en << knopjes gewerkt En ook met gewoon auto cue kan ik even searchen met << en >> zonder dat ik hem daarvoor eerst op pauze hoef te zetten
Okee, thanks voor het testen Greup... dan weet ik in ieder geval zeker dat ik inderdaad ff terugmoet naar de winkel voor uitleg/reparatie of wat dan ook...
Poster: victornMet mp3 duurt alles (inladen, cue, zoek etc.) gewoon wat langer dan met cd-audio. De mp3 file moet eerst door de speler worden gedecodeerd voordat hij er wat mee kan.Alle spelers die mp3 ondersteunen hebben dat (de één wel iets meer dan de ander). Niks aan te doen, dus wen er maar aan.
idd.. ik vind het anders toch wel snel gaan..
Poster: PatrickBeuken
Ik vind de CDJ200 gewoon slordig... Ze promoten de CDJ200 voornamelijk met z'm mp3 functie, maar hij ondersteund nieteens VBR... ik vind dat ze eens een voorbeeld aan Denon moeten nemen. Pioneer zegt wel dat ze geen oude producten of oude functies op de markt willen brengen en dat ze vernieuwend willen zijn, maar Denon is wat betreft die mp3 functie gewoon veel verder ontwikkeld... en dat was al voordat de CDJ200 uitkwam. Ook vind ik het nadelig dat alles met mp3's zo lang duurt, tov normale cd's.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.