Tips Voor Me Site: dj-poort (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ-Poort    posted on 30-01-2006 11:33
Heej Hallo DaarHappy, laughing

ik ben al een tijdje bezig met me site maar het wil niet echt op schieten. hij staat net 2 weken Online maar ik vind zelf dat ie bijna af is maar wat vinden jullie er van.

zeg even wat je er van vind en wat ik beter kan doen, of moet veranderen.

Al Vast Bedankt,

Site: www.dj-poort.nl

E-mail: <mail>info@dj-poort.nl</mail>

Mod edit by Lead on 30-01-2006 20:59 (15%)
[MOD Edit] link, layout, moved

What do you think about Tips Voor Me Site: dj-poort ??

Vote :   

Basrose    posted on 30-01-2006 12:28
bij foto's zou ik pics neerzetten die op een feest zijn gemaakt... probeer zoveelmogelijk het "slaapkamerdj" imago te vermijden. Dat komt een stukje proffecioneler over.
DJ-Poort    posted on 30-01-2006 13:03
ik heb nu bij foto's die foto van me slaapkamer weg gehaald en andere foto's neer gezet die op een feest zijn gemaakt.

jammer genoeg heb ik niet zo veel foto's waar ik alle maal heb gedraaid:S komt nog wel. elke boeking neem ik nu een foto camera mee.

zo al beter DJ-BasRose?
Tek-Boy    posted on 30-01-2006 13:03
ik vind hem er goed uitzien!
Basrose    posted on 30-01-2006 13:03
tis voor jezelf  niet voor mij Happy, laughing
Lead    posted on 30-01-2006 13:14
Ziet er aardig uit. Misschien nog een 'skip intro'  knop... een ander kleurtje voor die blauwe links...

Verder ziet het er overzichtelijk uit.... Misschien nog wat meer info verzinnen die je erop zou kunnen zetten.

Let the BASS be louder
DJ-Poort    posted on 30-01-2006 13:45

ik vind hem er nu veel beter uit zien na de tip van lead.

dat ik ff dat blauw moet veranderen. blauw = nu wit

www.dj-poort.nl
Nvie    posted on 30-01-2006 15:57
En ik zie... een index of '/' sreen Confused
_Ivan_    posted on 30-01-2006 16:24
Ik vind de site wel mooiWinking my eye. Misschien zou je de pagina om te boeken nog wat beter kunnen uitwerken eventueel met een formulier.
Verder misschien nog wat foto's van je gear etc. Verder vind ik hem wel mooi:D
Feel&.Celebrate.Life!
Powel    posted on 30-01-2006 16:39
Ik zou ook nog even naar je taalgebruik kijken. Het staat stijf van de taalfouten en dat komt ook niet bepaald profi over. (including deze topic titel)
Verder ziet het er niet verkeerd uit en ben je al verder dan ik want ik heb nog helemaal geen site

Adios
the-melody    posted on 30-01-2006 16:55
Ik zie een schrijfout bij BIOGRAFIE vanonder :" Wat voor muziek kunt van mij verwachten".
Nvie    posted on 30-01-2006 17:02
Nu mijn oordeel Happy, laughing

Misschien leuk om die top ook in flash te zetten, en wat te laten bewegen. Ook is het denk ik wel stukken overzichtelijker als je de lettertypen even gelijk maakt. Een mengeling van verschillende fonts vind ik er persoonlijk niet beter op worden. Ook zou ik toch echt wat meer informatie op je site zetten. Je wilt boekingen hebben, zet er dan ook eens tekst op die aanlokt tot boeken! Dat doe je niet alleen door wat meer inhoud toe te voegen, maar zoals eerder gezegd ook door gewoon aansprekend taal gebruik (ik zeg expres niet dat het in giga officiele taal moet Winking my eye).
ceesietopc    posted on 30-01-2006 20:37
Het font vind ik echt niet passen bij deze site.
Misschien is het leuk om zoiets te doen:

Dit is dus een paragraafje... niks bijzonders. Dit is overigens heel makkelijk te automatiseren dmv CSS -cascading style sheets- Het is anders een beetje veel werk om alles met de hand te coden.
De volgende paragraaf. en zo kan je dus nog wel even doorgaan. heel lang zelfs. nog ff een stukje om op te vullen.

Ennuh... een tipje van mij: Stop websites maken met Word.
Word is niet bedoeld om hele websites te maken. Hoogstens ff een paginaatje om zetten om te zorgen dat je een word document makkelijk kunt gebruiken in je Website. Kijk maar eens in je broncode. Er staan hele hopen overbodige en onoverzichtelijk ogende codes in.

Probeer je websites met de hand te maken (coden in Xhtml en Css evt. XML of PHp)
Als je niet met de hand wil gaan coden, probeer dan ASAP over te stappen naar iets als dreamweaver.

en zoals eerder gezegd:
  • doe iets aan je taalgebruik
  • minder slaapkamer foto's
  • mss een gear kopje in het menu
User edit by ceesietopc on 30-01-2006 @ 20:38:18 (14%)
DJ-Poort    posted on 30-01-2006 21:30
oke dankje wel.

naar dat intro moet je niet op letten zijn alleen maar slaapkamer foto's maar dat word veranderd.

in welk programa zou ik een site het beste kunnen maken? en waar kan ik dat downloaden?

je hebt het net over geen slaapkamer foto's, ( mss een gear kopje in het menu) mijn gear staat in me slaapkamer:P!!
_ruud_    posted on 30-01-2006 23:12
Photoshop trail kun je gratis downloaden op adobe.com is wel voor 30 dagen volgens mij
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
ceesietopc    posted on 31-01-2006 18:01
@poort
Close-ups met informatie mss?

En een leuk programmatje is dreamweaver. Niet te moeilijk, nette code.
Photoshop is een design suite, niet voor websites. -blijft natuurlijk wel een mooi proggie  hoor!-
DJ-Poort    posted on 05-02-2006 18:07
me site is vernieuwdHappy, laughing

www.dj-poort.nl
Nvie    posted on 05-02-2006 18:47
Ik zie dat je met een tabel werkt? Kleine moeite om hem even te centreren?

Verder: qua tekst lay out is je site er stukken op vooruit gegaan! alleen vind ik de top nog niet zo passen, laat je creatieve kant eens zien Winking my eye!
the-melody    posted on 05-02-2006 19:58
ik denk dat er nog ene foutje staat als je op home komt van je djm-500
Illusion    posted on 05-02-2006 20:44
@ Dj-Poort. Toffe site, en een egte pioneer dj zo te zien site ziet er goed uit. ook leuk gedaan met, het laatste nieuws. Ben wel ff benieuwd naar de foto's.

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Reemz    posted on 06-02-2006 00:50
Opzich wel een nette site maar heb toch een paar opmerkingen:

-Er zitten een aantal spelfouten op je site...
-Ik zou de header van je site iets mooier maken, met photoshop bijvoorbeeld.

Maar verder is tie best ok
DJ-Poort    posted on 12-02-2006 18:18
wat vinden jullie van dat logotje links boven?? beetje netjes?

Mod edit by Lead on 12-02-2006 21:22 (26%)
the-melody    posted on 12-02-2006 18:38
nja misschein een gasteboek erbij kweet niet?
dion    posted on 12-02-2006 18:57
ziet er tof uit hoor
_Ivan_    posted on 12-02-2006 21:19
alweer je uiterlijk veranderdConfused nja ik vind hem er nog steeds goed uitzien hoorWinking my eye
Feel&.Celebrate.Life!
Lead    posted on 12-02-2006 21:25
Wat is het nut van die intro pagina ? Dit laat mensen verplicht een keer extra klikken..

In Firefox staat je site logo links uitgelijnd, ik denk dat hij gecentreerd hoort...

Verder lekker duidelijk, overzichtelijk en makkelijk te lezen :D
Let the BASS be louder
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

208 Users online: 15 Guests (193 Unknown)
Pages generated today : 13.202
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.268.267