Tips Voor Me Site: dj-poort (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ-Poort    posted on 30-01-2006 11:33
Heej Hallo DaarHappy, laughing

ik ben al een tijdje bezig met me site maar het wil niet echt op schieten. hij staat net 2 weken Online maar ik vind zelf dat ie bijna af is maar wat vinden jullie er van.

zeg even wat je er van vind en wat ik beter kan doen, of moet veranderen.

Al Vast Bedankt,

Site: www.dj-poort.nl

E-mail: <mail>info@dj-poort.nl</mail>

Mod edit by Lead on 30-01-2006 20:59 (15%)
[MOD Edit] link, layout, moved

What do you think about Tips Voor Me Site: dj-poort ??

Vote :   

eAs    posted on 12-02-2006 21:53
Ben het met lead eens..

Die intro pagina slaat eigenlijk nergens op ..

Verder is je site lekker snel en overzichtelijk, ziet er netjes uit allemaal.

Persoonlijk hou ik van meer kleur, ben niet zo iemand die met veel zwert en donkere achtergronden zou werken, lekker lichte kleuren geven een fris uiterlijk.

Verder zou je het eens kunnen proberen met Macromedia Fireworks ofzo .. kan je hele gave dingen doen met je letters en banners je logo .. kijk maar, gewoon lekker met programma's kloten..

En lees even je teksten goed door voordat je ze online knalt want er zitten inderdaad een paar foutjes in.

Succes verder ..

DJ-Poort    posted on 14-02-2006 09:07
hij is weer vernieuwd ik moet nog even de foto pagina klaar maken dus daar kan je nog niet op klikken. vertel eens wat je vind van het design.
djmamo    posted on 14-02-2006 10:42
leuke site, zie ook dat je bij show equipment werkt... ik heb bij richard staarman in de klas gezeten (rocva). en heb ook gesoliciteerd gehad voor show equipment, maar woonde te verweg. dus maar voor me zelf begonnen.

maar goed site

www.moonentertainment.nl
DJ-Poort    posted on 14-02-2006 18:32
richard werkt nog steeds bij ons op de woensdag
DJ-Poort    posted on 03-03-2006 08:52

Heej hallo daarHappy, laughing  ik wou even melden dat ik over nieuw ben begonne met me site.

ben benieuwd wat jullie er van vinden. www.DJ-POORT.nl

the-melody    posted on 03-03-2006 09:27
wel serieus veranderedHappy, laughing kvind hem ook wel mooier dan den vorige en ook overzichterlijker
Lead    posted on 03-03-2006 09:37
Netjes zo hoor.... heel stuk beter :D
Let the BASS be louder
marck    posted on 03-03-2006 09:51
Site ziet er leuk uit. Ik vind hem alleen nog wel iets aan de zwarte kant dit kan je simpel oplossen door in de header bovenin met photoshop of flash een leuk plaatje in te verwerken.

Zoals de rest eigenlijk ook al zei.

Wat misschien een leuke optie is voor je om je website helemaal persoonlijk te maken.

Maak er een poort van. het is even wat werk met photoshop maar wel een unieke website.

Maar goed das mijn mening.

Mount    posted on 03-03-2006 13:40
jammer dat je de site niet zelf gemaakt hebt.. zoals je waarschijnlijk weet berust op een internet site gewoon auteursrecht, dus copieren zonder toestemming is niet de bedoelling.
Reind    posted on 03-03-2006 13:52
Erg jammer dat je gewoon mijn complete source code + CSS + images hebt gejat en dus helemaal niets zelf hebt gemaakt.

Aangezien je hierover geen enkel contact met mij hebt gehad vind ik dit helemaal te schofterig voor woorden.

Dat je iets jat van mijn site.... helemaal niet erg maar dit gaat me echt een beetje te ver. Ik ben uren lang bezig geweest om alles voor elkaar te krijgen en jij jat het gewoon klakkesloos van mijn site af....

Ik heb direct alle source files van jouw pagina's opgeslagen aangezien je zelfs op sommige plekken vergeten ben aboutdj uit de source en CSS te verwijderen.

Tevens heb ik jou ook een mail gestuurd met de vraag de zaak binnen 24 uur te verwijderen, gebeurd dat niet dan ga ik kijken hoe dat via een andere weg voor elkaar gekregen kan worden.

Ik heb namelijk een schurft hekel aan iemand zijn werk zo maar klakkeloos copieren zonder die persoon daar ook maar in welke vorm dan ook van op de hoogte te brengen.
User edit by Reind on 03-03-2006 @ 14:16:57 (11%)
Reemz    posted on 03-03-2006 14:20
Valt me toch wel tegen Poort, wat ik hierboven allemaal lees....

Be creative! en probeer zelf een site te ontwerpen, een mooie site bouw je niet zomaar binnen een week.

En mocht je niet alles weten, laat het iemand dan doen die dat wel kan of verdiep je erin.

Reind    posted on 03-03-2006 14:41
Om maar even aan te tonen dat er gewoon echt gejat is...

http://www.dj-poort.nl/__%20AboutDJ%20__%20-%20Home_bestanden/

En dan te bedenken dat je deze tekst, /* Gij zult niet stelen. Oftewel niet jatten van deze site AUB aangezien het ook mij veel tijd en moeite heeft gekost de zaak zo voor elkaar te krijgen. Mocht je toch de behoefte hebben om iets te jatten dan hoop ik voor je dat je in het bezit bent van een advocaat. Wij hebben er wel 1 namelijk! © Reind Dooyeweerd - AboutDJ - 2002/2006 */ wel uit de CSS hebt weg gewerkt.... je wist dus in ieder geval wel dat we er niet van gedient waren.
User edit by Reind on 03-03-2006 @ 14:44:53 (2%)
the-melody    posted on 03-03-2006 14:53
sander kdenk dat je beter alles gaat veranderenWinking my eye
User edit by the-melody on 03-03-2006 @ 14:54:14 (19%)
DJ-Poort    posted on 03-03-2006 16:45
ik heb reind even gebelt alles is geregeld. de site is offline en ik ga nu zelf proberen een site te bouwen. tot dan is mijn ouwe site online.

mijn excuus voor deze fout. ik weet zelf ook dat ik fout ben geweest.

Sander Poort.

Update 18.08: me eigen ( ouwe ) site staat weer online paar dingen aan veranderd. ik denk dat ik hem even zo hou.
User edit by DJ-Poort on 03-03-2006 @ 18:31:49 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 6.996 days.
 Post CommentThat would be 233.2 months
or a whopping 19.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

127 Users online: 22 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 23.999
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.877.829