Poster: -FLoriZ-
Zo lekker om af en toe weer eens oude muziek op te grabbelen. Weet iemand hier nog een beetje nummers als Hardstyle Rockers enzo?
Poster: Dj_FantasyRaw shit heb ik zat liggen, ben echt meer op zoek nu naar tracks die wat ouder zijn, vond net ook nog een remix van Smack My Derb terug van Alpha Twins, dat soort dingen. Pure van Zany, nog zo'n voorbeeld.
Al de Raw Hardstyle die deze dagen uitkomt is gewoon op en top! Geen flauwe melo nummertjes..
Kijk maar eens naar namen zoals Alpha?, Adaro, Gunz for hire, B-front, Jack of sound, ...
Poster: -FLoriZ-
Zo lekker om af en toe weer eens oude muziek op te grabbelen. Weet iemand hier nog een beetje nummers als Hardstyle Rockers enzo?
Poster: MoXeGy
Is het misschien een idee om een apart DJ/Producers forum te maken voor de 'gevorderde'?
Waar de serieuse mensen met meer ervaring zitten. Ik denk dat je daar sneller elkaar wilt helpen.
Zo zitten er hier ook genoeg producers maar naar mijn gevoel word hier bijvoorbeeld niet veel in het centrale snippet topic gepost omdat over het algemeen amper feedback word gegeven.
Ik zou persoonlijk daar eerder een uitgebreide feedback posten aangezien ik er dan ook een terug kan verwachten als ik daar om vraag.
Ik weet niet helemaal hoe het ranking systeem hier in elkaar zit maar misschien kun je het ook op mix/productie kwaliteit of aantal unieke plays laten beoordelen.
Poster: MoXeGy
Dat leek mij ook alleen zit je inderdaad met wie er 'gevorderd' is. Je kan dit ook door andere members laten gebeuren maar dan moet je er wel vertrouwen in hebben dat ze objectief beluisteren. Overigens hoeft de drempel niet heel hoog te liggen, zolang het maar serieus blijft en members elkaar blijven helpen.