De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 (15/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 11-01-2012 11:00
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.
-Owja schik niet van de hoeveelheid onzin die hier geplaatst wordt.

User edit by Yorick on 11-01-2012 @ 17:05:24 (51%)
Mod edit by Xtremer on 11-01-2012 21:58 (22%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 ??

Vote :   4 members like this  

-FLoriZ-    posted on 14-02-2012 22:55
Zo lekker om af en toe weer eens oude muziek op te grabbelen. Weet iemand hier nog een beetje nummers als Hardstyle Rockers enzo?
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
MoXeGy    posted on 14-02-2012 23:09
haha dat doe ik ook wel eens. vooral hardstijle uit 2007 tot 2009 blijft echt leuk :P
MichaelMiller    posted on 14-02-2012 23:19
@'Hardwell' Mag ik vragen wat de achterliggende rede is om Hardwell als artiestennaam te kiezen?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Dj_Fantasy    posted on 15-02-2012 00:06
Poster: -FLoriZ-
Zo lekker om af en toe weer eens oude muziek op te grabbelen. Weet iemand hier nog een beetje nummers als Hardstyle Rockers enzo?

Al de Raw Hardstyle die deze dagen uitkomt is gewoon op en top! Geen flauwe melo nummertjes..
Kijk maar eens naar namen zoals Alpha?, Adaro, Gunz for hire, B-front, Jack of sound, ...
dj2dj.nl
-FLoriZ-    posted on 15-02-2012 00:10
Poster: Dj_Fantasy
Al de Raw Hardstyle die deze dagen uitkomt is gewoon op en top! Geen flauwe melo nummertjes..
Kijk maar eens naar namen zoals Alpha?, Adaro, Gunz for hire, B-front, Jack of sound, ...
  Raw shit heb ik zat liggen, ben echt meer op zoek nu naar tracks die wat ouder zijn, vond net ook nog een remix van Smack My Derb terug van Alpha Twins, dat soort dingen. Pure van Zany, nog zo'n voorbeeld.
Maracas    posted on 15-02-2012 00:53
Poster: -FLoriZ-

Deepack - Here`s Johnny
DJ Duro - Just begun
DJ Duro? - Stereo killa

Dat soort nummers?

Wauw dat ik die shit nog weet hahah, luister het al jaren niet meer?Cool
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Dj_Fantasy    posted on 15-02-2012 01:09
Frontliner - Spacer (classic!!!!!!!!)
Showtek - Colours of the harder styles
Showtek - Party Lover
Zany vs DV8 - nothing else matters

Duro een van de broertjes van Showtek is inderdaad ook nice!
Vergeet dan vooral niet Dj Duro - Puta madre !!
Misschien ook nog wat nummertjes van Project One? Ook wel oude shizzle..

Headhunterz- Forever as one
Headhunterz - Last of the mohicans
The prophet - chubby
Zany - Volt
A-lusion - Veritas
Beholder - bigger faster louder
The Beholder ft Zany - Bleeding for the harder styles (you need to love this shit!!)
dj2dj.nl
TimmyV    posted on 15-02-2012 14:18
Zany- Thugs
Duro - Shizzle my Dizzle
Pavo - Here we go
Deepack - Hardstyle Explosion

Nu iets anders.
Coone & Technoboy - Nustyle Crap (Coone Goes Wild Mix)

Geniale track?Smile

Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 15-02-2012 @ 14:20:36 (100%)
djmstr223    posted on 15-02-2012 14:24
Ik verveel me onder de les, en ik wou even hoi zeggen. dus bij deze

HOI! Happy, laughing
www.bramvanbergen.nl
qntr0l    posted on 15-02-2012 18:12
Brennan Heart - Just as Easy

En natuurlijk om een beetje in de sfeer te komen:

D-block & S-te-fan - Boys van hardstyle Carnaval.

Lekker raggen.
-FLoriZ-    posted on 15-02-2012 19:04
Zo, eventjes mezelf door wat Duro dingen doorwerken dan, de rest had ik er al vrij veel van haha. Volt van Zany is idd zo goddelijk.

Ik kreeg nog een idee om een soort meet te organiseren in een centrale stad met iederen die daar zin in heeft, met z'n allen gewoon ergens een cafe bezet houden en daar kunnen praten over het dj schap etc. Misschien kunnen we een kroegeigenaar nog zo gek krijgen dat we daar in de avond met wat mensen nog een set kunnen neerzetten. Die Geartest meetings gingen steeds niet door, maar als iemand dit met mij zou willen organiseren dan kunnen we elkaar beter leren kennen en er gewoon een gezellige dag van maken. Goed idee?

Btw nog een leuk nummertje; Zany ft. Pavo - Orgazmo.
User edit by -FLoriZ- on 15-02-2012 @ 19:05:46 (8%)
Maracas    posted on 15-02-2012 19:11
Dat idee heb ik al een aantal keer geoppert in het DJ Meeting topic, maar jammer genoeg reageert niemand daar op.. Ik heb een club tot mijn beschikking als ik wil?Cool

PS: voor fotos van dat clubje, check mijn laatste post in het DJ Meeting topic, daar heb ik foto`s gepost
User edit by Maracas on 15-02-2012 @ 19:13:33 (66%)
Bartjens    posted on 15-02-2012 19:14
De vorige keer in Almere was erg gezellig. Leuk om ook mensen in het eggie te zien Happy, laughing
Hier in Elburg is ook nog wel een kroeg beschikbaar, kan zo'n 250 man in, plek zat Winking my eye
www.djbrowbeat.com
DJADMIN    posted on 15-02-2012 19:21
trouwens, die ''hardwell'' van hier...nogal vreemd...op zijn site zet hij allemaal mash ups neer...maar enkelen daarvan weet ik voor 100000% zeker van dat die van iemand anders zijn...zelfs van MTV zijn er bij dacht....goede promotie...top !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
MoXeGy    posted on 16-02-2012 00:43
Is het misschien een idee om een apart DJ/Producers forum te maken voor de 'gevorderde'?

Waar de serieuse mensen met meer ervaring zitten. Ik denk dat je daar sneller elkaar wilt helpen.
Zo zitten er hier ook genoeg producers maar naar mijn gevoel word hier bijvoorbeeld niet veel in het centrale snippet topic gepost omdat over het algemeen amper feedback word gegeven.
Ik zou persoonlijk daar eerder een uitgebreide feedback posten aangezien ik er dan ook een terug kan verwachten als ik daar om vraag.

Ik weet niet helemaal hoe het ranking systeem hier in elkaar zit maar misschien kun je het ook op mix/productie kwaliteit of aantal unieke plays laten beoordelen.
Tekhead    posted on 16-02-2012 00:49
Poster: MoXeGy
Is het misschien een idee om een apart DJ/Producers forum te maken voor de 'gevorderde'?

Waar de serieuse mensen met meer ervaring zitten. Ik denk dat je daar sneller elkaar wilt helpen.
Zo zitten er hier ook genoeg producers maar naar mijn gevoel word hier bijvoorbeeld niet veel in het centrale snippet topic gepost omdat over het algemeen amper feedback word gegeven.
Ik zou persoonlijk daar eerder een uitgebreide feedback posten aangezien ik er dan ook een terug kan verwachten als ik daar om vraag.

Ik weet niet helemaal hoe het ranking systeem hier in elkaar zit maar misschien kun je het ook op mix/productie kwaliteit of aantal unieke plays laten beoordelen.

Mogelijk ? Ja dat wel. Makkelijk ? Nodig ? niet echt. De parameters voor toegang en gebruik instellen, gebasseerd op welke cijfers ? Je gaat altijd getalenteerde en nuttige members de toegang ontzeggen en dat mag niet.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Maracas    posted on 16-02-2012 00:49
Hmm, wie beslist er wie er een gevorderde is dan? Op ranking zou ik niet doen, iemand die het hele forum volspamt krijgt ook een hoge ranking, terwijl hij misschien totaal geen gevorderde kennis heeft, dat noem ik het probleem vertragen..

Ik denk dat het wel een goed idee is, zo hebben de mensen met veel kennis en serieus moeilijkere vragen/problemen een eigen gedeelde waar geen beginners kunnen komen, en dan maakt het natuurlijk aantrekkelijker om iets te posten omdat je dan reactie/feedback van kenners krijgt Happy, laughing
MoXeGy    posted on 16-02-2012 00:53
Dat leek mij ook alleen zit je inderdaad met wie er 'gevorderd' is. Je kan dit ook door andere members laten gebeuren maar dan moet je er wel vertrouwen in hebben dat ze objectief beluisteren. Overigens hoeft de drempel niet heel hoog te liggen, zolang het maar serieus blijft en members elkaar blijven helpen.
Maracas    posted on 16-02-2012 00:59
Poster: MoXeGy
Dat leek mij ook alleen zit je inderdaad met wie er 'gevorderd' is. Je kan dit ook door andere members laten gebeuren maar dan moet je er wel vertrouwen in hebben dat ze objectief beluisteren. Overigens hoeft de drempel niet heel hoog te liggen, zolang het maar serieus blijft en members elkaar blijven helpen.

Als er nog gevorderden op het forum zijn, die daar een bijdrage aan willen leveren zou het wel kunnen. Alleen vind ik niet dat je dat op basis van beluisteren van mixen/producties moet doen aangezien dat ook voor een deel smaak is. Ik zou de kennis die in het algemeen op het forum is gedeeld bekijken, en daar een conclusie op maken
MoXeGy    posted on 16-02-2012 01:04
Dat is inderdaad een beter idee. Weet niet of we hiervoor een speciaal topic moeten openen zodat de anderen ook mee kunnen discussieren en zodat lead/win en de rest van de crew het kan lezen.
Tekhead    posted on 16-02-2012 01:27
Denk dat je timing verkeerd is, niet je idee.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MichaelMiller    posted on 16-02-2012 01:49
Ik denk dat het forum er te klein voor is, maar misschien is er animo voor een producers contest?
DJ-contest is ook al voorgesteld, gewoon met heel klein prijsje, en puur voor de fun. Dat er 3 categori?n zijn, bijvoorbeeld Hardstyle/House/Overig (Dubstep, DnB enz.). Dat iedereen 2 maanden te tijd krijgt om een track te maken, speciaal voor DJR producers contest, af en toe previews posten om mensen op de hoogte te brengen. Stel het resultaat is goed, dan kan je?er nog altijd meer mee doen.

Jury samenstellen moet geen probleem zijn, anders zou het erg treurig zijn als we dat hier niet voor mekaar kunnen krijgen. Kan natuurlijk ook variant, dat het een DJR collab producers contest wordt. DJR members samen. Zo zoek je elkaar wat meer op enz., denk dat dit best zou kunnen werken. Maar dan moeten wel mensen overtuigend deelnemen... DJ contest was best veel animo voor, maar 'de knoop werd niet doorgehakt'.?Organiseren is toch niet zo'n groot probleem?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
MrQreeny    posted on 16-02-2012 10:57
Leuk dat je hiermee komt, ik heb namelijk een tijdje zitten denken om een nieuw forum op te zetten hierover. Waar je dan bij wijze van uitnodiging wordt toegelaten ?f bij wijze van 'motivatiebrief' waar gewoon in staat wat je al hebt gedaan en zo. Ik ben alleen bang dat het niet zo goed zal lopen, omdat iedereen toch wel hierheen blijft gaan. Dus daarom heb ik er niet zoveel mee gedaan. Het is dan overigens niet bedoelt als vervanging van DJR ofzo, maar echt als toevoeging. Ik kan op mijn website op zich best makkelijk een subpage maken, dus als er toch animo voor is hoor ik het graag?!

@michael
Hoe bedoel je te klein? Als je met een h??l klein gezelschap elkaars werk beoordeelt en verbetert is dat veel meer waard dan wat hier nu gebeurd (= niet zo veel). Bovendien denk ik dat je elkaar dan ook beter leert kennen, wat ook nooit verkeerd kan zijn!
'Music is the universal language of mankind...'
LilQuint    posted on 16-02-2012 15:13
Hele dag aan de asperintjes,?hoop dat ik weet beter ben met carnaval!
Buuuuh wat voel ik me slecht haha.
Danekato    posted on 16-02-2012 18:00
Beterschap Quint :D

139 Users online: 13 Guests (126 Unknown)
Pages generated today : 50.827
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.201