De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 (1/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 11-01-2012 11:00
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.
-Owja schik niet van de hoeveelheid onzin die hier geplaatst wordt.

User edit by Yorick on 11-01-2012 @ 17:05:24 (51%)
Mod edit by Xtremer on 11-01-2012 21:58 (22%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 ??

Vote :   4 members like this  

Yorick    posted on 11-01-2012 11:05
Ik kan geen afbeeldingen plaatsen, mijn ''toolbar'' is weg.. Hmm
Ooit keer instellingen veranderd voor iPad maar nu heb ik hem weer terug gezet en is hij nog steeds weg..
qntr0l    posted on 11-01-2012 11:21
Iemand toevallig een Reloop RMX-40 DSP Blackfire kopen? Volledig werkend en het uiterlijk is als nieuw. Speciale DJR prijs: 175 euro.
MrQreeny    posted on 11-01-2012 11:32
Misschien, waar op te halen??
Jammer dat het niet de usb versie is Cool
'Music is the universal language of mankind...'
qntr0l    posted on 11-01-2012 11:36
Omgeving Enschede is die op te halen. Beetje ver voor jou denk ik Happy, laughing.
MrQreeny    posted on 11-01-2012 13:46
Jep, helaas...
Estacy    posted on 11-01-2012 16:58
probeer ipv [ eens < dat werkt beter
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Xtremer    posted on 11-01-2012 21:57
Poster: Yorick
Ik kan geen afbeeldingen plaatsen, mijn ''toolbar'' is weg.. Hmm
Ooit keer instellingen veranderd voor iPad maar nu heb ik hem weer terug gezet en is hij nog steeds weg..

Met de laatste iOS versie (5.0.1) moet dit opgelost zijn.
Vanaf iOS 5.0 is de javascript engine vernieuwd, waardoor de editor ook weer werkt.
Hier werkt hij in iedergeval top.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
MichaelMiller    posted on 11-01-2012 23:41
Ja hoor, ik heb Ableton Live Suite 8.2.1..:D (!) 2 jaar gekloot met Fruity Loops, maar nu gaat het echt beginnen, haha. Eerst beginnen met lessen/tutorial en dit forum natuurlijk en dan veel en hard werken. Mocht ik het niks vinden, wat me sterk lijkt door al die lovende reacties, dan kan ik nog altijd terugvallen op FL Studio. Eens even die search knop gaan lastigvallen.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Tekhead    posted on 11-01-2012 23:42
het zal je wel lukken, je lijkt me een verstandige jongen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MichaelMiller    posted on 11-01-2012 23:52
Poster: Tekhead
het zal je wel lukken, je lijkt me een verstandige jongen.

Haha, thx..Winking my eye
Tekhead    posted on 12-01-2012 00:21
effe iets onnozel, jij woont in Deurne, awel ik heb bijna mijn hele leven in Deurne gewoond,... Deurne in Belgie he ! lol
Tekhead    posted on 12-01-2012 00:21
effe iets onnozel, jij woont in Deurne, awel ik heb bijna mijn hele leven in Deurne gewoond,... Deurne in Belgie he ! lol
MichaelMiller    posted on 12-01-2012 00:29
Ik zag staan, heb bijna heel mijn leven in Deurne gewoond,.. En toen wist ik al dat je dat bedoelde, haha. Zijn we hier ook van op de hoogte dat er nog een Deurne is. Maar fijn om te weten, haha.Winking my eye
Yvaroz    posted on 12-01-2012 00:34
Voor de mensen die de Zanger Rinus bootleg wouden horen, hij staat in het Nederlandstalig topic
Nothing is Impossible
MoXeGy    posted on 12-01-2012 01:31
Poster: MichaelMiller
Ja hoor, ik heb Ableton Live Suite 8.2.1..:D (!) 2 jaar gekloot met Fruity Loops, maar nu gaat het echt beginnen, haha. Eerst beginnen met lessen/tutorial en dit forum natuurlijk en dan veel en hard werken. Mocht ik het niks vinden, wat me sterk lijkt door al die lovende reacties, dan kan ik nog altijd terugvallen op FL Studio. Eens even die search knop gaan lastigvallen.

Ik gebruik Ableton al een tijdje en ken FL Studio ook dus als je vragen hebt of iets dergelijks dan hoor ik het wel.
Het is op het begin erg wennen en waarschijnlijk zal het of heel goed bevallen of totaal niet.
MrQreeny    posted on 12-01-2012 10:56
Voor mij hetzelfde scenario als MoXeGy, ik ben ook met FL Studio begonnen. Maar als ik eerlijk ben vind ik ableton makkelijker haha, vooral de automations, dat vind ik echt top bij ableton. De mogelijkheden zijn in principe voor elke DAW wel hetzelfde denk ik, dat hangt meer af van welke plugins je erbij hebt. Maar met Live Suite ben je zeker wel even zoet!!! Succes!

Trouwens, als iemand een keer wat samen wil maken hoor ik het graag!?! (Zelf maak ik (progressive) house)
Laidback    posted on 12-01-2012 13:38
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=efcjU4tV3yM ... < LOL / LMFAO!!
Rusafli    posted on 12-01-2012 14:43
Poster: Laidback
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=efcjU4tV3yM ... < LOL / LMFAO!!

LOL. Ik heb vergelijkbare soft & hardware liggen. Ook maar eens proberen Winking my eye
MichaelMiller    posted on 12-01-2012 15:20
Ik snap best dat je als webshop geen slechte reclame wil, maar nu vraag je er gewoon om.
Hoe kan het bij zoveel mensen ontzettend goed gaan en bij mij zo ongelooflijk fout.
Zal de webshop niet noemen, maar heb mijn HDJ 2000 bijna 1? maand geleden, nadat ik hem een maand had,
geretourneerd voor reparatie. Kleine beschadiging bovenop de hoofdband. Ondertussen veel te vaak met de chat moeten spreken. Die is er nu niet meer. Ik gebeld, mijn vader gebeld. Steeds verschillende antwoorden over wat ze nou wel/niet weten enz. Gisteren tegen mijn vader; Ik ga er NU achteraan en zorg dat ik voor 6 uur terugbel en antwoord geef. Kwart over zes zelf gebeld. Nieuwe ploeg, hij was dus weg. Nieuwe medewerker. Ok, binnen een uur bel ik u terug met nieuwe informatie, zei hij en dan hebben we een oplossing. Na die belofte werd terugbeld en gezegd dat ze vandaag (nu vandaag, dus gisteren morgen) 's middags een besluit zouden nemen. Krijg een mail, kort samengevat;
Pioneer wil hoofdband vervangen, maar niet op voorraad. Die verwachten ze over twee weken. Webshop kan geen nieuwe versturen, want NIET OP VOORRAAD. Levertijd; 3 weken.!

Wat kan ik hier tegen doen? Rechtsbijstand/Schadeclaim of weet ik het? Voor hij terug is (voor de 29e in ieder geval)?moet ik minimaal 4 keer draaien (waarschijnlijk 5 of 6), en 2 radiouitzendingen maken. Nu net mijn nieuwe programma Ableton, die ik natuurlijk ook wil uitproberen. Heb afgelopen maand (90% kapotte) oude Sennheiser gebruikt. Ben echt helemaal gefrustreerd.
Yorick    posted on 12-01-2012 15:42
een spare koptelefoon kopen, heb er hier stuk of vijf liggen haha
MichaelMiller    posted on 12-01-2012 15:44
Nette mail teruggestuurd. Niet op tijd antwoord dan zal ik bellen.

Misschien vragen voor de komende weken HDJ 1000(-Gold) o.i.d.? Is sowieso beter dan niks, ook al zit 'ie zo superstrak om hoofd heen. Wil graag weten wat jullie in mijn situatie zouden doen.
Yorick    posted on 12-01-2012 15:46
Nog 1 bestellen, zonder HP kan ik niet werken, daarom liggen er hier stuk of 5. En altijd 1 in de auto liggen voor het geval dat..
je zou maar 200 km van huis zijn en je HP kapt er mee..
Estacy    posted on 12-01-2012 15:51
een reserve HP is idd een goede oplossing, maar niet een HDJ 1000 gold. ga voor iets goedkopers
Stanton DJ PRO 2000, kan qua volume prima mee, lekker degelijk
als je ietsjes meer uit wil geven: Technics RP-DJ 1210/1200. niet de RP-DH, maar de RP-DJ. super degelijk, mooi geluid en lekker licht. reviews spreken over meer als 8 jaar misbruik zonder problemen. Ik heb er zelf een al 3 jaar, nog als nieuw.

2 koptelefoons onder de 110 euro die lang meegaan en geschikt zijn voor clubs
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
MichaelMiller    posted on 12-01-2012 15:53
Als er belooft word dat binnen 2? week uiterlijk je HP terug is en ik zit 2 maanden, 7 optredens zonder HP door fouten en 'zieken', pech dus en niet mijn schuld, verwacht ik dat zo'n webshop dat netjes oplost, sowieso om klanten te behouden. Ik heb er tot nu toe vrijwel ?lles besteld, sinds het begin. Ik ga er echt niet 3 kopen, niet eens 1 extra, dan veel?liever muziek en andere gear/software & dingen die ik echt nodig heb.
Yorick    posted on 12-01-2012 15:57
Tja dat is jou keuzen, maar een extra hp lost veel problemen op, stel je ben hem ergens vergeten, de andere raakt beschadigd etc.. er gebeurt er iets mee.. dan zit je weer x aantal dagen zonder.
En de webshop is ook afhankelijk van leveranciers en andere onzin. ik zou gewoon een goedkope extra bestellen.
en al gebruik je hem twee keer in het jaar, hij heeft je dan wel twee keer in het jaar gered.
nu heb je het probleem dat je geen hp heb en niet kan draaien.
al kan ik niet draaien heb ik vrijwel geen inkomsten,,, dus ja..
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

138 Users online: 16 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 33.446
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.647.808