Poster: DJADMIN
Mensen, ik wil graag overstappen naar een Truss Set om mijn lichten (4 x winner, parren, en eventueel movingheads, plus laser) aan op te hangen...
wat is raadzaam...''goedkoop'' truss setje kopen ? Zo ja, waar vind ik die ? Vind alle degelijke trusssets een beetje uitgestoven...allemaal decotruss...en daar ben ik niet zo heel kapot van...iemand een leuk adresje ?
Poster: LilQuint
Iemand nog een leuk carnavalsnummer wat ik zeker bij moet hebben?
Poster: Bartjens
In Itunes staat een album 'Carnaval 2012' dubbel cd met alle hits van dit jaar! Staat Gerst ook op, maar ook alle andere ongein die dit jaar is uitgekomen.
Poster: LilQuint
Gerst heb ik zoiezo bij haha, geweldige plaat :P
Heb al op best veel sites gekeken, dus wel al genoeg gedownload. Maar bedoel dus vooral : wat willen jullie horen als je niet draait met carnaval?
Ik hoor persoonlijk het liefste geen carnavals muziek ;d
Poster: Danekato
Kan ik lekker met bier gooien
Poster: Danekato
@Lilquint, als ik zou gaan carnavalen wil ik toch wel graag Guus Meeuwis met 't dondert en 't bliksemt horen. Kan ik lekker met bier gooien
Poster: Bartjens
In Itunes staat een album 'Carnaval 2012' dubbel cd met alle hits van dit jaar! Staat Gerst ook op, maar ook alle andere ongein die dit jaar is uitgekomen.
Poster: MrQreeny
Jippie eindelijk iemand gevonden+ kan je mij even uitleggen waarom je in GODSNAAM met bier gaat gooien?? Dat snap ik echt gewoon niet, stelletje bierenbeulen!?
ps Waar ik woon kennen we niet echt carnaval, maar wel zomerfeesten. Dan gooien ze niet met bier, want dat drinken ze gewoon op, maar ze pissen die bekertjes vol en gooien die ff lekker de lucht in. Oke doe dan maar bier :P Maar nog is het zonde...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.