Pioneer DDJ-T1 Tour Nederland (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 04-02-2011 01:04
Ik ga met de DDJ-T1 op pad bij wat Gear shops om tekst en uitleg te geven over de mogelijkheden en tevens vragen te geven. Aangezien de winkels dit wel op hun eigen website melden leek het me wel makkelijk als ik de data hier ook meld zodat mensen hier eventueel langs kunnen komen.

Ik zal proberen dit lijstje up-to-date te houden.

zondag 6 maart
13:00 - 16:00 Dijkman Muziekinstrumenten in Alkmaar

Tour verleden
Dit zijn de locaties waar ik al geweest ben, een volgende demo op deze locaties zal dus nog wel even duren :

Zaterdag 5 februari : 13:00 - 16:00 Bax Shop in Goes
Woensdag 9 februari : 19:00 - 22:00 Tonecontrol in Haarlem
Zaterdag 12 februari : 13:00 - 16:30 Feedback in Eindhoven
Woensdag 16 februari : 19:30 - 22:30 SoundXplosion in Almere
Donderdag 3 maart : 19:00 - 22:00 Inferno Stage Utilities in Sneek
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 06-03-2011 11:09 (58%)

What do you think about Pioneer DDJ-T1 Tour Nederland ??

Vote :   

sonik    posted on 06-02-2011 13:31
Poster: Tekhead
ff on topic, dus over de Pioneer controller zelf, Pioneer heeft me echt verrast met deze controller, echt een mooi apparaat, met een mooie opbouw, alle knoppen zitten op de juiste plaats en werken perfect, een accuraat en snel werkend commando van het touchscreen. De faders daar ben ik zeer over te spreken, perfect afgesteld alle 4 de faders, en de crossfader is een m.i. perfect voor?te scratchen, een?korte, vliegensvlug over en weer bewegende fader. Pioneer heeft hier veel aandacht voor gehad, en terecht als je het resultaat aanvoelt, wat we ook direct opviel en?waar Lead mij al direct attent op maakte was de robuustheid van het apparaat, niet alleen de kast maar ook de knopjes,faders, verlichte jogwheels etc... ook het formaat en gewicht van het apparaat, en natuurlijk het uiterlijk - veel mooier in't echt dan op de plaatjes - hebben mij overtuigd dat dit apparaat terecht een whouw effect verdient. Toen Lead de NI S4 controller erbij pakte en er naast legde, is de prijs van de Pioneer een terechte verkoopsprijs, want de NI S4 die een 200 eu goedkoper is, zou ik niet verkiezen boven de PIoneer als ik moest kiezen. Goed gewerkt Pioneer.

Nou word ik wel heel nieuwsgierig?Cool

Maar komt er ook 'n tour voor de DDJ-S1?
Tekhead    posted on 06-02-2011 17:48
1 member likes this  
Poster: Lead

Ik denk dat Tekhead hierboven een mooie samenvatting van de DDJ-T1 geeft waar ik me bij aansluit Winking my eye...

Geheel objectieve mening hoor Winking my eye

Ik zal ze nog eens vragen hoe het met de koffie was, het apparaat in de showroom was afgesloten dus geen idee waar die vandaan moest komen...

Weet ik ook niet, maar ze vermelden dat op hun website.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
bambamstudio    posted on 06-02-2011 17:53
Kantoor ernaast heeft een koffiemachine Winking my eye

Ik kan niet wachten totdat deze controller hier op de testbank ligt. Ik vindt hem, ten opzicht van de S4 en Deonon toch behoorlijk aan de prijs. Jammer dat we hem niet hadden voor de vergelijing van vier dj controllers afgelopen maand.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Tekhead    posted on 06-02-2011 18:04
1 member likes this  Pioneer is altijd hoog van prijs, maar als ik de S4, die ik gisteren ook heb bekeken, gevoeld enz...?ben ik toch?van mening dat deze keer de S4 zijn prijs te hoog is, ipv de Pioneer, ik vind de S4 in't echt wat tegenvallen qua formaat, uiterlijk, bouw en robustheid, een beetje speelgoedgehalte. Over de kwaliteit van de S4 zelf, zoals geluid etc...deel ik voornoemde mening uiteraard zelf niet.
bambamstudio    posted on 06-02-2011 18:05
heb je mijn review gelezen?
Tekhead    posted on 06-02-2011 18:15
1 member likes this  Neen, waar is hij gepost, kan hem op djr niet direct vinden, of op de productreview van bax ?
bambamstudio    posted on 06-02-2011 18:18
Hou eens op over Bax AUB! Omdat ik er af en toe zakelijk wat dingen voor doe, wil niet zeggen dat ik ??n en al Bax ben. Stoor me enorm aan je toespelingen.

Review in het Engels op www.gearjunkies.com
Review in het Nederlands: www.dj2dj.nl
Tekhead    posted on 06-02-2011 18:25
2 members like this  weet ik veel dat jij ook bij gearjunkies en dj2dj review zet.

btw: is toch niks mis mee van een review op bax te zetten, bedoel daar ook niks verkeerd mee en was helemaal? NIET CYNISCH bedoeld ! Stelde maar gewoon een vraag, amai amai

Kzal ze straks eens lezen je reviews.
bambamstudio    posted on 06-02-2011 18:29
weet ik veel dat jij ook bij gearjunkies en dj2dj review zet.

btw: is toch niks mis mee van een review op bax te zetten, bedoel daar ook niks verkeerd mee en was helemaal? NIET CYNISCH bedoeld ! Stelde maar gewoon een vraag, amai amai

Kzal ze straks eens lezen je reviews.

Gearjunkies en DJ2Dj zijn websites va mij (en twee andere goede vrienden) Omdat je in twee posts KRK en hier zinsspeelt op Bax. Hou je aub niet van de domme, je weet best wat ik bedoel. Back on topic.
Tekhead    posted on 06-02-2011 18:56
2 members like this  Ach man, begrijpen is ook een vak, en ik hou ermee op om gelijk wat te reply'n waar jij ook een reply geplaatst hebt, want jij?slaagt er toch niet in om 2x?achtereen een gewoon antwoord te geven, zoals een?vraag hieronder wat wel een normaal antwoordt/vraag is.

[heb je mijn review gelezen?].
.
dus dan maar on topic.
D-Danny    posted on 06-02-2011 19:04
1 member likes this  [knip]

MOD edit: Een discussie die eigenlijk nergens over gaat is al erg genoeg. Als jij je er dan ook nog in gaat mengen zonder dat je ook maar iets met de discussie te maken hebt of er iets aan hebt toe te voegen wordt het alleen maar erger. Dit soort commentaar kan je voortaan voor je houden dus.
Mod edit by Sandr on 06-02-2011 19:16 (100%)
Lead    posted on 07-02-2011 10:16
Bambam, niet iedere keer dat er ergens bax staat wordt dit negatief bedoeld. Als je (parttime) werkt bij een bedrijf wordt je naam nogal snel met dat bedrijf geasosieert, daar doe je neits aan. In bovenstaande wordt gezocht naar info die door jouw geschreven en de eerste aanname is dat dit op de website van Bax is.

Je antwoort goed door de juiste links te gegeven, zo kan de info weer gevonden worden.

Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 07-02-2011 13:56
Bambam, niet iedere keer dat er ergens bax staat wordt dit negatief bedoeld. Als je (parttime) werkt bij een bedrijf wordt je naam nogal snel met dat bedrijf geasosieert, daar doe je neits aan. In bovenstaande wordt gezocht naar info die door jouw geschreven en de eerste aanname is dat dit op de website van Bax is.

Je antwoort goed door de juiste links te gegeven, zo kan de info weer gevonden worden.

bax is trouwens een winkel waar ze een goede service geven, behalve de koffie dan Cool. Ik had eerst de search knop op djr gevbruikt en de review niet gevonden, ook niet bij aboutdj, en daarom dacht ik mss te vinden bij bax omdat die ook product reviews plaatsen. Heb ondertussen de review gelezen van de 4 uitgeteste controlers, goed gedaan bambam, maar het doet mijn gedacht over mijn eerder gemaakte vergelijk niet overhevelen ten voordele van de S4, zeker niet door het geringe prijsverschil, dit is persoonlijk uiteraard
Dolivieira    posted on 07-02-2011 14:19
Lead weet je al wanner je Rotterdam aan doetConfused
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 07-02-2011 @ 14:20:11 (9%)
X-ian    posted on 07-02-2011 14:44
Hey,
?
Vermits mijn naam hier enkele keren vernoemd is geweest, ga ik van de gelegenheid gebruik maken om me even voor te stellen.
Ik ben dus de 'Belgische Jeroen'?verantwoordelijk?voor Belgi? en Luxemburg.
In tegenstelling tot wat sommigen vermoeden, worden er in Belgi? heel wat trainingen georganiseerd. Vorige week nog bij Orbit in Brussel, daarvoor bij Bekafun in Izegem, volgende week in Luik en er zijn ook vaste trainingen op de eerste woensdag van de maand bij Swing te Merelbeke.?Naast de 'shoptrainingen' worden er ook maandelijkse trainingsessies?georganiseerd in Caf? d'Anvers in Antwerpen: De Pioneer DJ Laboratory. http://www.djsounds.com/be_nl/01/16/pioneer-dj-laboratory-december-home-clubbing-edition
Tijdens?iedere Laboratory worden er andere onderwerpen bekeken: de volgende editie van 26 februari gaat over de DDJ-T1 & de DDJ-S1
De shoptrainingen zijn uiteraard gratis, de Laboratory kost ? 20. Incl. zijn de training, 3 drankjes en toegang tot de party. Iederen deelnemer krijg ook nog een exclusief Pioneer DJ cado en?een certificaat!
Meer info op http://www.djsounds.com/be_nl

Groeten,

Kristian
X-ian
Tekhead    posted on 07-02-2011 15:13
Welkom, X-Ian,
Het werdt echt wel tijd dat je je hier aanmelde om de groeiende groep Belgische members?van djr te voorzien van de nodige informatie?over alles wat met pioneer gear te maken heeft. En deze groep zijn mss wel je toekomstige klanten. En het is toch niet onbelangrijk om een aanspreekpunt voor de Belgische members te zijn.? Ik denk de mening van vele hier te verkondigen als ik zeg dat ik nooit van die workshops, demo's etc... van Pioneer op de hoogte was, omdat?de info hierover niet of onvoldoende bekend gemaakt wordt, toch zeker niet zoals in Nederland.?Zoals je allicht wel zal weten ben ik mss het meest kritisch member op djr wat pioneer aangaat, en ben daarom ook niet van plan?om de zoekrobots te ?stalken om te weten te komen wat er staat te gebeuren bij Pioneer, of welke nieuwe produkten eraan zitten te komen, of waar en wanneer er iets te gebeuren staat van Pioneer Belgie. Deze info op deze site plaatsen zou al een zeer grote stap voorwaarts zijn, en dus zeer gewaardeerd. Hopelijk maak je er dan ook werk van, en mogen we je hier dikwijls ontmoeten.
Beter laat dan nooit he ? Cool
rackham    posted on 07-02-2011 17:07
Misschien kunnen we met de volgende dj-laboratory eens een Belgische djr-meeting houden, kunnen we ineens allemaal met 'de Pioneer-man' kennis maken Smile
bambamstudio    posted on 07-02-2011 19:11
ax is trouwens een winkel waar ze een goede service geven, behalve de koffie dan Cool. Ik had eerst de search knop op djr gevbruikt en de review niet gevonden, ook niet bij aboutdj, en daarom dacht ik mss te vinden bij bax omdat die ook product reviews plaatsen. Heb ondertussen de review gelezen van de 4 uitgeteste controlers, goed gedaan bambam, maar het doet mijn gedacht over mijn eerder gemaakte vergelijk niet overhevelen ten voordele van de S4, zeker niet door het geringe prijsverschil, dit is persoonlijk uiteraard

ik ga er vanuit dat iedereen wel weet dat Gearjunkies en DJ2DJ van mij is. Fout van mij. Ik hoef niemand over te halen om voor de S4 te gaan, ben geen vertegenwoordiger. Gering prijsverschil, daar ben ik het niet mee eens. 220 euro i voor veel mensen veel geld. Hoorde vandaag van Pioneer NL dat ik een DJJ-S1 krijg, Dus kan ik ze mooi naast elkaar leggen voor een review.
Tekhead    posted on 07-02-2011 19:56
1 member likes this  
Poster: rackham
Misschien kunnen we met de volgende dj-laboratory eens een Belgische djr-meeting houden, kunnen we ineens allemaal met 'de Pioneer-man' kennis maken Smile

Ik wilde al lang weten wie de Belgische Jeroen was en is, en ik niet alleen, daarom had ik?aan Lead een ballonnetje -met?een stille hint in - gegeven,?omdat ik hoopte om zo de belgische Pio-man in beweging te krijgen?en op djr de Belgische Pio liefhebbers, eigenaars, potentieele klanten, en andere van alle info te voorzien zoals Lead doet. Ik?zie dus dat Lead maar een half woord nodig heeft om die hint op te pikken, en heeft er dus ook geen gras over laten groeien.
De Bel-Lead heeft zich toch al kenbaar gemaakt en geregistreerd, hopelijk blijft het niet bij een eenmalig bezoek op djr, en heeft ook hij de boodschap die ik hem heb gegeven ook begrepen, en wil hij er ook gevolg aan geven. Of hij dat al dan niet doet, is voor mij niet van belang, omdat Pioneer weinig of geen apparaten heeft waar ik gebruik van maak, en dat heeft alleen maar te maken met mijn voorkeur voor vinyl, en hun prijzenpolitiek heeft daar totaal niks mee te maken.
Ik weet dat ik hiermee de vele pioneer fans een plezier doe, maar ik vraag me wel af waarom?niemand anders van de members hier de opmerkingen en wensen niet aan hem kenbaar maakt?.
Tekhead    posted on 07-02-2011 20:28
Poster: bambamstudio
ik ga er vanuit dat iedereen wel weet dat Gearjunkies en DJ2DJ van mij is. Fout van mij. Ik hoef niemand over te halen om voor de S4 te gaan, ben geen vertegenwoordiger. Gering prijsverschil, daar ben ik het niet mee eens. 220 euro i voor veel mensen veel geld. Hoorde vandaag van Pioneer NL dat ik een DJJ-S1 krijg, Dus kan ik ze mooi naast elkaar leggen voor een review.

Je hebt mij inderdaad per pm eens laten weten dat je dj2dj runde, van Gearjunkies wist ik dat niet.
Ik heb me hierboven mss wat onduidelijk?uitgedrukt over je controlers review. Heb ook nooit de indruk?gehad dat je met je review mensen probeert te overhalen om voor de S4 te kiezen. Toen ik de eerste foto's van de S4 zag, vond ik hem uiterlijk een mooi en robust ogend apparaat, maar toen ik zaterdag de S4?in't echt te zien kreeg, en ook voor de eerste keer de Pioneer controler live zag, verschoot ik wel meer dan een beetje, en nog meer nadat ik ze naast elkaar legde.?Wat me?al meteen opviel?was het grote verschil in afmetingen, niet alleen de behuizing maar ook en vooral de jogwheels. Ook het zeer weinig (zichbaar) gebruik maken van kunstof in de behuizing en het niet geringe totaalgewicht was een zeer aangename en welgekomen verrassing. Het was net of je van een 10' notebook overstapte naar een 24'? laptop, dit om een idee te geven van de grote afmetingen van de Pio controller. Je krijgt weldra de Serato versie onder ogen en dan zal je direct begrijpen wat ik bedoel met een gering prijsverschil. Ook ik vind 220,00 ? veel geld, maar niet als je bijde apparaten vergelijkt.
bambamstudio    posted on 07-02-2011 20:36
Als het op gewicht aankomt qua kwaliteit, voel de MC van Denon maar eens..... En Over de prijs: als je nog geen traktor hebt, dient je die erbij kopen bij Pio. Dat maakt hem ook nog eens duurder.?En de S4 is gemaakt voor de nieuwe Traktor, vele andere controllers, op de nieuwe reloop na is dat niet.

Maar ik trek geen conclusies voordat ik hem onder handen gehad heb.
Tekhead    posted on 07-02-2011 20:51
Poster: bambamstudio
Als het op gewicht aankomt qua kwaliteit, voel de MC van Denon maar eens..... En Over de prijs: als je nog geen traktor hebt, dient je die erbij kopen bij Pio. Dat maakt hem ook nog eens duurder.?En de S4 is gemaakt voor de nieuwe Traktor, vele andere controllers, op de nieuwe reloop na is dat niet.

Maar ik trek geen conclusies voordat ik hem onder handen gehad heb.

Een hoog gewicht is idd geen synoniem voor kwaliteit, evenmin een garantie daarvoor, alleen geeft het wel een zeer goede eerste indruk van het apparaat. Ik heb de MC van Denon ook nog niet onder handen kunnen nemen, maar deze MC is ook?een aangename verrassing in't echt, als je hem enkel maar kende van op foto's.
Volgens de info die Lead mij gegeven heeft zou bij de Pio controller wel traktor bijgeleverd worden, en dan nog wel de volledig Pro versie van Traktor,?wie van ons beide het bij het rechte eind heeft weet ik niet, Lead is?normaal de?juiste?persoon om hierover uitsluitsel te geven.
Estacy    posted on 07-02-2011 20:55
doet Serato toch mooier, software is altijd gratis. echter, als je meer dan 1 deck wil gebruiken heb je wel de hardware nodig (rane mixer, itch controller of zo'n serato box)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Dolivieira    posted on 07-02-2011 20:56
Volgens de info die Lead mij gegeven heeft zou bij de Pio controller wel traktor bijgeleverd worden, en dan nog wel de volledig Pro versie van Traktor,?wie van ons beide het bij het rechte eind heeft weet ik niet, Lead is?normaal de?juiste?persoon om hierover uitsluitsel te geven.

Dat is niet de Pro versie. Rodger. Dat is de Pioneer Edition versie die er bij zit. Die is special ontworpen voor de pioneer controller. ?
Dolivieira    posted on 07-02-2011 20:58
Poster: Estacy
doet Serato toch mooier, software is altijd gratis. echter, als je meer dan 1 deck wil gebruiken heb je wel de hardware nodig (rane mixer, itch controller of zo'n serato box)

Daarom lijkt het dat het gratis is Estasy. Maar de prijs voor de software zit natuurlijk in de serato hardware verwerkt. Voor niets gaat de zon op. En dat geeneens in onze luchtstreek.

75 Users online: 14 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 43.801
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.175