Poster: Tekhead
ff on topic, dus over de Pioneer controller zelf, Pioneer heeft me echt verrast met deze controller, echt een mooi apparaat, met een mooie opbouw, alle knoppen zitten op de juiste plaats en werken perfect, een accuraat en snel werkend commando van het touchscreen. De faders daar ben ik zeer over te spreken, perfect afgesteld alle 4 de faders, en de crossfader is een m.i. perfect voor?te scratchen, een?korte, vliegensvlug over en weer bewegende fader. Pioneer heeft hier veel aandacht voor gehad, en terecht als je het resultaat aanvoelt, wat we ook direct opviel en?waar Lead mij al direct attent op maakte was de robuustheid van het apparaat, niet alleen de kast maar ook de knopjes,faders, verlichte jogwheels etc... ook het formaat en gewicht van het apparaat, en natuurlijk het uiterlijk - veel mooier in't echt dan op de plaatjes - hebben mij overtuigd dat dit apparaat terecht een whouw effect verdient. Toen Lead de NI S4 controller erbij pakte en er naast legde, is de prijs van de Pioneer een terechte verkoopsprijs, want de NI S4 die een 200 eu goedkoper is, zou ik niet verkiezen boven de PIoneer als ik moest kiezen. Goed gewerkt Pioneer.
Poster: Lead
Ik denk dat Tekhead hierboven een mooie samenvatting van de DDJ-T1 geeft waar ik me bij aansluit...
Ik zal ze nog eens vragen hoe het met de koffie was, het apparaat in de showroom was afgesloten dus geen idee waar die vandaan moest komen...
weet ik veel dat jij ook bij gearjunkies en dj2dj review zet.
btw: is toch niks mis mee van een review op bax te zetten, bedoel daar ook niks verkeerd mee en was helemaal? NIET CYNISCH bedoeld ! Stelde maar gewoon een vraag, amai amai
Kzal ze straks eens lezen je reviews.
Bambam, niet iedere keer dat er ergens bax staat wordt dit negatief bedoeld. Als je (parttime) werkt bij een bedrijf wordt je naam nogal snel met dat bedrijf geasosieert, daar doe je neits aan. In bovenstaande wordt gezocht naar info die door jouw geschreven en de eerste aanname is dat dit op de website van Bax is.
Je antwoort goed door de juiste links te gegeven, zo kan de info weer gevonden worden.
ax is trouwens een winkel waar ze een goede service geven, behalve de koffie dan. Ik had eerst de search knop op djr gevbruikt en de review niet gevonden, ook niet bij aboutdj, en daarom dacht ik mss te vinden bij bax omdat die ook product reviews plaatsen. Heb ondertussen de review gelezen van de 4 uitgeteste controlers, goed gedaan bambam, maar het doet mijn gedacht over mijn eerder gemaakte vergelijk niet overhevelen ten voordele van de S4, zeker niet door het geringe prijsverschil, dit is persoonlijk uiteraard
Poster: rackham
Misschien kunnen we met de volgende dj-laboratory eens een Belgische djr-meeting houden, kunnen we ineens allemaal met 'de Pioneer-man' kennis maken
Poster: bambamstudio
ik ga er vanuit dat iedereen wel weet dat Gearjunkies en DJ2DJ van mij is. Fout van mij. Ik hoef niemand over te halen om voor de S4 te gaan, ben geen vertegenwoordiger. Gering prijsverschil, daar ben ik het niet mee eens. 220 euro i voor veel mensen veel geld. Hoorde vandaag van Pioneer NL dat ik een DJJ-S1 krijg, Dus kan ik ze mooi naast elkaar leggen voor een review.
Poster: bambamstudio
Als het op gewicht aankomt qua kwaliteit, voel de MC van Denon maar eens..... En Over de prijs: als je nog geen traktor hebt, dient je die erbij kopen bij Pio. Dat maakt hem ook nog eens duurder.?En de S4 is gemaakt voor de nieuwe Traktor, vele andere controllers, op de nieuwe reloop na is dat niet.
Maar ik trek geen conclusies voordat ik hem onder handen gehad heb.
Volgens de info die Lead mij gegeven heeft zou bij de Pio controller wel traktor bijgeleverd worden, en dan nog wel de volledig Pro versie van Traktor,?wie van ons beide het bij het rechte eind heeft weet ik niet, Lead is?normaal de?juiste?persoon om hierover uitsluitsel te geven.
Poster: Estacy
doet Serato toch mooier, software is altijd gratis. echter, als je meer dan 1 deck wil gebruiken heb je wel de hardware nodig (rane mixer, itch controller of zo'n serato box)