Poster: Dolivieira
Daarom lijkt het dat het gratis is Estasy. Maar de prijs voor de software zit natuurlijk in de serato hardware verwerkt. Voor niets gaat de zon op. En dat geeneens in onze luchtstreek.
Poster: Tekhead
Een hoog gewicht is idd geen synoniem voor kwaliteit, evenmin een garantie daarvoor, alleen geeft het wel een zeer goede eerste indruk van het apparaat. Ik heb de MC van Denon ook nog niet onder handen kunnen nemen, maar deze MC is ook?een aangename verrassing in't echt, als je hem enkel maar kende van op foto's.
Volgens de info die Lead mij gegeven heeft zou bij de Pio controller wel traktor bijgeleverd worden, en dan nog wel de volledig Pro versie van Traktor,?wie van ons beide het bij het rechte eind heeft weet ik niet, Lead is?normaal de?juiste?persoon om hierover uitsluitsel te geven.
Poster: bambamstudio
ziet er volgens de release notes uit als Traktor Pro. Maar goed, das binnenkort oude software
Ik denk dat je deze dalijk ook gewoon kan upgraden naar de Pro2. De nieuwe versie heet gewoon Traktor Pro 2. Maar die versie die bij Traktor bij Pioneer wordt geleverd heet gewoon Traktor Pro Pioneer Edition. Helemaal toegesneden voor gebruik met deze controller. Of Lead is het je vergeten te zeggen of je hebt het Misschien niet gehoord maar toch is het zo. Kijk maar naar de promo filmje van Pioneer daar word het duidelijk gezegd.
Poster: X-ian
Hey,
Vermits mijn naam hier enkele keren vernoemd is geweest, ga ik van de gelegenheid gebruik maken om me even voor te stellen.
Ik ben dus de 'Belgische Jeroen'?verantwoordelijk?voor Belgi? en Luxemburg.
In tegenstelling tot wat sommigen vermoeden, worden er in Belgi? heel wat trainingen georganiseerd. Vorige week nog bij Orbit in Brussel, daarvoor bij Bekafun in Izegem, volgende week in Luik en er zijn ook vaste trainingen op de eerste woensdag van de maand bij Swing te Merelbeke.?Naast de 'shoptrainingen' worden er ook maandelijkse trainingsessies?georganiseerd in Caf? d'Anvers in Antwerpen: De Pioneer DJ Laboratory. http://www.djsounds.com/be_nl/01/16/pioneer-dj-laboratory-december-home-clubbing-edition
Tijdens?iedere Laboratory worden er andere onderwerpen bekeken: de volgende editie van 26 februari gaat over de DDJ-T1 & de DDJ-S1
De shoptrainingen zijn uiteraard gratis, de Laboratory kost ? 20. Incl. zijn de training, 3 drankjes en toegang tot de party. Iederen deelnemer krijg ook nog een exclusief Pioneer DJ cado en?een certificaat!
Meer info op http://www.djsounds.com/be_nl
Groeten,
Kristian
Ik denk dat je deze dalijk ook gewoon kan upgraden naar de Pro2. De nieuwe versie heet gewoon Traktor Pro 2. Maar die versie die bij Traktor bij Pioneer wordt geleverd heet gewoon Traktor Pro Pioneer Edition. Helemaal toegesneden voor gebruik met deze controller. Of Lead is het je vergeten te zeggen of je hebt het Misschien niet gehoord maar toch is het zo. Kijk maar naar de promo filmje van Pioneer daar word het duidelijk gezegd.
Of niet relevant vinden, we hebben trouwens geen software besproken.?Hij had idd wel iets gezegd in de zin van: Traktor software is inclusief, niet de learning of trial versie, zoals bij de meeste andere controllers, maar de pro versie,?meer is er niet?over de software gezegd.?
Ik ben een leek in digitaal draaien, maar zie de logica ook in, van speciaal op maat van pioneer controller gemaakt, en Lead zal er wss van uit gegaan zijn dat ik wel wist dat de software enkel te gebruiken is ism de DDJ-T1, maar toch alle features van de gewone pro editie ter beschikking.
Maar Traktor Pro 2 (ja ik wist de naam al, ja ik heb hem misschien al draaien) gaat er toch net ff iets anders uitzien en werken dat de huidige versie.....En daar zijn de meeste controlelrs momenteel niet op gemaakt....
ff on topic, dus over de Pioneer controller zelf, Pioneer heeft me echt verrast met deze controller, echt een mooi apparaat, met een mooie opbouw, alle knoppen zitten op de juiste plaats en werken perfect, een accuraat en snel werkend commando van het touchscreen. De faders daar ben ik zeer over te spreken, perfect afgesteld alle 4 de faders, en de crossfader is een m.i. perfect voor?te scratchen, een?korte, vliegensvlug over en weer bewegende fader. Pioneer heeft hier veel aandacht voor gehad, en terecht als je het resultaat aanvoelt, wat we ook direct opviel en?waar Lead mij al direct attent op maakte was de robuustheid van het apparaat, niet alleen de kast maar ook de knopjes,faders, verlichte jogwheels etc... ook het formaat en gewicht van het apparaat, en natuurlijk het uiterlijk - veel mooier in't echt dan op de plaatjes - hebben mij overtuigd dat dit apparaat terecht een whouw effect verdient. Toen Lead de NI S4 controller erbij pakte en er naast legde, is de prijs van de Pioneer een terechte verkoopsprijs, want de NI S4 die een 200 eu goedkoper is, zou ik niet verkiezen boven de PIoneer als ik moest kiezen. Goed gewerkt Pioneer.
Poster: djcanta
Helemaal mee eens.. wat een mooi apparaat die T1 van Pioneer. De S4 is ook leuk maar de jogs van de Pioneer voelen zo vertrouwd aan
Als het op gewicht aankomt qua kwaliteit, voel de MC van Denon maar eens..... En Over de prijs: als je nog geen traktor hebt, dient je die erbij kopen bij Pio. Dat maakt hem ook nog eens duurder.?En de S4 is gemaakt voor de nieuwe Traktor, vele andere controllers, op de nieuwe reloop na is dat niet.
Maar ik trek geen conclusies voordat ik hem onder handen gehad heb.
Ja wij als ervaren Pioneer gebruikers wel, Canta. Ik zou ze ook gauw willen testen.
Poster:?djcanta
Helemaal mee eens.. wat een mooi apparaat die T1 van Pioneer. De S4 is ook leuk maar de jogs van de Pioneer voelen zo vertrouwd aan
Poster: kobuz
Ik heb de DDJ-T1 hier even bij [knip, geen namen] in mijn handen gehad en moet eerlijk gezegd zeggen dat het mij wat goedkoop aanvoelde allemaal. Vooral de jog vond ik niet erg pio waardig, waar ik de jog van de S4 juist wel in de buurt van een cdj1000 vind komen. Misschien draai ik wel te weinig met cdj's, maar iemand anders die hetzelfde gevoel heeft?
Het lijkt wel of je een andere controller in handen hebt gehad dan ik, wat die jogs betreft dan he, het is zeker wel een mooi apparaat.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.