Pioneer DDJ-T1 Tour Nederland (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 04-02-2011 01:04
Ik ga met de DDJ-T1 op pad bij wat Gear shops om tekst en uitleg te geven over de mogelijkheden en tevens vragen te geven. Aangezien de winkels dit wel op hun eigen website melden leek het me wel makkelijk als ik de data hier ook meld zodat mensen hier eventueel langs kunnen komen.

Ik zal proberen dit lijstje up-to-date te houden.

zondag 6 maart
13:00 - 16:00 Dijkman Muziekinstrumenten in Alkmaar

Tour verleden
Dit zijn de locaties waar ik al geweest ben, een volgende demo op deze locaties zal dus nog wel even duren :

Zaterdag 5 februari : 13:00 - 16:00 Bax Shop in Goes
Woensdag 9 februari : 19:00 - 22:00 Tonecontrol in Haarlem
Zaterdag 12 februari : 13:00 - 16:30 Feedback in Eindhoven
Woensdag 16 februari : 19:30 - 22:30 SoundXplosion in Almere
Donderdag 3 maart : 19:00 - 22:00 Inferno Stage Utilities in Sneek
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 06-03-2011 11:09 (58%)

What do you think about Pioneer DDJ-T1 Tour Nederland ??

Vote :   

TH3llC    posted on 04-02-2011 01:04
weet je misschien iets over een tour in belgie?
Lead    posted on 04-02-2011 01:42
Nee, ik ken de planning van Belgie niet.

Maar ik denk dat ik nog wel een keer in Limburg/NL (wellicht Stein/Geleen) zal staan, die afstand moet te overbruggen zijn toch ?
Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 04-02-2011 02:23
1 member likes this  heeft Pioneer uberhaupt wel iemand zoals jij voor de Belgische markt Lead ? Een fabriek heeft hier in Beveren of zwijndrecht lang geweest, maar voorstelling van nieuwe produkten of demo-dagen georganiseerd door pioneer nooit meegemaakt in het Vlaamse land, lijkt wel of ze niet geinteresseerd zijn in Belgie?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TH3llC    posted on 04-02-2011 03:02
Poster: Lead

Maar ik denk dat ik nog wel een keer in Limburg/NL (wellicht Stein/Geleen) zal staan, die afstand moet te overbruggen zijn toch ?

de afstand valt wel mee maar ik heb niet zo'n grote interesse om tot daar te gaan dan.
moest het bij mij in de buurt geweest zijn zou ik wel eens langsgaan om te kijken wat het allemaal kan en eens te proberen
Dav3    posted on 04-02-2011 08:02
Ik ga denk ik kijken Happy, laughing
www.everybeat.nl
niiicola    posted on 04-02-2011 08:06
Lead.. Geen links naar webshops! Tongue
Ik kan jammergenoeg niet komen kijken, is allemaal te ver weg. Succes ermee!
Gewoon.
Lead    posted on 04-02-2011 11:35
Poster: Tekhead
heeft Pioneer uberhaupt wel iemand zoals jij voor de Belgische markt Lead ? Een fabriek heeft hier in Beveren of zwijndrecht lang geweest, maar voorstelling van nieuwe produkten of demo-dagen georganiseerd door pioneer nooit meegemaakt in het Vlaamse land, lijkt wel of ze niet geinteresseerd zijn in Belgie?

Ja hoor, Belgie heeft ook een 'Jeroen', alleen heet hij dan Kristian Winking my eye
Ik weet (wil) niet precies weten hoe hij de intro's doet, ieder heeft zo zijn eigen manieren.
Wat ik begrijp doen ze zeker wel de nodige promo's en shows, wellicht dat die je niet opvallen ?
Let the BASS be louder
Sandr    posted on 04-02-2011 14:54
Ik weet nog niet of ik er bij ben bij Bax as zaterdag... Er moet gevoetbald worden helaas! Wordt het afgelast dan kom ik waarschijnlijk nog wel even langsWinking my eye
Play that funky music white boy....
tairip    posted on 04-02-2011 16:03
Sommige winkels hebben hem nu ook al staan! Ik weet dat RJ hem heeft en BSEgroningen.
donkey    posted on 04-02-2011 16:20

Heb je al een datum voor Stein/Geleen?
Dan kom ik wel langs!
Maniax
Ywe    posted on 04-02-2011 16:24
Misschien als ik vandaag tijd heb loop ik even bij BSE langs. Zit toch hele dag in Huize Maas Happy, laughing eem dingetje bekijken.
Tekhead    posted on 04-02-2011 21:44
1 member likes this  
Ja hoor, Belgie heeft ook een 'Jeroen', alleen heet hij dan Kristian Winking my eye
Ik weet (wil) niet precies weten hoe hij de intro's doet, ieder heeft zo zijn eigen manieren.
Wat ik begrijp doen ze zeker wel de nodige promo's en shows, wellicht dat die je niet opvallen ?

Dat ligt dan toch echt niet aan mij Lead. Ik ben trouwens niet de enige die vraagt wanneer Belgie aan de beurt is met demo's enzo. Denk ook niet dat er al iemand van de Be members hier al ooit van een Kristian van Pioneer heeft gehoord.
Ik krijg nieuwsbrieven van zowat elke goede djshop en zie daar nooit iets van instaan in die nieuwsbrieven. Zelfs die handelszaken krijgen geen vraag om een demo-dag te organiseren. Wss bezoekt hij alleen handelszaken in de horeca ofwel is hij niet geinteresseerd in demo's geven aan?nog niet grote naam dj's. Misschien nog erger en kent hij er niks van.?In elk geval is hij niet een?persoon die zich zichtbaar opstelt.
Lead    posted on 05-02-2011 11:02
Ik ga zo onderweg naar Goes, zijn er nog mensen die ik ga tegen komen vanmiddag ?
Ik begin over een paar minuten aan mijn overlevingstocht naar Zeeland iig :D
Let the BASS be louder
Sandr    posted on 05-02-2011 12:33
Ik ga zo onderweg naar Goes, zijn er nog mensen die ik ga tegen komen vanmiddag ?

Alsof het de andere kant van de wereld is.... Niet zo neerbuigend over mijn mooie Zeeland. Cool
Maar ik ben er helaas niet bij, wie weet als je doordeweeks nog eens langs komt!
Play that funky music white boy....
TH3llC    posted on 05-02-2011 12:38
Poster: Tekhead
Dat ligt dan toch echt niet aan mij Lead. Ik ben trouwens niet de enige die vraagt wanneer Belgie aan de beurt is met demo's enzo. Denk ook niet dat er al iemand van de Be members hier al ooit van een Kristian van Pioneer heeft gehoord.
Ik krijg nieuwsbrieven van zowat elke goede djshop en zie daar nooit iets van instaan in die nieuwsbrieven. Zelfs die handelszaken krijgen geen vraag om een demo-dag te organiseren. Wss bezoekt hij alleen handelszaken in de horeca ofwel is hij niet geinteresseerd in demo's geven aan?nog niet grote naam dj's. Misschien nog erger en kent hij er niks van.?In elk geval is hij niet een?persoon die zich zichtbaar opstelt.

ik heb er in ieder geval nog van hem gehoort..

Maikelxxl    posted on 05-02-2011 12:49
kom je ook in de achterhoek of duitsland??
Tekhead    posted on 05-02-2011 13:34

ik ga zo vertrekken naar goes
LilQuint    posted on 05-02-2011 16:57
Ik kom denk ik wel even naar die in Eindhoven!
Laat je nog wel iets weten Happy, laughing!
Dolivieira    posted on 05-02-2011 17:19
Weetje al waaneer je naar Rotterdam komt JeroenConfused
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 05-02-2011 19:25
Hehe, ben terug van een bezoekje aan bax in Goes, en heb daar de demo ff bezig gezien en heb kennis gemaakt met Lead, echt een?vriendelijke, gezellige no-nonsens gast, hebben gezellig geburt en over de beginjaren van het dj'en en onze beginnersbooth, en hoe je vroeger?alles manueel moest, waar je nu digitale ea hulp voor krijgt, zoals beatcounter, effectenbakjes, samples etc... Haha
T-to-the-J    posted on 05-02-2011 19:29
Het klinkt alsof het gezellig was daar Tongue
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Tekhead    posted on 05-02-2011 19:31
Onze chitchatten in de shop wel,? Coolalleen, de koffie heb ik niet gekregen van Bax, Cool
T-to-the-J    posted on 05-02-2011 19:34
Maar Lead, misschien een idee om naar utrecht te komen? Naar het gezellige midden van het land?
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Tekhead    posted on 05-02-2011 20:00
1 member likes this  ff on topic, dus over de Pioneer controller zelf, Pioneer heeft me echt verrast met deze controller, echt een mooi apparaat, met een mooie opbouw, alle knoppen zitten op de juiste plaats en werken perfect, een accuraat en snel werkend commando van het touchscreen. De faders daar ben ik zeer over te spreken, perfect afgesteld alle 4 de faders, en de crossfader is een m.i. perfect voor?te scratchen, een?korte, vliegensvlug over en weer bewegende fader. Pioneer heeft hier veel aandacht voor gehad, en terecht als je het resultaat aanvoelt, wat we ook direct opviel en?waar Lead mij al direct attent op maakte was de robuustheid van het apparaat, niet alleen de kast maar ook de knopjes,faders, verlichte jogwheels etc... ook het formaat en gewicht van het apparaat, en natuurlijk het uiterlijk - veel mooier in't echt dan op de plaatjes - hebben mij overtuigd dat dit apparaat terecht een whouw effect verdient. Toen Lead de NI S4 controller erbij pakte en er naast legde, is de prijs van de Pioneer een terechte verkoopsprijs, want de NI S4 die een 200 eu goedkoper is, zou ik niet verkiezen boven de PIoneer als ik moest kiezen. Goed gewerkt Pioneer.
Lead    posted on 06-02-2011 12:39
Het was zeker gezellig in Goes... ik vind het altijd leuk om mensen te ontmoeten die je normaal alleen bij username kent. In het echie leer je mensen pas echt kennen, tot die tijd moet je het meestal met een avatar en wat quotes op het forum doen Winking my eye

Ik denk dat Tekhead hierboven een mooie samenvatting van de DDJ-T1 geeft waar ik me bij aansluit Winking my eye

Ik zal ze nog eens vragen hoe het met de koffie was, het apparaat in de showroom was afgesloten dus geen idee waar die vandaan moest komen...
Let the BASS be louder
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

165 Users online: 20 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 18.122
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.917.584