Poster: Lead
Nee, ik ken de planning van Belgie niet.
Maar ik denk dat ik nog wel een keer in Limburg/NL (wellicht Stein/Geleen) zal staan, die afstand moet te overbruggen zijn toch ?
Poster: Tekhead
heeft Pioneer uberhaupt wel iemand zoals jij voor de Belgische markt Lead ? Een fabriek heeft hier in Beveren of zwijndrecht lang geweest, maar voorstelling van nieuwe produkten of demo-dagen georganiseerd door pioneer nooit meegemaakt in het Vlaamse land, lijkt wel of ze niet geinteresseerd zijn in Belgie?
Nee, ik ken de planning van Belgie niet.
Maar ik denk dat ik nog wel een keer in Limburg/NL (wellicht Stein/Geleen) zal staan, die afstand moet te overbruggen zijn toch ?
Ja hoor, Belgie heeft ook een 'Jeroen', alleen heet hij dan Kristian
Ik weet (wil) niet precies weten hoe hij de intro's doet, ieder heeft zo zijn eigen manieren.
Wat ik begrijp doen ze zeker wel de nodige promo's en shows, wellicht dat die je niet opvallen ?
Ik ga zo onderweg naar Goes, zijn er nog mensen die ik ga tegen komen vanmiddag ?
Ik begin over een paar minuten aan mijn overlevingstocht naar Zeeland iig :D
Poster: Tekhead
Dat ligt dan toch echt niet aan mij Lead. Ik ben trouwens niet de enige die vraagt wanneer Belgie aan de beurt is met demo's enzo. Denk ook niet dat er al iemand van de Be members hier al ooit van een Kristian van Pioneer heeft gehoord.
Ik krijg nieuwsbrieven van zowat elke goede djshop en zie daar nooit iets van instaan in die nieuwsbrieven. Zelfs die handelszaken krijgen geen vraag om een demo-dag te organiseren. Wss bezoekt hij alleen handelszaken in de horeca ofwel is hij niet geinteresseerd in demo's geven aan?nog niet grote naam dj's. Misschien nog erger en kent hij er niks van.?In elk geval is hij niet een?persoon die zich zichtbaar opstelt.
Ik ga zo onderweg naar Goes, zijn er nog mensen die ik ga tegen komen vanmiddag ?
Ik begin over een paar minuten aan mijn overlevingstocht naar Zeeland iig :D
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.