Serious request (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sher    posted on 22-12-2010 12:44
Zoals iedereen denk ik wel weet staat het glazen huis er weer...
En ik was aan het denken of we misschien volgend jaar iets als dj's met elkaar zouden kunnen doen..
Een feest organiseren ofzo.. is nu een jaar de tijd voor..
Er zijn vast clubs/ bedrijven die aan zoiets mee willen doen, plus het is een kans voor ons om ergens te kunnen draaien..

Heb ik weer te grote plannen..? of zijn er meer mensen die denken dat zo iets wel mogelijk moet zijn..?

What do you think about Serious request ??

Vote :   

Lucalicious    posted on 22-12-2010 21:14
Poster: TimmyV
Verantwoordelijkheid van de ouders? Cool?Ja en wat denk je wat er dan gebeurt als de politie komt controleren? Dan krijg je een fikse boete. Weet niet precies hoe hoog die is, maar het zal een groot deel dan niet de hele winst zijn. Dan kan je dag zeggen tegen het goede doel en tevens maak je?een slechte naam.
Al een keer meegemaakt hier in AlkmaarSmile

Vooral met feesten die veel aandacht krijgen zal de politie zeker een kijkje komen nemen.

EDIT: Boete begint bij ?900,- per overtreding en kan oplopen tot ?3600,- per overtreding.
Lijkt me dus handig om daar over na te denken Winking my eye

nog een reden om dat niet te doen haha Winking my eye
wat je wel kan doen als je op een plein gaat staan is warme chocolade melk ofzo verkopen, eventueel. maar ik denk dat we ons vooral op muziek maken moeten concentreren.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

119 Users online: 10 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 70.189
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.563