Serious request (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sher    posted on 22-12-2010 12:44
Zoals iedereen denk ik wel weet staat het glazen huis er weer...
En ik was aan het denken of we misschien volgend jaar iets als dj's met elkaar zouden kunnen doen..
Een feest organiseren ofzo.. is nu een jaar de tijd voor..
Er zijn vast clubs/ bedrijven die aan zoiets mee willen doen, plus het is een kans voor ons om ergens te kunnen draaien..

Heb ik weer te grote plannen..? of zijn er meer mensen die denken dat zo iets wel mogelijk moet zijn..?

What do you think about Serious request ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 22-12-2010 12:45
Dat zou leuk zijn, ik zou iig meedoen!!
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Lucalicious    posted on 22-12-2010 13:45
een goed idee, ik zat ook aan zo iets te denken, of misschien ook een radio uitzending (internet stream)?
T-to-the-J    posted on 22-12-2010 13:47
Maar dan zit je weer met al die kut rechten enz
niiicola    posted on 22-12-2010 13:48
Ik denk juist dat het veel vetter is om dan ergens met z'n allen op te treden, ieder iets van 20 minuten. Daar is veel meer animo voor! Super leuk idee!
Gewoon.
Esmee    posted on 22-12-2010 13:49
Bedoel je dan zelf een feest origaniseren met de opbrengsten naar een goed doel? Of de opbrengsten naar het glazen huis (wat natuurlijk ook naar een goed doel gaat).
En waar wil je dat feest gaan houden? En hoe wil je het onder de aandacht brengen?
Ik zeur je idee niet af hoor, ik help je alleen ermee dat het goed utigewerkt wordtWinking my eye
Het lijkt mij namelijk wel een super plan. Je zult alleen echt goeie sponsers moeten vinden die reclame voor je maken en dingen financi?ren.
niiicola    posted on 22-12-2010 13:53
Ik denk dat er dan idd een feest wordt georganiseerd met iets van ?7,50 entree p/p. Die opbrengsten gaan dan naar het glazen huis.
Gewoon.
T-to-the-J    posted on 22-12-2010 13:55
En dan nog een locatie die lekker centraal is, iets van utrecht oid. En veel promoten idd.

Ook moet de locatie goed berijkbaar zijn met het OV als je wil dat er meerdere dj's komen van dit forum..
Xurion    posted on 22-12-2010 13:57
Ik doe in ieder geval mee :P
Lucalicious    posted on 22-12-2010 13:58
ik denk dat het vetter is om ergens een openbaar podium te bouwen in utrecht of een andere grote stad, dit geheel laten sponseren, ik weet nog wel wat bedrijven voor gear, en er zijn sowieso wel bedrijven die zo iets willen sponsoren.
en dan gewoon op een zaterdag, drukke dag, de hele dag door allerlei dj's van djresource die mee willen doen.
en dan de mensen die niet draaien bij de mensen die voorbijkomen collecte houden.
dat maakt het iets meer een goededoelactie als jullie snappen wat ik bedoel.

maar in een club een feest is natuurlijk ook een goed plan, als dit te veel werk is.
Esmee    posted on 22-12-2010 13:59
Hebben jullie enig idee hoeveel het kost om zo'n feest te origaniseren?
En dan heb ik het nog niet eens over promotiekosten,
Je begint niet zo even 1 2 3 je eigen sensation. En gewoon 1 avondje een feestje geven voor 1000 man heeft niet zoveel zin + Dan ben je dus ook niet in de aandacht gekomen zegmaar.
T-to-the-J    posted on 22-12-2010 14:02
Je moet gewoon dat podium bij het glazen huis fixen, dan sta je ook echt in de belangstelling van de media, want die video camera's can 101.tv filmen daar ook enzo.
Lucalicious    posted on 22-12-2010 14:03
daarom denk ik ook dat een actie op een plein oid in utrecht beter is, dan krijg je veel meer promotie op de dag zelf ook.
als je 3fm hier over mailt denk ik zelfs dat ze voor zo'n actie misschien zelfs zelf ook nog hun steentje willen bijdragen door bijvoorbeeld een dj te sturen om te collecteren.
niiicola    posted on 22-12-2010 14:07
Poster: T-to-the-J
Je moet gewoon dat podium bij het glazen huis fixen, dan sta je ook echt in de belangstelling van de media, want die video camera's can 101.tv filmen daar ook enzo.

Denk niet dat dat handig is, muziek door elkaar heen klinkt niet echt:P
Gewoon.
T-to-the-J    posted on 22-12-2010 14:11
Mmm da's waar. Hoe doen ze het dan als daar de bands optreden? Dat gebeurt ook regelmatig.. Misschien willen ze dan de muziek van t glazen huis uitzetten :p
niiicola    posted on 22-12-2010 14:18
dat doen ze idd met professionele zangers, maar niet met gewoon 'amateurs'. Misschien dat Stephanie namens TMF een goed woordje wilt doen Tongue
Gewoon.
dj-zero    posted on 22-12-2010 14:29
Mij lijkt dit ook echt een super idee, alleen zit hier echt bergen aan organisatie aan vast!! En ik weet niet wat mensen bedoelen met kunnen we allemaal even draaien.... Wij allemaal zijn er heel erg veel:x en om iedereen 20 minuten te laten draaien...
Wat misschien een leuke optie is (ik speculeer gewoon, geen idee of het mogelijk is...) maar dat je samen met een aantal gemeentes en 3fm samen gaat werken... Dat je dus in meerdere gemeentes (of dit nou op een plein is, een club, of een grote bekende zaal in de gemeente) tegelijk zoiets organiseerd, en dat je 3fm dan om promotie steun vraagt. Lijkt mij dat je zo een groot animo vind, en dat dj's en gasten niet heel ver hoeven reizen en zo spreek je ook veel grotere groepen aan dus! nogmaals geen idee of dit uit te werken is:x

In ieder geval zou ik zelf niet voor t 3fm plein kiezen.. want dan verliest het glazen huis daar een beetje zijn functie... zouden ze net zo goed gewoon in hun studio kunnen gaan zitten voor de thuis luisteraars. En daarbij trek je dan niet heel veel meer publiek aan... de mensen die komen gaan zowiso al naar het glazen huis... Je kunt beter op een andere plek, waar ook mensen komen die niet naar het glazen huis gaan...
sher    posted on 22-12-2010 14:51
Leuk dat er toch wel mensen zijn die dit zien zitten...
Veel vragen ideen en dingen die niet kunnen natuurlijk.. maar daar is een jaar de tijd voor om over na te denken..

Ik zelf zat te denken aan een feest te organiseren in een club..waarbij dus de club / of een andere ruimte (een oud verlaten gebouw zou ook wel vet zijn) beschikbaar word gesteld dat je hiervoor dus geen kosten hebt..
Iedereen laten draaien word gaos denk ik.. we zijn met erg veel mensen hier en veel verschillende 'draai niveaus' en muziek stylen.. daar zou allemaal nog over nagedacht moeten worden..
Omdat we wel met zoveel zijn hier kan het (als iedereen zou komen) al aardig druk worden, plus dat iedereen weer mensen kent en meeneemt..
Er zou dan entree gevraagd kunnen worden, sponsoren zoeken, enz...

De opbrengst word dan naar het glazen huis gebracht onder de naam van: alle slaapkamer DJ'S Winking my eye haha..
(alhoewel er hier genoeg zijn die er ook buiten draaien)

Er zullen vast meer reacties komen in dit topic.. dus als er mensen zijn die dit SERIOUS? wel zien zitten kunnen we altijd een soort van groepje vormen die willen proberen zoiets op poten te zetten..
dj-zero    posted on 22-12-2010 14:59
Ik denk persoonlijk nog steeds dat het concentreren op een plek te weinig is:x zoals ik al zei.. doe dit op meerdere plekken in Nederland tegelijk... dan stel je ook echt wat voor zegmaar.. mensen zien je toch als een grotere organisatie! en daarmee bereik je veel publiciteit!! Zeker met dit soort dingen, en geloof me, als dit concept fatsoenlijk en groot wordt uitgewerkt dan zal 3FM hier zelf ook voor promotenWinking my eye
sher    posted on 22-12-2010 15:32
Ik zie het meer als een soort inzameling die op scholen en bedrijven worden gedaan op eigen initiatief..
Elke bijdrage is daarbij mooi meegenomen..
Als je het alweer op meerder plaatsen wil gaan houden mag er wel een profesioneel organisatie bureau bij gaan komen..
Als je het 'klein' begint is het alleen maar mooi als het tot iets groots uit groeit.. toch..?

Het was maar een idee en had het hier neer gezet om te kijken wat mensen er van vonden.. heb verder totaal nog geen plan bedacht.. op wat ik hier boven genoemd heb na..
User edit by sher on 22-12-2010 @ 15:34:16 (3%)
Ywe    posted on 22-12-2010 15:34
Je kan ook een marathon-achtig iets kunnen doen, en dan laten sponsoren... Er zijn zoveel verschillende vormen waarmee dit zou kunnen werken. Zowiezo meld je je dan aan bij de 'kom-zelf-in-actie' pagina, en dan kan je via 3fm ook nog wat bekendheid scoren. Ik ben voor in elk geval.
Muis    posted on 22-12-2010 15:41
Misschien kun je in een andere stad een eigen soort miniatuur glazen huis beginnen... met dj's. Non - Stop muziek en waarschijnlijk ook nog in het guiness book of records.!!
sher    posted on 22-12-2010 15:43
dat word al gedaan.. http://www.utglazehoes.nl/

Die doen het zelfde als 3fm..
T-to-the-J    posted on 22-12-2010 15:49
Tsja, ik heb geen idee hoe het het beste kan, maar ik wil wel graag meedoen Winking my eye
timjesse123    posted on 22-12-2010 16:02
Ik vind dit echt een top idee!
Ik dacht zelf ook meer aan een groot feest met een entree dan een miniatuur glazenhuis..
Als we het bijvoorbeeld in Utrecht ofzoiets doen kunnen we misschien contact krijgen met RTV Utrecht en kunnen er opnamens gemaakt kunnen worden (voor promotie.) maar dan moet er wel een 5 dagen feest moeten komen.
Ik hoor nog wel hoe dit afloopt.

dj-zero    posted on 22-12-2010 16:02
Poster: sher
Ik zie het meer als een soort inzameling die op scholen en bedrijven worden gedaan op eigen initiatief..
Elke bijdrage is daarbij mooi meegenomen..
Als je het alweer op meerder plaatsen wil gaan houden mag er wel een profesioneel organisatie bureau bij gaan komen..
Als je het 'klein' begint is het alleen maar mooi als het tot iets groots uit groeit.. toch..?

Het was maar een idee en had het hier neer gezet om te kijken wat mensen er van vonden.. heb verder totaal nog geen plan bedacht.. op wat ik hier boven genoemd heb na..

klopt daar heb je ook gelijk in... maar wat ik me wel kan voorstellen dat je djresource dj's die mee willen doen uit een bepaald gebied(dus bijv op provincies) indeeld bij elkaar als een soort organisatie groepje... en die laat je dan per gebied een klein feestje organiseren... en dan noem je het overal het zelfde en doe je t op dezelfde avond ofzo... dan lijkt het op zn minst enorm groot, en haal je meer bekendheid naar mijn mening?? of zie ik dit allemaal veel te makkelijk:x Dat je bijv. na een club of zaal gaat ofzo... en vraagt of je dat een avondje kunt organiseren daar en dat dan op zn minst een deel van de opbrengst gaat naar het glazen huis...?
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

205 Users online: 9 Guests (196 Unknown)
Pages generated today : 12.912
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.267.977