Poster: Lucalicious
toch, in een club lijkt mij moeilijker te verwezelijken kwa sponsors dan een podium op een plein in een grote stad. vooral omdat dit veel aantrekkelijker is om te sponsoren ook.
Poster: sher
leuk dat er al ideeen komen...
Toch denk ik nog steeds dat 1 feest op 1 plek al moeilijk genoeg gaat worden..
1 club en sponsoren voor 1 feest gaat denk IK al tijd zat kosten..
Plus dat je dan iedereen naar 1 feest haalt en niet in het ene buurt huis 30 man en een andere schuur 7 en een halve paarde kop..
Poster: timjesse123
Ik vind het allemaal heel leuk, maar het lijkt me ook wel leuk als er ook mensen mogen komen onder de 16. Er zijn genoeg dj's die ook nog 13 tot 15 zijn.
Gr,
Tim
Poster: dj-zero
BR>
Oke ik snap je punt... maar jij blijkbaar nog niet helemaal wat ik bedoel:x Je moet niet denken dat heel Nederland naar jou benefit avondje komt:P je trekt toch echt de mensen uit de stad zelf aan, en misschien wat omliggende steden....
Doe je dit gewoon per provincie ofzo(oke er zullen niet in elke provincie mensen zijn denk ik dit dit meteen wille organiseren maargoed) dan breng je de djresourcers van de provincies met elkaar in contact.... en dan moeten zij het allemaal voor hun eigen provincie regelen.... gewoon kompleet zelfstandig!
De overeenkomst is dan dat ze allemaal de gelijke naam dragen en dat je de inkomsten als ??n groep naar het glazen huis brengt.
En openlucht is heel leuk en aardig... maar is serious request niet altijd rond kerst?? kijk eens naar buiten:$:$
Denk dat je echt beter kunt overleggen met gemeente en/of een club/zaal baas,,,
Naar mijn mening zijn er genoeg gemeenten die bereid zijn hier een deel van te subsidi?ren en de club/zaal eigenaar zal denk ik ook wel wat voor het goede doel over hebben.
Daarbij doe je het op ??n landelijke plaats... kun je maar een bepaald aantal mensen bij elkaar krijgen, en veel minder dan dat je t verspreid naar mijn mening. Ik denk dat er heel veel goede organisatoren op djresource zitten (nee ik zelf ben er geen van!!) die dit realistisch kunnen inschatten. Maar deze mensen zullen denk ik niet van heel het land naar Utrecht(even omdat dit denk ik de meest gedoelde stad is) komen om daar even een benefit avondje op te zetten... zeker niet aangezien dit niet binnen ??n avond georganiseerd wordt!
Poster: Esmee
Tuurlijk wel drank schenken! Gewoon even ID showen en klaar, oke genoeg mensen van 15 zullen op zo'n avond/middag drank meekrijgen maar dat is dan de verantwoordelijkheid van hun ouders.
Drank is DE inkomst op zo'n feest.
Poster: TimmyV
Verantwoordelijkheid van de ouders?Ja en wat denk je wat er dan gebeurt als de politie komt controleren? Dan krijg je een fikse boete. Weet niet precies hoe hoog die is, maar het zal een groot deel dan niet de hele winst zijn. Dan kan je dag zeggen tegen het goede doel en tevens maak je?een slechte naam.
Al een keer meegemaakt hier in Alkmaar
Vooral met feesten die veel aandacht krijgen zal de politie zeker een kijkje komen nemen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.