Poster: Xtremer
Doet Showtek toch nog iets goed.
Poster: mainJe verhaal raakt nog kant nog wal. Neemt niet weg dat ook jij je mening mag geven, net als ik. Ik melde het eerder al. SLOTJE..:D:D
lees even mijn verhaal hierboven
Poster: Gery
zoals al aangehaald, laat die jongen zich toch amuseren!
een ander verhaal met jonge dj's is eens ze iets beter beginnen te worden door voor bijna geen geld te gaan draaien, mensen die al lang en goed mixen hun boekingen zien dalen door de toevloed aan jonge dj's welke voor de helft of nog minder van ons prijzen gaan draaien...
uiteindelijk komt het neer op:
'If you're into house music the DJ scene is like a natural path to follow
And back in the days, DJ's were weird people who like music in a weird way
Back then you'll have to be a nerd to become a DJ
Nowadays everybody wants to be a DJ
Nowadays everybody wants to be that nerd
It sickens me
If you are not in it for the love of the music
Would you please fuck off!
Hate those smart asses who think DJing is the easy way to get laid
Well, get a life!'
Poster: Xtremer
Doet Showtek toch nog iets goed.
Poster: neutjecoone heeft dit als ripoff van noir - all about house music...
dat was coone in words from the gang
Poster: PaulBrugel
Hoe ben je zelf begonnen? Met 3 MK3's en een 800? Of zoals ik met een halfgaar menganeeltje. Ik wil mijn eigen mixen van toen ik 16 was ook niet meer horen
Poster: PaulBrugel
Hoe ben je zelf begonnen? Met 3 MK3's en een 800? Of zoals ik met een halfgaar menganeeltje. Ik wil mijn eigen mixen van toen ik 16 was ook niet meer horen
Poster: DJADMIN
Ik zeker wel, want dan kan je ook nog eens horen waar je sterktes vroeger lagen...en hoe je die uitgebreid he..
Poster: Bvanleeuwen
Nogmaals: Best lachen hoe sommige van jullie zogenaamde 'top' dj's zich bedreigd voelen door een kiddo!
Poster: Tekhead
Toen ik 16 was, was er weinig sprake van beatmatchen hoor
Poster: DJADMIN
Bij mij ook niet, en nu soms ook niet...
Maar dat maakt het toch des te mooier om 't een keer terug te horen ? Vaak als ik op mn harde schijf een mix van een paar jaar geleden tegen kom, zet ik m graag op. Niet omdat die zo goed is, maar omdat er leuke stukken inzitten, die me misschien nieuwe inspiratie geven. Daarnaast willen we allemaal ''beter'' worden, wat zo subjectief als wat is natuurlijk. Door het luisteren naar oude / nieuwe mixen, kan je wel progressie zien.
Dus ja, je hoeft je niet te schamen voor je verleden !
Poster: Gery
'If you're into house music the DJ scene is like a natural path to follow
And back in the days, DJ's were weird people who like music in a weird way
Back then you'll have to be a nerd to become a DJ
Nowadays everybody wants to be a DJ
Nowadays everybody wants to be that nerd
It sickens me
If you are not in it for the love of the music
Would you please fuck off!
Hate those smart asses who think DJing is the easy way to get laid
Well, get a life!'
Poster: Estacy
ja maar, als je je bedreigd voelt door een 11 jarige die met VDJ en hyves een mix rondspamt, dan is er iets aan de hand...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.