Poster: Victor
Laat dat joch toch. Zo te zien is het een gast van een jaar of 12 die het leuk vindt om een beetje met muziek te pielen. So what als hij zich dj noemt. Waar je je al druk om kan maken.
Poster: LilQuint
Niets tegen kinderen van 12 jaar die draaien
Poster: Vinnyo
Qua mixing maakt de leeftijd niet uit, bij boekingen vind ik zelf wel.
Je hebt trouwens een fake HDJ 1000, ik weet niet of je dat al wist?
Poster: -FLoriZ-
MY EAAAARSSSSSSS.
Nee echt, ik haat dat soort dj's. Helemaal trots op hun VDJ en een hercules ding ( waar je overigens als je ?cht wil echt wel een dikke set op kan draaien ), maar ze vinden alleen de titel 'dj' stoer, ze doen het niet voor de muziek.
Poster: Estacy
die cowboy en indianen opmerking maakt mn dag!
Poster: DJELVRIESO
Ik vind het triester dat mensen er hier ook nog eens over gaan discuseren. :P
Poster: main
meesten daar willen alleen de goeie muziek, niet de bijbehorende skills..
ik vind het terecht en logisch, vind dit ook een serieus probleem worden..
denk even aan alle brood verdienende dj's, raken die straks hun baan kwijt omdat mensen met vdj zich als dj aanbieden voor een spot prijs? natuurlijk is dat niet zo bij de betere clubs maar voor kleine caf?'s, who knows! de meesten daar willen alleen de goeie muziek, niet de bijbehorende skills..
enige jammere is dat je hier nou eenmaal niks aan kunt doen. jezelf officieel dj mogen noemen na een test/belangrijk velletje papier o.i.d. is onmogelijk en onhaalbaar. dus iedereen mag zich dj blijven noemen..
Poster: DJELVRIESOIk vind het triester dat mensen geen eigen mening hebben en voor de 10e keer roepen dat ze het zielig vinden dat mensen hier over discussieren?
Ik vind het triester dat mensen er hier ook nog eens over gaan discuseren. :P
ik vind het terecht en logisch, vind dit ook een serieus probleem worden..
denk even aan alle brood verdienende dj's, raken die straks hun baan kwijt omdat mensen met vdj zich als dj aanbieden voor een spot prijs? natuurlijk is dat niet zo bij de betere clubs maar voor kleine caf?'s, who knows! de meesten daar willen alleen de goeie muziek, niet de bijbehorende skills..
enige jammere is dat je hier nou eenmaal niks aan kunt doen. jezelf officieel dj mogen noemen na een test/belangrijk velletje papier o.i.d. is onmogelijk en onhaalbaar. dus iedereen mag zich dj blijven noemen..
Wat een zever verhaal, maar wees niet bang, dat gaat toch niet gebeuren
Even voor de duidelijkheid, jullie vergelijken jezelf met deze persoon. Deze persoon vergelijkt zichzelf niet met jullie, dus wat is het probleem?
Poster: RemcoV
Serieus stop met afgeven op anderen, heb gewoon respect voor elkaar.
Wat een zever verhaal, maar wees niet bang, dat gaat toch niet gebeuren
Even voor de duidelijkheid, jullie vergelijken jezelf met deze persoon. Deze persoon vergelijkt zichzelf niet met jullie, dus wat is het probleem?
Poster: Gery
zoals al aangehaald, laat die jongen zich toch amuseren!
een ander verhaal met jonge dj's is eens ze iets beter beginnen te worden door voor bijna geen geld te gaan draaien, mensen die al lang en goed mixen hun boekingen zien dalen door de toevloed aan jonge dj's welke voor de helft of nog minder van ons prijzen gaan draaien...
uiteindelijk komt het neer op:
'If you're into house music the DJ scene is like a natural path to follow
And back in the days, DJ's were weird people who like music in a weird way
Back then you'll have to be a nerd to become a DJ
Nowadays everybody wants to be a DJ
Nowadays everybody wants to be that nerd
It sickens me
If you are not in it for the love of the music
Would you please fuck off!
Hate those smart asses who think DJing is the easy way to get laid
Well, get a life!'
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.