Poster: main
ik vind het terecht en logisch, vind dit ook een serieus probleem worden..
denk even aan alle brood verdienende dj's, raken die straks hun baan kwijt omdat mensen met vdj zich als dj aanbieden voor een spot prijs? natuurlijk is dat niet zo bij de betere clubs maar voor kleine caf?'s, who knows! de meesten daar willen alleen de goeie muziek, niet de bijbehorende skills..
enige jammere is dat je hier nou eenmaal niks aan kunt doen. jezelf officieel dj mogen noemen na een test/belangrijk velletje papier o.i.d. is onmogelijk en onhaalbaar. dus iedereen mag zich dj blijven noemen..
Poster: ArCee
Lead, wat laat jij jezelf van je meest slechte kant zien zeg met zo'n opmerking.
Dat joch is gewoon lekker met zijn apparaat aan het 'spelen' en dat hij zichzelf dj noemt, ach laat hem lekker.
Jij noemde jezelf vroeger toch ook een timmerman als je een hut in elkaar aan het timmeren was?
Dit zegt veel meer over jouw als over dat hele jochie kerel, zielig.
En let op, misschien als hij doorgaat, en straks 20 is, dan draait hij jouw misschien helemaal de kelder in, of is dat het?
Nu al bang voor je toekomstige concurent?
Come on dude, get real!!!!!!!
Poster: ArCee
Main, wat laat jij jezelf van je meest slechte kant zien zeg met zo'n opmerking.
Dat joch is gewoon lekker met zijn apparaat aan het 'spelen' en dat hij zichzelf dj noemt, ach laat hem lekker.
Jij noemde jezelf vroeger toch ook een timmerman als je een hut in elkaar aan het timmeren was?
Dit zegt veel meer over jouw als over dat hele jochie kerel, zielig.
En let op, misschien als hij doorgaat, en straks 20 is, dan draait hij jouw misschien helemaal de kelder in, of is dat het?
Nu al bang voor je toekomstige concurent?
Come on dude, get real!!!!!!!
Poster:?main
en verder ga ik hier niks meer posten?
Poster: main
eens was dat anders, toen ik hier net kwam
Poster: hoppie
ik vind dit veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger bij ongeveer 1 min 45
Poster: Luni-B
Wat triest zeg , wtf slaat dit topic op.. gaan jullie nu serieus een kind van ( zo te zien op te foto ) 7-8 jaar afkraken?
Poster: -FLoriZ-
Ja, noem je dan; ''paddy met n effectenliedje'' ofzo, niet 'dj'. Dat is echt iets anders.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.