Dit noemt zichzelf een dj..... (5/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

bj29    posted on 21-09-2010 21:07
Op hyves voegde ene 'Dj Paddy' mij toe, ik kende hem helemaal niet. Ik ging zijn mix eens luisteren, wat een drama. En dat noemt zichzelf dj. Hier het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=Y_a_o_GS1pU&feature=player_embedded

Wat een droevigheid....

What do you think about Dit noemt zichzelf een dj..... ??

Vote :   

Estacy    posted on 23-09-2010 16:22
Ik had het over dit soort DJ's in het algemeen. Als zo'n jongen hier mee verder gaat zal ie vanzelf zien dat VDJ niet de beste manier is en over stappen op een degelijke controller/CD's. en bovendien zijn er ook mensen die met VDJ een feestje kunnen bouwen, dus zo'n probleem moet dat toch niet zijn dat ze in cafe's staan.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
ArCee    posted on 23-09-2010 16:28
Poster: main

ik vind het terecht en logisch, vind dit ook een serieus probleem worden..

denk even aan alle brood verdienende dj's, raken die straks hun baan kwijt omdat mensen met vdj zich als dj aanbieden voor een spot prijs? natuurlijk is dat niet zo bij de betere clubs maar voor kleine caf?'s, who knows! de meesten daar willen alleen de goeie muziek, niet de bijbehorende skills..

enige jammere is dat je hier nou eenmaal niks aan kunt doen. jezelf officieel dj mogen noemen na een test/belangrijk velletje papier o.i.d. is onmogelijk en onhaalbaar. dus iedereen mag zich dj blijven noemen..

Main, wat laat jij jezelf van je meest slechte kant zien zeg met zo'n opmerking.
Dat joch is gewoon lekker met zijn apparaat aan het 'spelen' en dat hij zichzelf dj noemt, ach laat hem lekker.
Jij noemde jezelf vroeger toch ook een timmerman als je een hut in elkaar aan het timmeren was?
Dit zegt veel meer over jouw als over dat hele jochie kerel, zielig.
En let op, misschien als hij doorgaat, en straks 20 is, dan draait hij jouw misschien helemaal de kelder in, of is dat het?
Nu al bang voor je toekomstige concurent? Cool
Come on dude, get real!!!!!!! Cool
User edit by ArCee on 23-09-2010 @ 16:37:03 (1%)
ElVrieso    posted on 23-09-2010 16:34
Poster: ArCee

Lead, wat laat jij jezelf van je meest slechte kant zien zeg met zo'n opmerking.
Dat joch is gewoon lekker met zijn apparaat aan het 'spelen' en dat hij zichzelf dj noemt, ach laat hem lekker.
Jij noemde jezelf vroeger toch ook een timmerman als je een hut in elkaar aan het timmeren was?
En let op, misschien als hij doorgaat, en straks 20 is, dan draait hij jouw misschien helemaal de kelder in, of is dat het?

Ben je niet in de war? Dat is Lead niet.. Maar je hebt wel gelijk btw. Happy, laughing
Bruno de Vries - @djelvrieso
ArCee    posted on 23-09-2010 16:37
Oops, corrected, thanks mate Cool
TheMole    posted on 23-09-2010 17:13
haha, dit trekt echt op geen rotte kloot om het zachtaardig uit te drukken.
main    posted on 23-09-2010 17:20
Poster: ArCee

Main, wat laat jij jezelf van je meest slechte kant zien zeg met zo'n opmerking.

heb t ook niet over de jongen zelf.. maar de mensen die ermee in caf?'s draaien.. die jongen doet lekker zn ding, deed ik ook toen ik 12 was. zou me niks verbazen als ie me er straks uit draait, lijkt me alleen maar leuk!

nogmaals mijn punt kort en krachtig: all round dj's die er hun brood mee verdienen worden omgewisseld voor jonge vdj gebruikers zonder enige ervaring die maar wat aankloten.

en verder ga ik hier niks meer posten, alleen maar mensen die dingen afkraken, lijkt wel een half jaar geleden terwijl het net zo goed ging hier
Bjorn1419    posted on 23-09-2010 18:44
jezus, ik ben hier pas een paar weken op djresource, maar man man man wat een niveau hier zegCool
main    posted on 23-09-2010 18:48
eens was dat anders, toen ik hier net kwam
ilseentje    posted on 23-09-2010 19:43
kan hier geen slotje op moderators?
Misschien ook heel de tpic verwijderen?
Wordt misselijk van wat ik hier lees in dit topic.
Jongens, SHAME ON YOU.
Geordi    posted on 23-09-2010 20:19
i lol'd
ThijsG    posted on 23-09-2010 20:25
Poster:?main
en verder ga ik hier niks meer posten?

Poster: main
eens was dat anders, toen ik hier net kwam

Sorry, beetje flauw deze maar hij is t? makkelijkCool

En dit word echt een kansloze discussie mensen. Volgens mij is bijna iedereen inmiddels van mening dat dat jongetje toch maar 12 is en het niet uitmaakt maar wordt niet iedereen begrepen ofzo..

main    posted on 23-09-2010 21:18
haha, ik praat snel mn mond voorbij, maakt niet uit.

nee inderdaad, wil ik nog wel even zeggen dat iedereen mij daar steeds op pakte, dat ik die jongen moest laten. terwijl ik het nooit over de jongen zelf heb gehad.

(behalve hierboven, waar ik zei dat het me niet uitmaakte)
hoppie    posted on 24-09-2010 02:53
aah joh, zo is iedereen tog begonnen?, alleen zet niet ieddereen het op youtube
Question everything
Tekhead    posted on 24-09-2010 09:17
laten we hier nu gewoon over ophouden ok jongens ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Jeangout    posted on 24-09-2010 12:43
hier geven ze dan aandacht aan

beter eens wat aandacht geven aan de producers !!!
hoppie    posted on 24-09-2010 12:51
ik vind dit veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger bij ongeveer 1 min 45
Question everything
User edit by hoppie on 24-09-2010 @ 12:52:54 (47%)
Xurion    posted on 24-09-2010 12:58
Poster: hoppie

Idd xD wat een sukkel
Tomazos    posted on 24-09-2010 13:07
zullen we dit lekker sluiten??

iedereen begint, en leert,

dat heet een 'carieere' opbouwen,

laat hem lekker, vergeet niet waar iedereen ooit is begonnen.

misschien blijft het alleen bij Hobby, bij de ene wel, bij de ander niet.

CLOSE!!
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
main    posted on 24-09-2010 13:08

wacht even hoor.. dat nummer bestaat al, en hij zegt alleen even zijn naam erdoorheen? en dan is het zijn nummer?

oke, dat is te erg.. aan zn stem te horen is ie ook nog vrij jong.. vind het raar dat dit soort dingen gebeuren..

ik kan van mezelf wel zeggen dat ik nu al wat ervaring heb met producen (weet hoe een nummer in elkaar zit etc.) en kan er zelf ook eentje maken (natuurlijk niet gemasterd en er missen vast nog een hoop aspecten die ik nog niet beheer/ken) maar ik weet tenminste wel wat een eigen nummer is, en wanneer iets jou productie is (mash-up is ook een productie, meeste vergeten dan wel dat de producer erachter nog steeds de originele is en dat de titel dan 'originele artiest '- 'originele nummer titel'('mashup artiest' mashup) moet heten) dus ik snap niet hoe mensen denken als ze zoiets doen.. kan ik gewoon niet bij..

maar verder graag geen comments hierover, dit is alleen mijn mening en heeft geen betrekking tot de realiteitSmile
Miba    posted on 24-09-2010 14:47
Iedere dj moet leren mixen of producen of wat dan ook wat hij wil worden in ''het wereldje'', maar dit filmpje is wel heeel erg slecht ja xD
-FLoriZ-    posted on 24-09-2010 16:26

Misschien moet iemand hem een cursus microfoontje praten geven, en even leren dat je een microfoon niet een kwartier aan moet hebben staan voordat je er 'deeejaaaaaay aleeeex?nder' inblaft.

http://www.youtube.com/watch?v=A_XJErJHOdQ

Pijnlijk.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
User edit by -FLoriZ- on 24-09-2010 @ 16:31:29 (19%)
FML    posted on 24-09-2010 16:44
Wat triest zeg , wtf slaat dit topic op.. gaan jullie nu serieus een kind van ( zo te zien op te foto ) 7-8 jaar afkraken?
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
-FLoriZ-    posted on 24-09-2010 16:49
Poster: Luni-B
Wat triest zeg , wtf slaat dit topic op.. gaan jullie nu serieus een kind van ( zo te zien op te foto ) 7-8 jaar afkraken?

Ja, noem je dan; ''paddy met n effectenliedje'' ofzo, niet 'dj'. Dat is echt iets anders.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
ArCee    posted on 24-09-2010 17:22
Iedereen die muziek draait om anderen te entertainen, of dat nou mixen is of niet is een dj.
De 1 is beter als de ander, toch ist een dj.
De 1 heeft betere platen als de ander, nog steeds ist een dj.
De 1 presenteerd, de ander niet, nog steeds ist een dj.
Een persoon, die om welke reden dan ook, een andere dj?neer sabelt, die is de titel dj eigenlijk niet waard.
Dus, iedereen lekker op zichzelf letten lijkt me, dan is deze hele topic nutteloos Cool?
D-wan    posted on 24-09-2010 17:25
Poster: -FLoriZ-

Ja, noem je dan; ''paddy met n effectenliedje'' ofzo, niet 'dj'. Dat is echt iets anders.

Man man man, voor velen is dj'en een hobby, we hebben het hier niet over een drs. of ing. titel.
Get a grip.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

65 Users online: 9 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 37.806
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.652.168