Poster: ArCee
Ik wil ook wel eens iets anders horen als dezelfde uitgekauwde house plaatjes namelijk, en afgaande op de reacties van mensen die ik spreek, vele met mij. Het lijkt alleen wel alsof weinig clubs dat aandurven? Met alle gevoelgen van dien.
Veel clubs en discotheken zijn gigantisch op hun muil gegaan met dom achter de "bleepjes" rage aan te lopen. Hiermee hebben ze een groot deel van de bezoekers weggejaagd en nu de "bleepjes" hype ten einde loopt krijgen ze die niet meer terug. Daarnaast proberen veel zaken de tent vol te trekken met "grote" namen als Chuckie, maar die zie je in de zomer op bijna ieder groot (gratis) festival dus dat zet ook geen zoden meer aan de dijk.
Naar mijn idee, gewoon lekker allround blijven als discotheek, zorgen dat je publiek voor de zaak en de gezelligheid komt en niet voor de zoveelste "bekende" dj of grote act.
O ja, onder allround versta ik wel meedoen met de trends, dus wat een hype is net wat meer aandacht geven op een avond. Het werkt.....kijk maar naar Chez Marknesse, we draaien daar zonder problemen "Let the bass kick", Grease, Lady Gaga, Sidney Samson en Offspring op 1 avond.