Poster: Ashley
waar komt dat voltage dan ineens vandaan roov??Om de boemerang weer beetje tot leven te pompen?
Poster: Roov
Idee van mij en twee jongens van mijn school
Poster: Ashley
coolik zag je vandaag nog had nou niet gebeld dan konden we even bijkletsen! haha
Poster: Bartjens
Vanaaf weer in Rumours Amersfoort?
Poster: Saskia
GA JE MEE NAAR NEDERWEERT :O
oh nu moet ik toch ook komen eigenlijk
Poster: Stephanie
Ah gezellig, jullie komen samen
Poster: ArCee
Of samen met de verantwoordelijke club het roer omgooien en een nieuw en fris concept bedenken? Probleem vcan vele clubs, discotheken, elke week hetzelfde zonder ooit leuke, frisse, spannende veranderingen en dan heeft men het wel eens gezien? Op een gegeven moment is iets uitgekauwt.
Dat is mijn probleem namelijk ook, overal waar ik kom hoor ik zowat hetzelfde, dezelfde muziek, zelfde plaatjes, alleen door een andere deejay gemixt, de 1 wat beter als de ander. Dan is de lol er snel af en ga ik wel gewoon de kroeg in in plaats van een club o.i.d.
Ik wil ook wel eens iets anders horen als dezelfde uitgekauwde house plaatjes namelijk, en afgaande op de reacties van mensen die ik spreek, vele met mij. Het lijkt alleen wel alsof weinig clubs dat aandurven? Met alle gevoelgen van dien.
Poster: RiX
Dat heet durven. Gewoon ook allround toestaan... knal er maar eens een dik nummer van jerry lee lewis doorheen of een gouwe ouwe van Elvis. Ik hoor steeds vaker dat ze mijn platenkeus goed vinden en dat komt, omdat ik ook van onbekende cd's draai, zoals jazzanova en blue note trip.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.