Poster: Sandr
Maus en Laurens ken ik niet geloof ik. Ben ooit 1x in de Zenith geweest, was tijdens een SexyMotherFucker feest. De grootste tegenvaller van die avond was Valerio. Wat draaide die een potje slecht daarzo. Maar dat terzijde
Poster: Snoey
Als je weet hoeveel konten sommige dj's hebben moeten kussen voor die positie, ben je blij dat je jezelf nog recht in de spiegel kan aankijken.
Poster: djdolivieira
Haha, daar heb je wel een punt. Er zijn ook heel veel hiele likkers, En daar pas ik?voor. Ik heb ook nog een trots. ?
Poster: djdolivieira
Zo das allemaal aan de andere kant van ons land. Was het ff vergeten? Hoe hete die tent in belgie ook alweer met die bewegende dansvloer. oh ja Zillion.
Poster: Tomazos
die truss installaties van Zillion hangen nu in de Time out,
Poster: dp_
Ik ben er wel geweest?Zelden zo last van mijn oren gehad. Geluid staat echt lomp hard maar niet zuiver.
Poster: MaximDJ
Ik ken Zillion niet, wat was daarmee? Technisch zijn tijd vooruit staat op wikipedia?
Poster: Roov
12-12-09 DJ Roov & V-Licious @ Klassenfeest (Soest)
17-12-09 DJ Roov & V-Licious @ Gala (Baarnsch Lyceum)
schijnt zo..
ik ken de hele Time out Technisch kwa papier..
wat er hangt en wat enzo, en hoeveel dmx lijnen de hele mikmak..
maar ben er nog nooit geweest
Poster: Yorick
Tja leuk om te weten, maar er moeten ook mensen zijn die het wel ''goed'' weten te bedienen.
Laatste keer dat ik er was, was er iemand die de Grand Ma niet echt begreep, zat denk meer Space Infader op dat ding te spelen.
ze misten wat sub begreep ik altijd,
maja,
zelf nog nooit geweest, Zenith en timeout zijn niet zulke goeie vriendjes,
maar dat waren hollywood en time out ook niet,
mischien toch maar eens kijkenwaarom die tent zo bekend is..
zo groot en geweldig schijnt t niet te wezen.. dus maar eens kijken om zelf oordeel over te kunnen hebben
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.