Hallo, ik ben al een tijdje niet meer hier geweest ivm verhuizing en drukte. nu heb ik al een tijdje een probleem met mijn cdj 1000 mk2, en heb er nog geen oplossing voor gevonden.
ik heb de cdj 2e hands gekocht, en toen deed hij het nog prima. na een maand of wat begon het probleem. als ik een track laadt van cd leest hij deze prima, en dankzij de autocue maakt hij een cuepoint voor de 1e beat. als ik nu een paar keer (de ene keer 3 keer, de andere keer 5 keer ofzo) achterelkaar op cue druk, of ik hou de cue knop een tijd ingedrukt om voor te beluisteren/geljk te leggen springt de cuepoint ineens weg. de track moet opnieuw laden en er komt een nieuw (auto)cue point. dit duurt enkele seconde, maar soms springt de cdj ineens naar een andere track op de cd.
ik gok dat het mijn cue knop is die 'mol' is, maar volgens een vriend van me kan het ook de laser zijn. ik hoop dat er iemand hier is die misschien meer weet over dit probleem. ik heb er met de search functie niets over gevonden, en googlen hielp ook niet.
misschien weet iemand ook waar ik dit euvel kan laten verhelpen in de buurt van den haag? pioneer dealer/service center begrijp ik, maar ik heb geen garantie op dit apparaat. is er misschien een ander bedrijf die dit (goedkoper) kan maken? een servicebeurt voor deze cdj kan ook geen kwaad (stof onder platter enzo)
ik ben geen 'cueknoppen rammer' en ben er zelf altijd zuinig op geweest, maar ik denk de vorige eigenaar niet zo