Ik denk dat het wel een standaard wordt gewoon het feit dat hetzelfde als?een cdj1000?is.met het?voordeel?op localtie zonder problemen een laptop aan kan sluiten. Veel dj's willen over naar timecoded of iets dergelijks of live met ableton. Nu hang je je laptop aan de cdj- 2000 en je ben klaar om je set te doen.dit geeft?gewoon een hele berg meer mogelijkheden en minder problemen.hoe zou jij als dj het vinden als er 10 min voor het einde van je set een mongool met een macbook aan komt lopen en je opzij duwt om alles?aan te sluiten??
met de cdj2000 is dit probleem verdwenen.
De top dj's hoeven geen lading cd's te branden. stappen het vliegtuig in met een MacBook of laptop. tijdens de vlucht bereiden ze hun set voor. normaal moest dit vooral thuis gebeuren.
nu kunnen ze overal te wereld hun media van het internet en dergelijke pluggen en op de olslagmedia zetten.
dit is minder tijd rovend.
allround dj's?in discotheken?branden denk wekelijks ook wel een cd of 20 weg.
slepen met koffers aan cd's?
al staan er?cdj-2000's?is het enige wat ze mee hoeven te nemen een externe harddisk.
ik zie alleen maar voordelen aan een cdj-2000 in de dj wereld.
en ik denk zelfs zoveel voordelen dat de dj's hun rider snel aan gaan passen.
en snel de cdj1000 in de clubs gaat vervangen.
een?club eigenaar huurt mischien?3 x een cdj-2000 en daarna gaat ie toch aan zijn oren krabben of het niet slimmer is om ?om een setje te kopen.
ik zeg binnen 1 jaar?de nieuwe club standaard.
http://www.djsounds.com/?launchparty amsterdam
met reacties van dj's