Poster: stewy
ik heb die aflevering ook gezien maar dat waren 2 dvj's
Poster: stewy
ik heb die aflevering ook gezien maar dat waren 2 dvj's
Poster: KingDing3ling
Neem liever 10x USB sticks of 1x een 2TB USB Drive mee dan 4 laptops...
Poster: DonBasco
Iets wat ik in alle reacties nog niet heb gehoord is de kans dat er een?virus op de USB stick staat.
Is voor clubs, verhuurbedrijven?etc toch wel tricky om zomaar iemand een usb stick in je (te) dure apparaat te laten steken.
Iemand daar al iets over gehoord?
Iets wat ik in alle reacties nog niet heb gehoord is de kans dat er een?virus op de USB stick staat.
Is voor clubs, verhuurbedrijven?etc toch wel tricky om zomaar iemand een usb stick in je (te) dure apparaat te laten steken.
Poster: tairip
Wie gaat nou appart een virus ontwikkelen voor de software die op een CDJ-2000 draait?
Poster: tairip
Wie gaat nou appart een virus ontwikkelen voor de software die op een CDJ-2000 draait?
Poster: Collin
Gekke vraag misschien,
gaan die hoge prijzen van de CDJ-1000 ook nou omlaag , vanwege de intro van de CDJ-900 en de CDJ-2000 ? ,
Het hoeft toch ook niet een virus te zijn wat specifiek voor de CDJ2000 is. Als ik het goed begrijp is de CDJ2000 eigenlijk gewoon een kleine computer met een bepaald O/S. Ik vraag me daarom gewoon af of dit een risico zou kunnen zijn. Het kan ook betekenen dat we als DJs een risico lopen dat we een virus binnenhalen via gebruik van onze USB sticks buiten de deur.
Poster: bambamstudio
al aan gedacht dat je iets kunt bouwen dat alleen maar audio data leest?
Poster: Reind
Tsja ik heb het nooit zo op marketing mensen, en dit was een mooi voorbeeld. (Het was overigens niet Jeroen maar een engelsman, ik geloof dat de man Jason Pook heette)
Wat dat betreft ga ik liever in een rokerig hok met Jeroen zitten. Ondanks het feit dat we het vaak genoeg ONEENS zijn met elkaar word het gesprek wel op enig niveau gevoerd en dat is het belangrijkste naar mijn mening. Of ik iets dan wel of niet spectaculair vind of Jeroen vind dat ik het helemaal bij het verkeerde eind heb doet er dan niet echt meer toe... het gaat er om dat iemand weet waarover ie het heeft en of ie dan gelijk heeft of niet is een detail wat later wel uitgevochten kan worden.
Overigens is het wel aan te raden het gehele stuk te lezen... kreeg een mail van iemand die dacht dat ik gesponserd werd door een firma welke begint met D en eindigt op enon omdat het eerste stukje een beetje zeikerig over kwam... schijnbaar stoppen mensen halverwege met lezen en lezen ze het belangrijkste gedeelte niet en dat is dat het Pioneer schijnbaar toch weer gelukt is om met iets te komen wat goed in elkaar zit en waar iedereen toch weer moeiteloos op overstapt....
Moet wel eerlijk zeggen dat het een beetje tegen lijn verwachtingen van het merk in druiste, ik was er namelijk bang voor na de prijs stijgingen dat Pioneer met weinig baanbrekends zou komen dit jaar en zijn verlies voor dit jaar maar even voor lief zou nemen om zo de boel eens even flink in het gareel te zetten. Wat dat betreft zat ik er dus compleet naast.
Poster: Basrose
@ baath dat had ik een paar pagina's terug ook gepost
Poster: baath
maar de cdj-900 stond er wel degelijk!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.