Pioneer HDJ2000 gestolen! (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

CoenBaas5300    posted on 10-07-2009 12:17
Lieve mensen,

Donderdag 9 juli moest ik draaien op een examenfeest en daar is tot mijn grootste verschrikking mijn HDJ2000 gestolen door een of ander tuig uit Etten-Leur. Vroeger op die avond was ook al mijn gsm gestolen maar die heb ik diezelfde avond nog terug gehad.

Wat zou ik het beste kunnen doen om die HDJ2000 terug te krijgen?

Alvast bedankt!

What do you think about Pioneer HDJ2000 gestolen! ??

Vote :   

erikselhorst    posted on 12-07-2009 16:12
Even afgezien van het feit dat het vervelend is dat je koptelefoon gestolen is... maar hoe kunnen ze dat ding in godsnaam stelen? Je hebt dat ding de hele avond op je hoofd en ik mag toch aannemen dat je je spullen niet onbeheerd achterlaat?!
Als ik klaar ben met m'n "dingetje" leg ik al m'n spullen (cd's + koptelefoon) ?f direct in m'n auto ?f achter slot en grendel. Misschien zegt het meer over de manier hoe je met je dure spullen omgaat...

Gewoon aangifte doen (al moet je wel verschrikkelijk veel mazzel hebben, wil dat ding nog boven water komen) en proberen de kosten van je gestolen koptelefoon in rekening te brengen (zal ook wel lastig worden, aangezien je verantwoordelijk bent voor je eigen spullen)
DjVictorF    posted on 12-07-2009 16:31
Poster: erikselhorst
Even afgezien van het feit dat het vervelend is dat je koptelefoon gestolen is... maar hoe kunnen ze dat ding in godsnaam stelen? Je hebt dat ding de hele avond op je hoofd en ik mag toch aannemen dat je je spullen niet onbeheerd achterlaat?!
Als ik klaar ben met m'n "dingetje" leg ik al m'n spullen (cd's + koptelefoon) ?f direct in m'n auto ?f achter slot en grendel. Misschien zegt het meer over de manier hoe je met je dure spullen omgaat...

Het ligt denkt ik niet aan hem hoorWinking my eye Want als je bijvoorbeeld even een cd'tje uitzoekt in de cd map die achter of naast je ligt. En je legt je HP even op je set haalt iemand hem er zo uit en neemt die zo mee...
En natuurlijk is hij wel voorzichtig met dure spullen, hij weet namelijk zeker wel dat die HP hem veel geld heeft gekost.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
CoenBaas5300    posted on 12-07-2009 17:32
Met mijn spullen ga ik zo voorzichtig mee om dat het daar niet aan kan liggen
Stephanie    posted on 12-07-2009 17:32
Goede tip:Zorg altijd als je ergens moet draaien dat je iemand bij je hebt. Je hebt helaas in veel gevallen een paar extra ogen nodig.Ik heb ook altijd iemand bij me die de zaal, het publiek en de gear in de gaten houdt wanneer ik?even geconcentreerd ben in m'n mappen of op m'n gear. Twee zien meer dan een en je straat nooit alleen! Heel handig ook met drinken halen, zaaleigenaren of organisatoren die aandacht nodig hebben en om te helpen met het dragen van mappen. Daarnaast is het ook veel gezelliger!!
Verder geldt bij mij ook, een vinger richting m'n gear is een stap dichter bij een draai om je oren!
CoenBaas5300    posted on 12-07-2009 17:41
Haha bedankt Stephanie voor de tip en vooral de laatste zin doet het hem

Ik ga van de week een nieuwe halen, omdat ik echt niet zonder kan en dan krijgen die mensen de rekening en die regelen dat via de verzekering.
harveyaldante    posted on 12-07-2009 19:09
Poster: Bouncy

Misschien overdrijf ik een beetje, misschien overdrijf jij een beetje, maar als dit nodig is.. dan moet dat maar! Wat moet dat moet en al onze wegen zijn toch al bepaald!

hhahahahzal ik jullie vertellen dat de heer dj bouncy meneer wytse in het echt niet eens een slak durft te vertrappen

niet zulke grote praatjes vertonen wytse als je het toch niet waar maakt haaha
User edit by harveyaldante on 12-07-2009 @ 19:09:58 (24%)
ccc    posted on 12-07-2009 19:18
Poster: harveyaldante

hhahahahzal ik jullie vertellen dat de heer dj bouncy meneer wytse in het echt niet eens een slak durft te vertrappen

Cool Top een grote aanvulling voor mijn kennis dit.
Post iets nuttigs of post niet.

En dat geld eigenlijk een beetje voor dit hele kansloze popejopie kijk eens wie ik allemaal kapot ram topic.
User edit by ccc on 12-07-2009 @ 19:19:19 (33%)
harveyaldante    posted on 12-07-2009 19:20
gozer ... ga huilen in een hoekje of onder de oksel van je moeder
Bouncy    posted on 12-07-2009 19:21
Poster: harveyaldante

euh....
main    posted on 12-07-2009 19:40
volgens mij kan ik dit topic gesloten worden (ja ik weet dat ik dit eigenlijk niet mag zeggen) omdat er allemaal maar off-topic word gepraat over dingen die je lekker tegen je 'homies' kan gaan vertellen. (of natuurlijk in de lateleeuw Cool)

This is an old Topic

No new postings for 5.803 days.
 Post CommentThat would be 193.4 months
or a whopping 15.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

49 Users online: 11 Guests (38 Unknown)
Pages generated today : 22.854
Most visitors online this month : 111
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.386.706