Pioneer HDJ2000 gestolen! (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

CoenBaas5300    posted on 10-07-2009 12:17
Lieve mensen,

Donderdag 9 juli moest ik draaien op een examenfeest en daar is tot mijn grootste verschrikking mijn HDJ2000 gestolen door een of ander tuig uit Etten-Leur. Vroeger op die avond was ook al mijn gsm gestolen maar die heb ik diezelfde avond nog terug gehad.

Wat zou ik het beste kunnen doen om die HDJ2000 terug te krijgen?

Alvast bedankt!

What do you think about Pioneer HDJ2000 gestolen! ??

Vote :   

tom-j    posted on 10-07-2009 12:20
godver.......!
ik denk meteen aangifte doen! zo'n duur ding nemen ze zeker wel sirieus!!!!
maar hoe kan zoiets nou gestolen worden?? heb je hem onbeheerd ergens laten liggen?
en waarom zijn er van die mensen die gewoon niet met hun poten van andersmands spullen af kunnen blijvenCool
CoenBaas5300    posted on 10-07-2009 12:40
Ja aan aangifte doen zat ik ook al aan te denken, alleen heb ik het idee dat dat zomaar eens lang kon gaan duren en we weten ongeveer wel wie hem gestolen heeft, dus het is even een dreig smsje sturen ofzo, zo van: Als jij binnen 12 uur die koptelefoon niet terug brengt in zijn originele staat dan stappen we op de politie af.

Enja ik had hem in de booth liggen dusja heel raar
Renzis    posted on 10-07-2009 12:43
niet verzekerd?
tom-j    posted on 10-07-2009 13:03
Poster: CoenBaas5300
Ja aan aangifte doen zat ik ook al aan te denken, alleen heb ik het idee dat dat zomaar eens lang kon gaan duren en we weten ongeveer wel wie hem gestolen heeft, dus het is even een dreig smsje sturen ofzo, zo van: Als jij binnen 12 uur die koptelefoon niet terug brengt in zijn originele staat dan stappen we op de politie af.

Enja ik had hem in de booth liggen dusja heel raar

Grote kans dat diegene hem heel snel door verkoopt, gaat snel daar in Etten-Leur!
en je moet maar net zien te bewijzen dat die HP?ook echt van jou is, want diegene gaat echt niet zomaar toegeven dat hij hem gestolen heeft en zal dan waarschijnlijk zeggen dat hij gewoon van hem is!
Esmee    posted on 10-07-2009 13:12
Hier in Hoofddorp moet je aangifte doen via internet... via t bureau zelf doen ze bijna niet meer, en zo wel, moet je daar een afspraak voor maken...
echt balen he :O
Bouncy    posted on 10-07-2009 14:36
Poster: Esmee
via t bureau zelf doen ze bijna niet meer

Ach, wat doen ze tegenwoordig nog wel? Als je ze opbelt dat er word ingebroken in de auto van je buurman dan komen ze ook niet :S
En dannog, een nietswetende politie agent zou denken dat je gestoord bent als je aangifte gaat doen om een koptelefoon (puur en alleen omdat ze de waarde er niet van weten..)
Maar ach... politie hier in nederland... :S het enige waar ik ze van ken is van die stupid rollerbanken :S
Snoey    posted on 10-07-2009 14:37
Hou marktplaats in de gaten! En ga bij het adres langs waar die aangeboden wordt en neem een honkbal knuppel mee.
www.soundcloud.com/ten-hooven
CoenBaas5300    posted on 10-07-2009 14:38
Nee niet verzekerd. Maar we hebben het waarschijnlijk al opgelost.

Kijk, we hebben dinsdag om 09.00 uur een afspraak met de politie om aangifte te doen, alleen is het zo dat mijn set daar nog bij die mensen staat dus dan laat ik alles zien factuur enz. en dan zeggen we dus vandaag dat ze tot dinsdag de tijd hebben om die koptelefoon boven water te krijgen en zoniet krijgen hun volgende week de rekening gepresenteerd en ga ik dus gewoon een nieuwe halen.
Alert : Dubbelposting verwijderd. Geen reply op jezelf geven, gebruik EDIT !
Mod edit by Lead on 10-07-2009 16:51 (1%)
main    posted on 10-07-2009 14:51
als je weet wie m gestolen heeft: politie bureau inlopen, aangifte doen + die persoon noemen.
AFMAKEN DIE HAP!
tom-j    posted on 10-07-2009 14:52
honkbal knuppel zal niet nodig zijn. ik doe namelijk 2 vechtsporten dus dat moet wel goedkomen., maar in ieder geval bedankt.

maar het maakt toch net iets meer indruk als jij met een honkbal knuppel aan de deur komt dan als je met je blote vuisten aankomtCool
Bouncy    posted on 10-07-2009 15:04
K snap ook niet hoe je hem ooit hebt kunnen laten jatten, als er bij mij iemand al naar m'n gear kijkt dan maak ik hem al af...
main    posted on 10-07-2009 15:07
haha ik ook, als ze dichter dan n meter bij mn booth komen tenminste..
GD    posted on 10-07-2009 15:26
Heb jij dan ook zulke vuisten als onze CoenBaas?Cool
Hoop dat t goed komt, duur grapje anders..
Seca    posted on 10-07-2009 15:31
en dan zeggen we dus vandaag dat ze tot dinsdag de tijd hebben om die koptelefoon boven water te krijgen en zoniet krijgen hun volgende week de rekening gepresenteerd en ga ik dus gewoon een nieuwe halen.

En hoe ga je dat bewijzen?
Zijn er getuigen die gezien hebben dat hij dat meegenomen heeft?
Ik denk dat het allemaal zo gemakkelijk toch niet is. Als die kerel blijft ontkennen kan je weinig doen denk ik.
Ilja    posted on 10-07-2009 15:34
Hoop dat je hem pakt ( en keihard ) Cool.? Ik zie die klootzaken ook heel vaak naar mijn headphones staren, klootzaken moeten ze maar proberen met hun poten aan te zitten ).
HouseArrest    posted on 10-07-2009 16:21
Geweld lost niks op jongens, probeer in eerste instantie (indien de dader bekend is) een goed gesprek met deze persoon aan te gaan. Vaak bereik je dan meer dan met een paar klappen.

Mocht dit geen positief vervolg hebben, dan kun je alsnog de politie inschakelen. Of er een mannetje op af sturen als je dat zou willen.
Sebasz    posted on 10-07-2009 17:18
Poster: HouseArrest
Geweld lost niks op jongens, probeer in eerste instantie (indien de dader bekend is) een goed gesprek met deze persoon aan te gaan. Vaak bereik je dan meer dan met een paar klappen.

Mocht dit geen positief vervolg hebben, dan kun je alsnog de politie inschakelen. Of er een mannetje op af sturen als je dat zou willen.

"Geweld lost niks op jongens"... :')
Oh zeker wel hoor
Seca    posted on 10-07-2009 17:51
Poster: Sebasz

Oh zeker wel hoor

Als je nu even slim bent, dan ga je er echt niet op kloppen.
Anders heb je binnen de korste keren net hetzelfde aan de hand, de politie.. Jaja, slagen en verwondingen.. h??l slim. Cool?Jij kunt de dief niets maken waarschijnlijk, wegens gebrek aan bewijsmaterialen, en de dief klaagt je aan voor slagen & verwondingen.
Snoey    posted on 10-07-2009 18:05
Moeten ze wel weten dat jij het gedaan hebt, of hem zo erg intimideren dat hij niet eens naar de politie durft. (Heb deze week veel series gekeken, veel inspiratie opgedaan Winking my eye )
www.soundcloud.com/ten-hooven
main    posted on 10-07-2009 18:15
haha snoey xD
Bouncy    posted on 10-07-2009 18:56
Poster: Sebasz

Oh zeker wel hoor

Als je maar hard genoeg slaat, ze hebben gewoon met de poten van je spullen af te blijven!!!
lightstar    posted on 10-07-2009 20:07
Wat een klote grap zeg. Echt rot voor je. Het is ook een klein iets van je hele set dus je komt er vaak later achter. maar het is helemaal raar dat hij zo van je booth is af gejat.
Ik heb er zelf ook een en ookal vertrouw ik iedereen met het afbouwen heb ik hem gewoon bijna bij me want het is zo'n duurd ding vergeleken met de grote enzo.
Hoop dat je snel weer een nieuwe hebt.
Je zou hem aan een ketting moeten maken hahah maar dan kan je wel alles vast leggen en dat is ook balachelijk ook!!
Mixt-Ape    posted on 10-07-2009 22:09
Het is echt kak voor je. Kon iedereen dan zomaar in en uit de booth lopen?
Stefjuuh    posted on 10-07-2009 23:31
*Gaat zijn HDJ merken*...
santiagojwz    posted on 11-07-2009 01:01
@ Stefjuuuh, inderdaad. is wel een idee om iets met je HP te doen dat kenmerkend is voor jouw HP Happy, laughing
@Coen, kut zeg;/. topictitel verbaasde mij al, bleek dus ook nog een bekende te zijn ook..
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

188 Users online: 8 Guests (180 Unknown)
Pages generated today : 16.098
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.580.287