Poster: CoenBaas5300
Ja aan aangifte doen zat ik ook al aan te denken, alleen heb ik het idee dat dat zomaar eens lang kon gaan duren en we weten ongeveer wel wie hem gestolen heeft, dus het is even een dreig smsje sturen ofzo, zo van: Als jij binnen 12 uur die koptelefoon niet terug brengt in zijn originele staat dan stappen we op de politie af.
Enja ik had hem in de booth liggen dusja heel raar
Poster: Esmee
via t bureau zelf doen ze bijna niet meer
honkbal knuppel zal niet nodig zijn. ik doe namelijk 2 vechtsporten dus dat moet wel goedkomen., maar in ieder geval bedankt.
en dan zeggen we dus vandaag dat ze tot dinsdag de tijd hebben om die koptelefoon boven water te krijgen en zoniet krijgen hun volgende week de rekening gepresenteerd en ga ik dus gewoon een nieuwe halen.
Poster: HouseArrest
Geweld lost niks op jongens, probeer in eerste instantie (indien de dader bekend is) een goed gesprek met deze persoon aan te gaan. Vaak bereik je dan meer dan met een paar klappen.
Mocht dit geen positief vervolg hebben, dan kun je alsnog de politie inschakelen. Of er een mannetje op af sturen als je dat zou willen.
Poster: Sebasz
"Geweld lost niks op jongens"... :')
Oh zeker wel hoor
Poster: Sebasz
"Geweld lost niks op jongens"... :')
Oh zeker wel hoor
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.