Poster: erikselhorst
Even afgezien van het feit dat het vervelend is dat je koptelefoon gestolen is... maar hoe kunnen ze dat ding in godsnaam stelen? Je hebt dat ding de hele avond op je hoofd en ik mag toch aannemen dat je je spullen niet onbeheerd achterlaat?!
Als ik klaar ben met m'n "dingetje" leg ik al m'n spullen (cd's + koptelefoon) ?f direct in m'n auto ?f achter slot en grendel. Misschien zegt het meer over de manier hoe je met je dure spullen omgaat...
Poster: Bouncy
Misschien overdrijf ik een beetje, misschien overdrijf jij een beetje, maar als dit nodig is.. dan moet dat maar! Wat moet dat moet en al onze wegen zijn toch al bepaald!
Poster: harveyaldante
hhahahahzal ik jullie vertellen dat de heer dj bouncy meneer wytse in het echt niet eens een slak durft te vertrappen
niet zulke grote praatjes vertonen wytse als je het toch niet waar maakt haaha
Poster: harveyaldante
hhahahahzal ik jullie vertellen dat de heer dj bouncy meneer wytse in het echt niet eens een slak durft te vertrappen
niet zulke grote praatjes vertonen wytse als je het toch niet waar maakt haaha
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.