zo even wat mee gemaakt wat ik wel even kwijt wil..
ik was alles aan het klaar zetten word ik opeens geroepen van: Maurice wil je spreken (die bekende dj maurice van apresski safari) hij staat boven met de auto..
ik naar boven.. staat hij daar met een splinternieuwe witte Dodge viper cabrio zr-10 (ofzo),
is hij van nederland hiermee naartoe gereden met een gemiddeld verbruik van 1 op 4 a 6 met normaal rijden.. (zie je wel waar het geld zit he.. niet bij mij in iedergeval)
iedereen foto's en filmpjes maken van die auto, want dat ding was gewoon vet,
vrijdag komt hij altijd bij ons draaien en kwam even babbelen want hij was in de buurd,
en verder:
Gister voor het eerst een gast DJ, Jeroen post met tmf clubcam, heeft bijna hele avond gedraaid en ging opzich wel lekker, dus ik had even een rustig avondje
hij slaapt bij ons in het appartement en echt een super relaxte gozer!,
Nils van zandt (king amir) en dj Quintin waren er gister ook weer even als gast/bezoeker (nils bijna elke avond.. ik zit net niet elke dag bij hem thuis op de koffie maar scheelt niet veel, ook een super gozer!)
diezelfde nacht kwam er nog 12 man personeel aan dus besloten met al het personeel en Jeroen wat te gaan eten in een nacht restaurant,
dus met paar spaanse dj's jeroen post, quintin en nils van zandt en personeel naar restaurant gegaan..
kom ik binnen lopen, zitten daar Darkraver, dj chuckie, ook aan tafel, en nog wat andere dj's die ik niet zo 1,2,3 herkende bij naam..
dus met dj's en wat personeel hadden wij gewoon een eigen tafel even genomen, en de spaanse dj's waarmee ik samen draai zaten verderop.
toen liep ik naar de spaanse dj's toe van: weetje wie dat is? hun: nee.. ik: DAT is nou de nederlandse chuckie... hun helemaal in shock van: echt waar?

want ja, je zit niet elke dag met hem aan tafel gezellig te drinken en te eten met een groepje,
en dat ik van iedereen hoor van: hij is arrogant.. is bij mij totaal ontkracht, hij gaf me gelijk een hand, van: hey hoe is het?. en gewoon gesprekken met die gozer gehad.. over van alles, behalve het hele dj gebeuren.. (we konnen elkaar al van de hollywood)vanavond hebben we de schuimparty, en ik heb hardwell e.d uitgenodigd om vanavond even langs te komen, dat doen ze zeker (hij komt dan waarschijnlijk met Nils en Quintin mee), die komen altijd na het draaien bij ons stappen en wij zijn altijd langste open omdat concurrent meestal leeg is en daarom al vroeg dicht,
maargoed,
het is helemaal top hier!,