Blanes 2009 (15/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 14-05-2009 01:45
Gister op gesprek geweest, ben aangenomen om in Blanes te komen draaien voor 2009,
zoiezo Juni, en als mijn muziek commercieel is, en de bezoekers het leuk vinden (waar ik niet aan twijfel) mag ik tot eind augustus blijven

(waar ik mee gesproken heb zijn nederlandse managers die personeel werven, en de Eigenaren (spanjaarden), die zijn nogal kritisch, en die willen veel Feest en handen in de lucht zien.. daar hangt het vanaf Winking my eye)

28 mei vertrek ik met groepje collega's met een busje naar spanje,
word een leuk avontuur,

ik wou eigelijk met het vliegtuig.. maar aangezien ik (zoals de weegschaal aangeeft), nu 10,5 kilo aan cd's(map) heb.. gaat dat hem niet worden..

en wat is nou Toffer dan met vrienden en vriendinnen waar ik in NL ook al mee werk (collega's) aan zo'n reis te beginne?:D

ik had 2 jaar terug toen ik ook naar spanje ging een soort Weblog geschreven op een ander dj forum.. wat voor dj's die dat ook een keer willen doen wel leuk was.. 'hoe dat nou eigelijk is' ik weet het al van 2007,

maar vanaf hier zal ik afentoe wat nieuws en foto's neer planten Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 14-05-2009 @ 01:56:39 (68%)

What do you think about Blanes 2009 ??

Vote :   

Estacy    posted on 18-08-2009 14:26
er zullen niet veel DJs in die positie zijn, lol
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tomazos    posted on 18-08-2009 14:27
hoezo luxe probleem?:P

vergeet niet dat mega grote tenten.. niet altijd even leuk zijn om te draaien (kwa personeel/leiding) dan iets kleinere Winking my eye
het was een goeie leerschool en that's it Happy, laughing
meer laat ik er niet over uit ok Happy, laughing

en ik had idd mexicaanse griep+long ontsteking..

ik ben een paar kilo afgevallen (nadeel, want ik woog al niet veel)
maar ook gestopt met roken (voordeel)

door die griep Happy, laughing

en omdat ik gestopt ben met roken mezelf getrakteerd op een nieuwe auto + grote nieuwe audio set waar ik Decibel wedstrijden mee kan doen.. afgelopen week in de auto gebouwd+ dak deuren, vloer e.d geisoleerd.

dus ik ben weer even tevrede Happy, laughing
User edit by Tomazos on 18-08-2009 @ 14:30:00 (48%)
Dniz    posted on 18-08-2009 14:36
Gelukkig ben je weer helemaal up and running. wat voor auto heb je gekocht?
Dolivieira    posted on 18-08-2009 14:43
Poster: Tomazos

Ik kan wel terug naar HMH, maar wil ook eens ergens anders kijken Happy, laughing

Gooi geen oude schoenen weg als je nog geen nieuwe heb.

En heb je goed gebeurd dat je een nieuwe Auto + Decibellen kon kopen?Lol
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 18-08-2009 @ 14:44:27 (44%)
qntr0l    posted on 18-08-2009 15:49
Wel vet hoor. En wat voor dikke bak heeft meneer dit keer op de kop getikt Cool?
ianroma    posted on 18-08-2009 15:56
Jammer dat je al terug bent. Ik vertrek vanavond naar Blanes. Hopelijk kom ik niet ziek thuis.
Estacy    posted on 18-08-2009 16:48
succes?Cool en is het een Impreza geworden?
User edit by Estacy on 18-08-2009 @ 16:48:23 (33%)
Tomazos    posted on 18-08-2009 17:54
nope,

auto op gas..
omdat ik voor voornamelijk dj en normaal werk tussen de 50.000 en 80.000 km per jaar rijd..

en dit is de auto:
hij is van een vriend van me geweest, en heb hem samen met hem zo gebouwd:

maarja, ik zal mijn oude schoenen eens informeren todat ik nieuwe heb Winking my eyeCool

en kwa decibels..
dat moet ik nog even meten,

maar 2 dagen terug is er voor 145W RMS aan voor speakers in gegaan,
195W RMS aan achter speakers, (merk: Hertz)

en voor 600W RMS aan subs, (MTX)
ik speel op 12" puur omdat dat geluid niet ver weg gaat.. maar in de auto blijft.. dus VEEL herrie in de auto, en weinig erbuiten.

het dak/vloer/deuren/kofferbak ALLES is geisoleerd,

en de versterker is eigelijk te zwaar voor de speakers, dus kan altijd nog uitbreiden,
ik hoop met dit setje alleen al kwa sub rond de 135/138dB te zitten,

maar dan moet ik binnenkort gewoon even naar een meeting toe en meedoen met een wedstrijd, dan weet ik het,

er komt nog een sub bij.. alleen ik zit met me gastank, dus ik ben een Kist aan het bouwen die OM me gas tank heen gaat, en ik ben de versterkers en Condensators e.d allemaal in Reserve wiel vak aan het bergen.. dmv een ' tafel' erin te zetten, met verschillende planken op verschillende hoogte met de versterkers ertussen

(met een gastank heb je bijna geen ruimte),

(kan altijd erger.. maatje van me speelt met 1500W RMS aan sub met een gastank, en heeft 2 setjes aan hoedeplank speakers, en 2 setjes aan voor speakers.. maar die stopt er dan ook Duizenden euro's in..). alles moet aangepast worden, Dynamo/accu e.d Lasnaden die loslaten..

daar heb ik allemaal geen zin in om zo EXTREEM hard te gaan
User edit by Tomazos on 18-08-2009 @ 18:03:31 (100%)
RemcoV    posted on 18-08-2009 17:57
Leuk wagentje hoor! Zeg als jij weg gaat bij de HMH komen er dan vacatures vrij?:P
Estacy    posted on 18-08-2009 17:57
is dat een civic? ben niet zo'n fan van dit soort auto's, wel respect voor de LSD deuren en dat kompleet uitgebouwde interieur. Is er ook aan de motor gesleuteld?
Tomazos    posted on 18-08-2009 18:04
is een civic, ik had eerder een Wit blauwe civic.. waar ik echt races mee deed, 5.1 seconden van 0 naar 100..

maar deze civic rijd op gas, is een 1.5 dus moet je lekker rustig aan mee doen Happy, laughing
User edit by Tomazos on 18-08-2009 @ 18:05:29 (4%)
LLCoolP    posted on 18-08-2009 18:52
Poster: ianroma
Jammer dat je al terug bent. Ik vertrek vanavond naar Blanes. Hopelijk kom ik niet ziek thuis.

Suc6 alvast en hoop dat ook jij natuurlijk? wat bij houd wat je allemaal meemaakt
Join the party and become famous!
Tomazos    posted on 21-08-2009 01:36
even een Update,

ik ga standaard op de vrijdagen weer terug naar de discotheek/club waar ik 5 jaar gedraaid heb en nogsteeds veel inbreng en de sleutel van heb, dit draaien deed ik altijd samen met een collega van mij, en was elke Vrijdag (en zaterdag), RAM en RAM vol..

en nu komt er helemaal niemand meer.. puur door het deur beleid en de muziek die er gedraaid word.. door een jongen die het totaal niet snapt.. de eigenaar (tevens een hele goeie vriend van me) wil alles weer omgooien zoals het was.. gewoon gezellig en niet teveel 'zwart' binnen.. streng deur beleid en weg met dat House de hele avond!, gewoon gezellig!

dit hebben ze weer om geswitched met nieuwe portiers en een lijst van bezoekers die er nergens inmogen, en ik ga weer proberen om die vrijdagen weer vol te krijgen, helaas wil die oude collega van mij niet terug komen, dus moet ik alleen de hele avond vullen.
(de huidige dj ziet niet dat je geen zware house moet draaien als je 30 jaar en ouder binnen heb als je Net open bent)..

de Zaterdagen ga ik switchen tussen verschillende discotheken,
12 oktober draaien bij een nieuwe 'klant'.. is een andere populaire discotheek/uitgaans centrum in de regio.. waar eigelijk alle 'bekendere' allrounders uit de regio draaien, ik draai al jaren met hun samen en blijkbaar is mijn naam ook bij de eigenaar gevallen en die stuurde mij een mailtje.. en ik kom gelijk te draaien in de grote (main) zaal,

en als dat goed gaat kan ik elke week tussen 4 discotheken switchen op zaterdag,waaronder 3 grote uitgaans centra's en weer de hoofdzaalCool(nee, geen hmh) en 1 discotheek.. dat is voor mijn eigen planning wel zo makkelijk Happy, laughing,

gewoon een vaste week, op een vaste plek.. ideaal,

ook ga ik eind september weer met house feesten (organisatie) bezig houden (hadden even een zomer stop), wat ik samen met een vriend van me doe en altijd uitverkocht is elke maand.. dus word weer lekker druk.

mensen onthoud a.u.b.. draaien op de grootste lokatie van NL is niet altijd het leukste.. doe je eigen ding.. draai (word resident) in de tent waar jij je fijn voelt (ook al is het een klein discotheekje van 300 man) en het gevoel heb helemaal je eigen gang kunnen gaan.. dan hou je de lol erin.. en is het vele malen leuker om te doen!, ipv dat het een 'gewoonte' gaat worden,
User edit by Tomazos on 21-08-2009 @ 01:41:28 (15%)

This is an old Topic

No new postings for 5.731 days.
 Post CommentThat would be 191 months
or a whopping 15.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

78 Users online: 21 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 12.336
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.962.895