nope,
auto op gas..
omdat ik voor voornamelijk dj en normaal werk tussen de 50.000 en 80.000 km per jaar rijd..
en dit is de auto:
hij is van een vriend van me geweest, en heb hem samen met hem zo gebouwd:

maarja, ik zal mijn oude schoenen eens informeren todat ik nieuwe heb

en kwa decibels..
dat moet ik nog even meten,
maar 2 dagen terug is er voor 145W RMS aan voor speakers in gegaan,
195W RMS aan achter speakers, (merk: Hertz)
en voor 600W RMS aan subs, (MTX)
ik speel op 12" puur omdat dat geluid niet ver weg gaat.. maar in de auto blijft.. dus VEEL herrie in de auto, en weinig erbuiten.
het dak/vloer/deuren/kofferbak ALLES is geisoleerd,
en de versterker is eigelijk te zwaar voor de speakers, dus kan altijd nog uitbreiden,
ik hoop met dit setje alleen al kwa sub rond de 135/138dB te zitten,
maar dan moet ik binnenkort gewoon even naar een meeting toe en meedoen met een wedstrijd, dan weet ik het,
er komt nog een sub bij.. alleen ik zit met me gastank, dus ik ben een Kist aan het bouwen die OM me gas tank heen gaat, en ik ben de versterkers en Condensators e.d allemaal in Reserve wiel vak aan het bergen.. dmv een ' tafel' erin te zetten, met verschillende planken op verschillende hoogte met de versterkers ertussen
(met een gastank heb je bijna geen ruimte),
(kan altijd erger.. maatje van me speelt met 1500W RMS aan sub met een gastank, en heeft 2 setjes aan hoedeplank speakers, en 2 setjes aan voor speakers.. maar die stopt er dan ook Duizenden euro's in..). alles moet aangepast worden, Dynamo/accu e.d Lasnaden die loslaten..
daar heb ik allemaal geen zin in om zo EXTREEM hard te gaan