Blanes 2009 (1/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 14-05-2009 01:45
Gister op gesprek geweest, ben aangenomen om in Blanes te komen draaien voor 2009,
zoiezo Juni, en als mijn muziek commercieel is, en de bezoekers het leuk vinden (waar ik niet aan twijfel) mag ik tot eind augustus blijven

(waar ik mee gesproken heb zijn nederlandse managers die personeel werven, en de Eigenaren (spanjaarden), die zijn nogal kritisch, en die willen veel Feest en handen in de lucht zien.. daar hangt het vanaf Winking my eye)

28 mei vertrek ik met groepje collega's met een busje naar spanje,
word een leuk avontuur,

ik wou eigelijk met het vliegtuig.. maar aangezien ik (zoals de weegschaal aangeeft), nu 10,5 kilo aan cd's(map) heb.. gaat dat hem niet worden..

en wat is nou Toffer dan met vrienden en vriendinnen waar ik in NL ook al mee werk (collega's) aan zo'n reis te beginne?:D

ik had 2 jaar terug toen ik ook naar spanje ging een soort Weblog geschreven op een ander dj forum.. wat voor dj's die dat ook een keer willen doen wel leuk was.. 'hoe dat nou eigelijk is' ik weet het al van 2007,

maar vanaf hier zal ik afentoe wat nieuws en foto's neer planten Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 14-05-2009 @ 01:56:39 (68%)

What do you think about Blanes 2009 ??

Vote :   

Yorick    posted on 14-05-2009 07:30
Lache man!
Zorg er vooor dat je een leuk verhaal hier achterlaat!
Grtjs
Xtremer    posted on 14-05-2009 08:30
Doe je goed man! Veel succes en maak dr een vette trip van. Hou ons op de hoogte van je reis etc, ben benieuwdCool!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
MoXeGy    posted on 14-05-2009 08:59
lijkt me erg gaaf! Veel succes en houd ons inderdaad op de hoogte, vind ikzelf ook erg interresant Happy, laughing
Remote    posted on 14-05-2009 10:29
Wel boeiend om dat eens te lezen je avontuur daar. Veel succes allesinds al Cool.
User edit by Remote on 14-05-2009 @ 10:30:19 (4%)
yogum    posted on 14-05-2009 10:37
Maar Tomazos, heb je wel vertrouwen in dat je reis nu beter gaat dan vorige keer? Op deejayforum.nl heb ik namelijk wel eens je ervaringen gelezen en die waren toen niet zo goed toch?

Maar ben wel benieuwd!
Saskia    posted on 14-05-2009 11:03
moet ik je wel lang gaan missen Unhappy
ik hoor wel hoe je het daar hebt!
heeeel veel plezier Happy, laughing
Julemac    posted on 14-05-2009 11:19
Waar in Blanes ga je draaien?
Arena of Las Vegas?
zeker wel relaxed voor je! (H)
ccc    posted on 14-05-2009 12:12
Vorig jaar op vakantie geweest in Blanes. Zou er zo weer naar terug gaan. Helaas naar Salou dit jaar.
DJADMIN    posted on 14-05-2009 12:37
Proficiat Winking my eye ik denk discotheek arena ?
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Ilja    posted on 14-05-2009 13:04
Super tof?Cool, streef ik ook naar.?
Tomazos    posted on 14-05-2009 18:26
Poster: Julemac
Waar in Blanes ga je draaien?
Arena of Las Vegas?
zeker wel relaxed voor je! (H)

Arena Happy, laughing

Poster: yogum
Maar Tomazos, heb je wel vertrouwen in dat je reis nu beter gaat dan vorige keer? Op deejayforum.nl heb ik namelijk wel eens je ervaringen gelezen en die waren toen niet zo goed toch?

Maar ben wel benieuwd!

Klopt, (dat je dit nog weet:P),
zoals je toen gelezen had kwam dat grotendeels door een Arrogante marrokaan waar ik mee samen woonde die dacht dat hij alles kon maken,

dat was toen wel minder, ik moest toen soort van 'vluchten' (illegaal met bus terug enzo),

woonde toen ook in een k*t appartement met ze 3en in een 1 persoons kamer, waar de schimmel in de douche stond.. dat is bij Arena blanes STUK beter geregeld.. ik heb een 8 persoons appartement, die ik deel met dj's (Quintino,Maurice, Tony cha cha, darkraver, Outsiders), dus is wel beter Happy, laughing

in 2007 moest ik 7 dagen per week draaien, van 19.00u t/m 03.00, en nu in blanes 6 dagen in de week.. van 22.00 tot 04.00 ofzo.. en zijn er gast dj's.. in voor seizoen draai ik in de grote zaal, en hoogseizoen draaien er bekende dj's in de grote zaal en moet ik het voorprogramma doen.. (als ik mag blijven) en als ik daarmee klaar ben draai ik in de kleine zaal (alsnog 1200 man)

toen ik dit te horen kreeg over Blanes.. was mijn 1e vraag ook of er nederlandse managers waren, en of ze met nederlands personeel werkte.. zo niet had ik niet eens gegaan..

al het personeel is nederlands, en de managers ook..
en wat blijkt, er gaan nog een paar collega's van de hmh mee die kant op (bar/proppen e.d) :D, dus word echt tof.. zoiezo is het veel leuker als je met groep heen gaat waar je vrienden mee bent, en is al beter dat ik niet de enigste nederlander ben onder personeel.

Gister avond dus een gesprek gehad bij de managers, die waren echt tof en kon ook wel al lol met ze hebben, en als ik filmpjes zie van voorgaande jaren op Youtube is al het personeel zo knettergek als wat.. dusja..

we hopen er het beste vanHappy, laughing,
Dyno    posted on 14-05-2009 18:27
Zou eigenlijk naar Blanes gaan dit jaar, maar dat gaat helaas wegens omstandigheden niet door.
Laat maar komen dat verslag. Altijd leuk om te lezen.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
ThijsG    posted on 14-05-2009 18:30
Jij gaat heeel veel lol hebben! En gezellig appartementje ookWinking my eye.
Ik kijk uit naar je verhaal!:p
Tomazos    posted on 14-05-2009 18:31
nja.. ik voel me wel vereerd.. ze lieten zien hoeveel sollicitaties ze hadden gekregen (dj's).. dat ik als enigste op gesprek mocht komen.. en ik had nog niet eens gesolliciteerd ook :$,
fistfull    posted on 14-05-2009 18:33
Ik ben in augustus in blanes op vakantie :') wie weet zie ik je daar nog.
Tomazos    posted on 14-05-2009 18:34
laten we het hopenHappy, laughing,
ThijsG    posted on 14-05-2009 18:35
Poster: Tomazos
nja.. ik voel me wel vereerd.. ze lieten zien hoeveel sollicitaties ze hadden gekregen (dj's).. dat ik als enigste op gesprek mocht komen.. en ik had nog niet eens gesolliciteerd ook :$,

Dan moet je toch wel goed zijnWinking my eye
Tomazos    posted on 14-05-2009 18:40
voor hun was t belangrijkste dat er commercieel gedraaid werd, en gewoon feest.. veel onzin door de microfoon lullen en publiek vermaken zodat ze volgende dag terug komen..

ze hebben elk jaar wel commerciele dj's maar die hadden microfoon angst, dus dit jaar wouden ze een dj die het WEL deed voor de verandering

beetje dj maurice/cor achtige stijl Happy, laughing,

want 1 ding: je kan ALLE muziek draaien.. tis maar net hoe je het brengt.. bijv van Crookers naar Macarena/barbie girl is slechte combinatie, maar als je beetje met de mic speelt e.d denk niemand over die combinatie na en zal ook iedereen meedoen Happy, laughing

Poster: ThijsG
Dan moet je toch wel goed zijnWinking my eye

toen ik die stapel zag.. sloeg ik wel een beetje dicht.. dacht echt van: ohhh straks verkloot ik het in spanje :$
User edit by Tomazos on 14-05-2009 @ 18:43:35 (29%)
Tomazos    posted on 18-05-2009 18:30
Zo, even een 1e update,

Zaterdag heb ik bij de hmh gemeld dat ik naar spanje ga.. ze vonden het jammer maar zeiden wel dat ze blij met me waren, en als ik terug was dat ik dan vooral moest bellen..

Zondag ben ik met een collega van hmh (die ook naar blanes gaat) naar de zwarte markt geweest in Beverwijk..

resultaat: we kwamen met 16 tassen vol kleren terug Cool, ik winkel echt nooit, maar met ze 2en zonder meiden is het wel gezellig (en sneller)

Na beverwijk op de terugweg met hem bij een meid langs geweest die ook gaat werken in Blanes, even kennis gemaakt.. toen de tijd rijp was met hem terug naar mijn huis gegaan om lekker te eten.

toen kwamen we op het idee om 2 andere collega's op te zoeken (waarmee wij samen naar spanje moeten rijden), dus om 22.00u savonds vertrokken we met een flinke fles bacardi e.d richting harderwijk..

daar met 2 vrouwlijke collega's gezeten, bacardi erdoorheen gejaagd.. na lekker gezellig aangeschoten te zijn toch maar gaan slapen (en kotse).. wat een goed begin voor spanje Cool, en ben nu net thuis Happy, laughing

Planning staat om 1 Juni met het busje te vertrekke (met deze 2 meiden), en die collega van hmh.. we moeten 7 of 8 juni beginnen.. dus ruim optijd, en genoeg tijd om in parijs nog even te stoppen om daar te gaan stappen Happy, laughing

Cool
User edit by Tomazos on 18-05-2009 @ 18:36:26 (1%)
Stefjuuh    posted on 18-05-2009 18:37
Ruik ik daar een gat in de planning van de HMH?
Tomazos    posted on 18-05-2009 18:40
ehm.. nee, tijdelijke vervanger is al geregeld Winking my eye
zodra ik terug ben gaat die vervanger weer naar een andere zaalHappy, laughing
ianroma    posted on 18-05-2009 18:45
Relaxt in zit vanaf 8 augustus 8 dagen in blanes dus hopelijk zie ik je dan nog!Winking my eye
Tomazos    posted on 18-05-2009 18:47
jh idd:P,

op de zwarte markt had ik 1 'fun'shirt gekocht, voor de rest allemaal nette kleding voor de zomer.. (bloushes, mooie broeke/schoene enzo).. dat fun shirt was wel duur ma wel vet.. "ninja on turntabels", met zo'n ninja dj erbij.. die moest en zal k hebbe Cool
Winston    posted on 18-05-2009 20:07
Succes. Cool Ik zal je blog ook volgen.
Tic Toc
Stefjuuh    posted on 18-05-2009 20:17
Poster: Tomazos
ehm.. nee, tijdelijke vervanger is al geregeld Winking my eye
zodra ik terug ben gaat die vervanger weer naar een andere zaalHappy, laughing

Ruik ik een gat in de planning van de andere zaal?:P

Haha! Nee, vet man! Ik heb 2 jaar terug ook met plezier je avonturen gelezen! Misschien even kijken of ik dat terug kan vinden..

Edit: Klik
User edit by Stefjuuh on 18-05-2009 @ 20:28:24 (7%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

108 Users online: 16 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 43.811
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.468.462