Poster: Julemac
Waar in Blanes ga je draaien?
Arena of Las Vegas?
zeker wel relaxed voor je! (H)
Arena

Poster: yogum
Maar Tomazos, heb je wel vertrouwen in dat je reis nu beter gaat dan vorige keer? Op deejayforum.nl heb ik namelijk wel eens je ervaringen gelezen en die waren toen niet zo goed toch?
Maar ben wel benieuwd!
Klopt, (dat je dit nog weet:P),
zoals je toen gelezen had kwam dat grotendeels door een Arrogante marrokaan waar ik mee samen woonde die dacht dat hij alles kon maken,
dat was toen wel minder, ik moest toen soort van 'vluchten' (illegaal met bus terug enzo),
woonde toen ook in een k*t appartement met ze 3en in een 1 persoons kamer, waar de schimmel in de douche stond.. dat is bij Arena blanes STUK beter geregeld.. ik heb een 8 persoons appartement, die ik deel met dj's (Quintino,Maurice, Tony cha cha, darkraver, Outsiders), dus is wel beter

in 2007 moest ik 7 dagen per week draaien, van 19.00u t/m 03.00, en nu in blanes 6 dagen in de week.. van 22.00 tot 04.00 ofzo.. en zijn er gast dj's.. in voor seizoen draai ik in de grote zaal, en hoogseizoen draaien er bekende dj's in de grote zaal en moet ik het voorprogramma doen.. (als ik mag blijven) en als ik daarmee klaar ben draai ik in de kleine zaal (alsnog 1200 man)
toen ik dit te horen kreeg over Blanes.. was mijn 1e vraag ook of er nederlandse managers waren, en of ze met nederlands personeel werkte.. zo niet had ik niet eens gegaan..
al het personeel is nederlands, en de managers ook..
en wat blijkt, er gaan nog een paar collega's van de hmh mee die kant op (bar/proppen e.d) :D, dus word echt tof.. zoiezo is het veel leuker als je met groep heen gaat waar je vrienden mee bent, en is al beter dat ik niet de enigste nederlander ben onder personeel.
Gister avond dus een gesprek gehad bij de managers, die waren echt tof en kon ook wel al lol met ze hebben, en als ik filmpjes zie van voorgaande jaren op Youtube is al het personeel zo knettergek als wat.. dusja..
we hopen er het beste van

,