Blanes 2009 (8/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 14-05-2009 01:45
Gister op gesprek geweest, ben aangenomen om in Blanes te komen draaien voor 2009,
zoiezo Juni, en als mijn muziek commercieel is, en de bezoekers het leuk vinden (waar ik niet aan twijfel) mag ik tot eind augustus blijven

(waar ik mee gesproken heb zijn nederlandse managers die personeel werven, en de Eigenaren (spanjaarden), die zijn nogal kritisch, en die willen veel Feest en handen in de lucht zien.. daar hangt het vanaf Winking my eye)

28 mei vertrek ik met groepje collega's met een busje naar spanje,
word een leuk avontuur,

ik wou eigelijk met het vliegtuig.. maar aangezien ik (zoals de weegschaal aangeeft), nu 10,5 kilo aan cd's(map) heb.. gaat dat hem niet worden..

en wat is nou Toffer dan met vrienden en vriendinnen waar ik in NL ook al mee werk (collega's) aan zo'n reis te beginne?:D

ik had 2 jaar terug toen ik ook naar spanje ging een soort Weblog geschreven op een ander dj forum.. wat voor dj's die dat ook een keer willen doen wel leuk was.. 'hoe dat nou eigelijk is' ik weet het al van 2007,

maar vanaf hier zal ik afentoe wat nieuws en foto's neer planten Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 14-05-2009 @ 01:56:39 (68%)

What do you think about Blanes 2009 ??

Vote :   

Tomazos    posted on 27-06-2009 17:22
Update

even update.. de afgelopen week was gezellig, heb redelijk war nederlandse EN spaanse fans opgebouwd.. die spanjaarden vinden mijn manier en trucjes van mixen met reggaeton geweldig.. en nederlanders vinden het gewoon vet en de muziek beter dan bij de concurrent.. dus dat gaat goed,

nederlanders van afgelope week zijn naar huis.. kreeg toch nog diverse bedankjes voor de leuke week en diverse drank bonnen van hun die ze over hadden.. die heb ik verdeeld onder de mensen die tot einde bleven (de die hards) rondje shotjes.. (A)..

en ik vind het nogsteeds raar dat mensen me hier op straat opeens aanspreken van: jij draaid toch bij hollywood? ik heb net 2 (voor mij onbekende) mensen opgehaald van vliegtuig (dat vroeg me nederlandse manager of ik dat even wou doen.. voor een andere discotheek) en het 1e wat die jongen vraagt in de auto: jij draaid bij hollywood toch? (*ik dacht: het moet nu echt ophouden).. ik: ja hoe weet jij dat.. naja hij kwam dr vaak..

ik bracht hun naar hun discotheek in lloret, daar aangekomen werd ik aangesproken door 2 meiden: jij bent toch tomas? ik: ja hoezo dat dan?:P hun: nee zomaar.. jij draaid in hollywood en arena toch??

toen was ik het echt zat! :P

maar
ik was toch wel benieuwd waarom die spaanse mensen mij om het mixen zo geweldig vinden en dat vroeg ik dus even na aan een spaanse jongen die in een nieuwe discotheek van dezelfde eigenaar draaid..

die zei dat spanjaarden wel kunnen mixen.. maar niet zo ver zijn als nederlanders.. dus niet super snel.. niet rare trucjes/overgangen tussendoor.. en dat komt denkt hij voornamelijk omdat er geen 'grote voorbeeld' is in spanje zoals wij in nederland hebben..

mijn grote mix voorbeeld is de OUDE dj chuckie (toen hij nog r&B hiphop e.d draaide) die manier van mixen.., en daar kijk ik ook veel dingen van af..

en in spanje doet elke dj zijn eigen ding.. wat hij zelf geleerd heeft

hier in spanje kan je als dj ook niet 'beroemd' worden.. alleen als je 1 hit heb gehad oid..

Dus komt erop neer dat ze mijn manier van mixen hier niet kennen.. en alleen gewent zijn dat een plaat word afgedraaid.. en aan het einde over gemixt word.. of soms wat langer.. en alles wat Nieuw is intressant, de baas zet me nu ook paar uur neer om snel te knallen en rare dingen uit te halen op spaanse avond (kan ik max 1,5 uur volhouden.. hele avond knallen dat lukt nooit)

maargoed,

nu het boeiende gedeelte:

ik typte eerder dat ik een meisje had leren kennen.. ik zag dr al paar dagen nie meer deze week en ik hoorde van proppers van onze concurrent dat ze met andere jongen ging (maar wel tegen mij heel lief en leuk doen enzo), ik was even bij dr huis.. deed ze raar enzo..

ik dacht: naja het zal allemaal wel,

gister was voor vele een laatste avond, en grotendeels zat bij ons.. voornamelijk vaste nederlandse klanten die mijn muziek leuk vinden (gaat al snel als je populaire muziek en wat reaggaeton draaid) en elke avond kwamen..

de andere (slechte) spaanse dj ging draaien, en vrij veel mensen gingen naar de concurrent.. ik werd mee gevraagd dus ik vraag aan me manager of ik mee mocht.. het mocht maar de baas mag nix weten, naja oke..

ik daarheen.. zie ik dat meisje staan waar ik beetje mee was enzo.. staat ze te bekken met een andere gozer..

loop ik even naar dr toe van: hey Happy, laughing, en ik liep gewoon verder..

Naja, dat gezicht van haar was onbetaalbaar.. en komt even later een vriendin van haar: jij mag hier toch niet komen enzo? en echt sorry enzo.. naja.. vandaag is ze naar huis, heb dr ook nie gesproken, nr verwijderd..

tot nooit:P,

dinsdag komt de nieuwe groep:D
User edit by Tomazos on 27-06-2009 @ 17:35:28 (45%)
Estacy    posted on 27-06-2009 17:45
geen ster allures krijgen he?Cool Klinkt nog steeds allemaal super daar!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Winston    posted on 27-06-2009 22:39
Ah vrouwen Cool
Tic Toc
Snoey    posted on 28-06-2009 05:28
Ja ook vrouwen zijn opzoek naar de 'nacht' van hun leven als ze op vakantie zijn Winking my eye Maar wel big ups hoe je met de confrontatie van het zoenende meisje om ging (y)
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 28-06-2009 06:38
ach.. volgens mij heb ik afgelope 'nacht' een ander de nacht van dr leven gegeven..

was afgelope avond wezen stappen in lloret met 3 meiden, 2 daarvan wonen bij mij in de stad in NL die ken ik heel goed, en 1 daarvan niet, die waren nog nooit in lloret geweest en ik was vrij.. dusja.. met de auto naar lloret geweest..

naja.. toen ben ik met dat ene meisje die niet bij mij in de stad woont ergens boven op het puntje van een berg bovenop/in een oud kasteel beland.. (wat ze ook nog nooit in dr leven gedaan/gezien had.. ze vond het uitzicht snachts en toen het een beetje licht begon te worden zo enorm mooi Cool ze was er helemaal stil van.. en als ik dan vroeg van: wat isser?:P was het alleen maar van: ik vind het zo moooi, en sloeg ze helemaal dicht (lief he))

uitzicht is overdag zoals dit, alleen dan kan je helemaal rond kijken, en zie je ook lloret/malgrat e.d liggen, snachts zie je eigelijk bijna alleen maar lichtjes van huisen en steden/snelwegen e.d (en de verlichting van de uitgaans buurd in lloret in de verte):

Blanes:

was een gezellig (nuchter) nachtje Happy, laughing
eens kijken of dit ook zo'n sletje is.. 3x achter elkaar is scheepsrecht he..

ik moet toch weer eens even wat foto's gaan posten denk ik:P

nu even paar uurtjes slapen en dan weer mensen op pikken die aankomen om hier te werken,
User edit by Tomazos on 28-06-2009 @ 06:50:21 (83%)
Esmee    posted on 28-06-2009 11:30
wow dat ziet er inderdaad wel heel mooi uit h?Happy, laughing
klinkt echt super daaro.
Ik ga naar Mallorca dus dan vlieg ik over je heen Winking my eye Al vlogen we vorigjaar om 3 uur snachts over Barca heen, dat was echt prachtig qua lichtjes enzo. Dus als we dit jaar iets oostelijker vliegen, dan vlieg ik over je heen :P
Saskia    posted on 28-06-2009 12:20
Ik ga ook naar mallorca.. waar zit jij ?
Esmee    posted on 28-06-2009 13:31
noorden, wacht ik zal t even kijken hoe die plaats ookalweer heette (ik ben er pas een stuk of 8 keer geweest dus dan mag je het nog wel vergeten tochCool)
ojaaa
can picafort
nog een edit:
ik ga van de 12 tot de 26e geloof ik, maar het zou net zo geod 13e tm 27 kunnen zijn. En ik heb echt belabberde vliegtijden, ik ga heen rond 8 uur 's avonds, dan is je hele 1e dag dus al verpest, ben ik daar rond 10 uur, 11uur met koffers, 12 uur/half 1 in hotel.
User edit by Esmee on 28-06-2009 @ 13:43:27 (100%)
Saskia    posted on 28-06-2009 13:48
ik cala millor dus dan zie ik je niet denk ik :P..
ik ga van 23 tm 30 juli
Esmee    posted on 28-06-2009 13:57
ow cala millor, leuke plaats, ben ik ook 1x geweest.
Als je gaat shoppen krijg je moeie poten daar:P 1 gigantisch lange winkelstraat is daar. Er waren in mijn herrinering ook aardig wat cocktail bars en dat soort plekken, erg gezellig boel. Discotheken let je niet zo op als je 12 bent, ik in iedergeval niet, maar die hadden ze er ook.
Maar nu kapen we het Blanes Topic,
@ tomas, weetje al wat je gaat doen met dat aanbod?
Tomazos    posted on 28-06-2009 18:15
ik denk dat ik terug ga naar nederland Winking my eye
tom-j    posted on 28-06-2009 18:35
Poster: Tomazos
ik denk dat ik terug ga naar nederland Winking my eye

maar ga je?dan wel iedere zomer terug?
fistfull    posted on 28-06-2009 19:27
Leuke verhalen:P? Ik ga 17 juli naar blanes, kom vast nog wel een keer in de Arena!
Tomazos    posted on 29-06-2009 05:43
tot nu toe heb ik het prima naar me zin, dus zoals het nu gaat wil ik volgend jaar wel terug,

en als je in arena bent moet je wel even komen voorstelle, en even zeggen dat je van djr bentWinking my eye

ik draai in de grote zaal danHappy, laughing, zie je!
Stefjuuh    posted on 29-06-2009 09:24
*Nadat je gillend op hem af bent komen rennen : WHAA, JIJ BENT TOCH TOMAS UIT DE HMH?!?!*
Allows    posted on 29-06-2009 10:21
Binnen enkele uren zit ik op de bus naar Blanes :D. Hier heb ik echt heel het jaar naar uitgekeken!
Ik zal zeker ook is dag komen zeggen :P.
Nog veel plezier daar!
Tomazos    posted on 29-06-2009 18:26
Poster: Stefjuuh
*Nadat je gillend op hem af bent komen rennen : WHAA, JIJ BENT TOCH TOMAS UIT DE HMH?!?!*

Sterf:P

tot nu toe gaat het goed, concurrent was weer leeg:D, was een mengelmoes met (mooie) poolse meiden, en nederlandersHappy, laughing
polly    posted on 29-06-2009 19:58
Zeg tomazos
bedoel je nu te zeggen dat er knappe poolse dames waren en lelijke nederlanders? haha
Omdat ik niks bij Nederlanders zie staan haha :p
Tomazos    posted on 30-06-2009 05:05
ach.. ik vind sommige poolse meiden toch wel mooier dan de gemiddelde nederlander:P,

maar vandaag komen dr ziek veel toeristen aan, vanaf vandaag gaat de grote zaal ook elke dag open, dus zal vast wel wat knaps tussen zitten Happy, laughing
ccc    posted on 30-06-2009 12:22
man zo te lezen ben je gewoon bijna een bekende nederlander, iedereen herkent je. CoolCool

Ik vind dit wel een vet topic haha. Het klinkt beter dan een gewone vakantie.
Zie je eigenlijk overdag ook wel van het strand of mijd je dat?
User edit by ccc on 30-06-2009 @ 12:23:03 (100%)
polly    posted on 30-06-2009 15:18
Ik geloof zeker dat er wat knaps tussen loop in blanes.
zweedse en noorse dames zijn ook altijd zo sexy (vind ik dan)
veel plezier daarzo.
heb je trouwens al een lamme hand van het handtekeningen uitdelen of gaat het nog niet zover? haha
Crazy    posted on 30-06-2009 15:20
Gaat lekker daar gozer! Aandacht genoeg blijkbaar:P

En vergeet niet dat actiefilmpje te maken he, haha :P
Nog succes met je groupiesCoolCool
User edit by Crazy on 30-06-2009 @ 15:20:32 (27%)
Tomazos    posted on 30-06-2009 18:46
Poster: ccc
man zo te lezen ben je gewoon bijna een bekende nederlander, iedereen herkent je. CoolCool

Ik vind dit wel een vet topic haha. Het klinkt beter dan een gewone vakantie.
Zie je eigenlijk overdag ook wel van het strand of mijd je dat?

ik ben niet zoveel op het strand.. komt meer omdat ik overdag goed uitrust.. want na het draaien ben ik vaak helemaal kapot,

vandaag ben ik naar de sportschool geweest, met een vriend die uit NL komt van een collega, die doet wedstrijden voor Sterkste man van nederland..

naja ik met hem naar de sportschool.. hij drukt 125 kilo om even in te komen.. en sta ik daar voor het eerst in me leven in een sportschool met 30 kilo, 1,5 uur lang en dan steeds in stappen van 8:

ik 8 keer pushen, hij 8 keer pushen, en dat 3x en steeds iets zwaarder en dan naar volgende apparaat..

op gegeven moment ging het wel lekker.. en als ik gewicht nog redelijk van me lichaam kreeg was het van: HUP nog 5 kilo erbij.. hij heeft me echt afgebeunt.. ik kreeg geen cola dopje meer open..

me armen en borst zijn nogsteeds kei en keihard.. van de week nog een paar keer Happy, laughing, ik kreeg van hem een schema met hoe alles moet e.d,

en daarna lekker op het strand gelegen liggen zonnen,

maargoed,

vandaag schijnen er veel toeristen aangekomen te zijn, en vanaf vandaag gaat de grote zaal elke dag open..

en nee.. geen lamme arm om handtekeningen uit te delen.. deel alleen handtekeningen uit als er een leuk meisje loopt en ik een handtekening op flyer zet zodat ze gratis naar binnen mogenCool

dusja.. PARTY!!!:D
User edit by Tomazos on 30-06-2009 @ 18:48:38 (14%)
Unwolf    posted on 30-06-2009 19:45
heb je misschien nog meer fotos ? (A)
fistfull    posted on 01-07-2009 17:25
Poster: polly
zweedse en noorse dames zijn ook altijd zo sexy (vind ik dan)
haha

Zweedse Cool

Ik zie je vast wel dan in Blanes, misschien kom ik me wel ff voorstellen :p
User edit by fistfull on 01-07-2009 @ 17:25:38 (2%)

185 Users online: 13 Guests (172 Unknown)
Pages generated today : 64.002
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.671.753