Blanes 2009 (6/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 14-05-2009 01:45
Gister op gesprek geweest, ben aangenomen om in Blanes te komen draaien voor 2009,
zoiezo Juni, en als mijn muziek commercieel is, en de bezoekers het leuk vinden (waar ik niet aan twijfel) mag ik tot eind augustus blijven

(waar ik mee gesproken heb zijn nederlandse managers die personeel werven, en de Eigenaren (spanjaarden), die zijn nogal kritisch, en die willen veel Feest en handen in de lucht zien.. daar hangt het vanaf Winking my eye)

28 mei vertrek ik met groepje collega's met een busje naar spanje,
word een leuk avontuur,

ik wou eigelijk met het vliegtuig.. maar aangezien ik (zoals de weegschaal aangeeft), nu 10,5 kilo aan cd's(map) heb.. gaat dat hem niet worden..

en wat is nou Toffer dan met vrienden en vriendinnen waar ik in NL ook al mee werk (collega's) aan zo'n reis te beginne?:D

ik had 2 jaar terug toen ik ook naar spanje ging een soort Weblog geschreven op een ander dj forum.. wat voor dj's die dat ook een keer willen doen wel leuk was.. 'hoe dat nou eigelijk is' ik weet het al van 2007,

maar vanaf hier zal ik afentoe wat nieuws en foto's neer planten Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 14-05-2009 @ 01:56:39 (68%)

What do you think about Blanes 2009 ??

Vote :   

Tomazos    posted on 16-06-2009 16:20
Poster: Flexii
die lasershow met die rgb laser ziet er inderdaad wel relaxed uitWinking my eye, en die nieuwe ledtubes zijn inderdaad wel cool, had ze al in een webshop gezien, maar met filmpje erbij geeft natuurlijk toch een betere indruk he.

led tubes zijn wel bekendHappy, laughing, alleen ik had ze nog nooit op deze manier gebruikt zien worden.

gister laatste avond gedraaid.. nu 10 dagen vakantieHappy, laughing..
remco87    posted on 17-06-2009 12:47
Leuke draaitspot voor de zomer zeg Smile Ondanks de NL muziek ziet het er zeker gezellig uit daarzo! Geniet van je "vakantie" (ook al zou elke avond draaien in zo'n oord voor mij ook niet ver van vakantie af zitten Cool)
Tomazos    posted on 17-06-2009 14:05
heb vandaag weinig te vertelle..

was gister vrij.. gingen met een groep naar lloret, en voor de rest weet ik vrij weinig meer.. dus.. morgen weer denk ik:P
Tomazos    posted on 17-06-2009 20:45
Zo, vandaag even wat te horen gekregen..

een maatje van me die bar doet is ontslagen.. en vandaag te horen gekregen van de eigenaren dat ik de 1e dj ben sinds 5 jaar waar ze tevreden over zijn.. en ze hebben mij en mijn nederlandse manager een nieuw leven in spanje aangeboden...

dus.. gewoon hier wonen, nieuw leven beginnen.. dat viel wel ff zwaar want zo'n aanbieding krijg je geen 2e keer in je leven.. dus ik wist ook even niet wat ik moest zeggen..

mijn nederlandse manager wilt het zoiezo.. toen vroeg ik ook van: wat moet ik in de winter doen dan? toen zeiden ze dat de spaanse bedrijfsleider van Arena weg gaat.. dus dat er een andere functie vrij is voor in de winter..

naja, ik heb gezegd dat ik er over na ga denken en eerst deze zomer door wil komen voordat ik ga beslissen..

dusja..Cool
Estacy    posted on 17-06-2009 20:48
lol, Tomazos blijft in spanje :p Goed over nadenken of je het wil of niet. Is toch een hele stap, emigreren
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
ThijsG    posted on 17-06-2009 20:50
Poster: Tomazos
Zo, vandaag even wat te horen gekregen..

een maatje van me die bar doet is ontslagen.. en vandaag te horen gekregen van de eigenaren dat ik de 1e dj ben sinds 5 jaar waar ze tevreden over zijn.. en ze hebben mij en mijn nederlandse manager een nieuw leven in spanje aangeboden...

dus.. gewoon hier wonen, nieuw leven beginnen.. dat viel wel ff zwaar want zo'n aanbieding krijg je geen 2e keer in je leven.. dus ik wist ook even niet wat ik moest zeggen..

mijn nederlandse manager wilt het zoiezo.. toen vroeg ik ook van: wat moet ik in de winter doen dan? toen zeiden ze dat de spaanse bedrijfsleider van Arena weg gaat.. dus dat er een andere functie vrij is voor in de winter..

naja, ik heb gezegd dat ik er over na ga denken en eerst deze zomer door wil komen voordat ik ga beslissen..

dusja..Cool

Wat een vraag:O, mij lijkt het heerlijk!
Maar dit verwacht je toch niet zo snel ineensWinking my eye. Ik zou zeggen: Zorg iig dat je antwoord geeft op een van die zeldzame momenten dat je nuchter bent!:p
Crazy    posted on 17-06-2009 20:51
Zozo gast, dat is niet zomaar iets, goed over nadenken! En inderdaad op een moment dat je nuchter bent.
Lijkt mij wel vet, maar denk dat ik Nederland ook wel zal missen enzo hoor.
Tomazos    posted on 17-06-2009 21:01
Poster: ThijsG
Wat een vraag:O, mij lijkt het heerlijk!
Maar dit verwacht je toch niet zo snel ineensWinking my eye. Ik zou zeggen: Zorg iig dat je antwoord geeft op een van die zeldzame momenten dat je nuchter bent!:p

ik drink elke dag judorange of redbull onder t werk.. ben hier nu 2,5 week ofzo.. en was 2 x dronke.. valt best mee toch.. (vergeleken met collega's die elke dag dronken zijn).

maargoed.. tot nu toe heb ik totaal geen heimwee naar huis toe.. en ik zie wel hoe het deze zomer bevalt..

ik ben nu vrij.. omdat er gewoon even geen toerisme is.. onverwachts komt er zaterdag een groep.. dan moet ik draaien.. en de eigenaar van een andere discotheek heeft aan mijn baas gevraagd (die hebben een samenwerkings verband) of het goed is dat ik bij hun draai zolang ik vrij ben.. dus dat zijn weer beetje inkomsten die 10 dagenHappy, laughing
Roalin    posted on 17-06-2009 21:09
Lijkt me erg lastig!
Deze kans zul je maar een keer krijgen...
Goed over nadenken!
Winston    posted on 17-06-2009 21:10
en vandaag te horen gekregen van de eigenaren dat ik de 1e dj ben sinds 5 jaar waar ze tevreden over zijn.. en ze hebben mij en mijn nederlandse manager een nieuw leven in spanje aangeboden...

O.k. je vertelde dat die spanjaard ook technisch niks van kon. Maar misschien ben je goed, juist omdat je net uit NL komt. Maar als je permanent blijft verlies je misschien de feeling met wat in NL populair is en werkt op de dansvloer.

En check ook hun ontslagbeleid. Ben je echt gegarandeerd van die baan, of kun je ook van het een op andere moment worden bedankt als ze met het verkeerde been uit bed zijn gestapt.

En ook overleg met de wederhelft in NL. Cool
Tic Toc
Tomazos    posted on 17-06-2009 21:16
er zijn afgelopen jaren ook alleen maar nederlandse dj's geweest.. heeft niks te maken met die spanjaard Happy, laughing,

maar idd, die feeling wat in nederland populair is heb je een punt.. naja, ik ga er goed over na denken.. zoiezo wil ik mischien deze winter blijven om spaans goed onder de knie te krijgen maar k weet t ff allemaal nie meer.. als iemand je zoiets aanbied.. tja.. daar moet ik ECHT goed over na denken..

als het zo doorgaat wil k wel elke zomer hierheen, want het bevalt me tot nu toe echt top
Stefjuuh    posted on 17-06-2009 21:17
Whow! Mooi aanbod, al zou ik aan t eind van het seizoen gewoon het contractje tekenen voor volgend jaar!

Edit: en dus wel naar huis gaan!
User edit by Stefjuuh on 17-06-2009 @ 21:18:24 (35%)
Crazy    posted on 17-06-2009 21:40
Dat zou ook kunnen ja, vragen of je gewoon elke lente/zomer zou kunnen komen, en in de winter gewoon hier in Nederland, hier is het uitgaansleven ook niet verkeerd toch in de winter, en vooral niet met jou residenties!Cool
Tomazos    posted on 17-06-2009 21:53
nj idd, ik wil best iedere zomer komen.. maar om nou hier huisje boompje beesje te beginne... is wel btje snel
DJADMIN    posted on 17-06-2009 22:03
Ik heb inderdaad wel vaker verhalen gehoord over de Arena, dat je daar snel de straat op geschopt word. Heb er vorig jaar ook over gedacht om te solliciteren, maar toen vertelde een goede vriend dat 2 vrienden van hem achter de bar werkten, en na 3 avonden ontslagen werden...ze konden zich de weg naar huis zelf bekijken...

Toen ben ik zelf ook afgehaakt...dat is altijd een gevaar. Maargoed, als t bij jou lekker gaat, laat gaan, leef met de dag, en hou de aanbieding in je achterhoofd !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
tek-zotic    posted on 17-06-2009 22:13
zijn er eigenlijk harddance discotheken in spanje ook?? ^^
Tomazos    posted on 17-06-2009 22:20
Poster: DJADMIN
Ik heb inderdaad wel vaker verhalen gehoord over de Arena, dat je daar snel de straat op geschopt word. Heb er vorig jaar ook over gedacht om te solliciteren, maar toen vertelde een goede vriend dat 2 vrienden van hem achter de bar werkten, en na 3 avonden ontslagen werden...ze konden zich de weg naar huis zelf bekijken...

Toen ben ik zelf ook afgehaakt...dat is altijd een gevaar. Maargoed, als t bij jou lekker gaat, laat gaan, leef met de dag, en hou de aanbieding in je achterhoofd !

Er word een alteratief gezocht als je je werk niet goed doet.. logisch toch??

vandaag is een collega van me ontslagen omdat hij op straat ging zeggen van (op eigen inigatief): als je iets oranje aandoet krijg je gratis shotje.. mensen gaan altijd eerst naar Gotcha! (daar werken wij samen mee.. zit boven de arena).. en daar werden gratis oranje hoedjes uitgedeeld.. dus hij wist dat niet en iedereen met een oranje hoedje kreeg van hem shotjes.. (dure grap)

er waren wel meer dingen.. maar dat was voor de eigenaren de druppel..

tot nu toe groet de eigenaar me altijd met een lach, en komt hij ook vaak even naar me toe als ik in de grote zaal draai.. en enige wat ik hoor is "moy bien moy bien" (betekend Heel goed!) en dat hadden ze afgelopen jaren niet.. toen hebben ze dj's ontslagen omdat mensen weg liepen.. zaal leeg was.. en mensen ook volgende dag niet terug wouden komen.. en als dj niet ontslagen werd dan was dat omdat ze geen alterantief hadden..

ik zie wel hoe t loopt... lloret wil me ook weer hebben, andere discotheken hier ook (waar het leeg is als wij volk hebben).. dus als ik ontslagen word werk ik wel ergens anders Happy, laughing..

en mensen 1 tip.. wil je ECHT in spanje gaan werken (zeg ik tegen iedereen) zorg dan dat er nederlands management/personeel is.. spanjaarden denken anders over werken en uitbetaald worden dan nederlandersHappy, laughing

nog 1 tip: (in lloret zoeken ze nog heel veel personeelWinking my eye)

Poster: tek-zotic
zijn er eigenlijk harddance discotheken in spanje ook?? ^^

ja, is meer echt zware club e.d.. beetje Escape amsterdam achtige style..

dat Dirty house en agressieve house (zoals afrojack en alvaro) en minimal, dat kennen ze hier nog niet zo.. (moest draaien met een Dirty house avond.. toen waren er ook spanjaarden die het echt vet vonden)

maja.. ik heb wel contacten in lloret met dj's en die liet ik eens muziek van Afrojack horen, en die waren er helemaal wild van.. maar ze kennen het hier nog niet zo..

spanjaarden vinden hier House muziek.. wat wij in Nederland Club noemen,
User edit by Tomazos on 17-06-2009 @ 22:27:56 (73%)
Snoey    posted on 17-06-2009 22:50
Ik zou daar niet permanent blijven, zo slecht hebben wij het niet in Nederland.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Flexii    posted on 17-06-2009 23:53
nj idd, ik wil best iedere zomer komen.. maar om nou hier huisje boompje beesje te beginne... is wel btje snel

Dat zou voor mij ook niks zijn, ik zou wel iedere zomer daar willen draaien, in ieder geval een aantal jaar, maar ik zou toch niet daar willen wonen. Wat dat betreft hebben we het hier in nederland toch wel wat beter allemaal
Laidback    posted on 18-06-2009 04:24
om het maar even spaanse house te noemen.. het is enorm makkelijk te draaien..

ik sta trouwens op wat FlaixFm feesies in July! ..

tot welke datum zit je nog in spanje Tomazos ? dan kom ik ff langs bonjouren!.. doe we ook ff een zooi shotjes.

edit.. ik moet wel even akkoort gaan op het "uitbetalen" stukje..

nederlandse Eigenaars doen dit behoorlijk stipt. spanjaarden blijven spanjaarden en het zal dus altijd Manana(krijg even de puntjes niet op de N)? zijn! .. morgen , morgen, morgen! .
User edit by Laidback on 18-06-2009 @ 04:26:58 (100%)
Tomazos    posted on 18-06-2009 05:38
Poster: Laidback
om het maar even spaanse house te noemen.. het is enorm makkelijk te draaien..

ik sta trouwens op wat FlaixFm feesies in July! ..

tot welke datum zit je nog in spanje Tomazos ? dan kom ik ff langs bonjouren!.. doe we ook ff een zooi shotjes.

edit.. ik moet wel even akkoort gaan op het "uitbetalen" stukje..

nederlandse Eigenaars doen dit behoorlijk stipt. spanjaarden blijven spanjaarden en het zal dus altijd Manana(krijg even de puntjes niet op de N)? zijn! .. morgen , morgen, morgen! .

tot eind augustus Happy, laughing
28 augustus gaat me beste maat en tevens dj collega trouwen, dus dan ben ik zoiezo terug Happy, laughing

Flaix FM heb ik meestal opstaan in onze 'disco bus' (een bus met 9 a 12 stoelen om gasten van straat op te pikken.. soort taxi.. maar die gebruiken we ook om personeel mee te vervoeren of om mee te proppen)

omdat we nu 2 weken vrij zijn is iedereen die hier zat even naar nederland.. ik ben nu samen met 2/3 collega's hier en ik ben enigste met rijbewijs.. dus ben nu steeds de lul :P..

maja, nu even lekker na zitten, hele appartement voor ons alleen..

zometeen lekker slapen, en lekker overdag in zonnetje te liggen Happy, laughing, (ghe ghe.. 30 a 35 graden :D) en snachts 23:D
CaSE    posted on 18-06-2009 20:24
Ja papi, dat is wel een onwijs aanbod. Is zo dubbel he, wat geef je op aan de ene kant en wat krijg je er aan de andere kant voor terug.. Goed over nadenken!

28 augustus gaat me beste maat en tevens dj collega trouwen, dus dan ben ik zoiezo terug Happy, laughing

Swing?
Tomazos    posted on 19-06-2009 05:51
inderdaad Winking my eye,
User edit by Tomazos on 19-06-2009 @ 06:58:04 (94%)
Crazy    posted on 19-06-2009 09:29
Hey gast, vergeet ook niet eventjes een actiefilmpje van jezelf te maken he, haha. Lijkt me wel kicke om te zien, zie het publiek wel los gaan, maar kijke hoe jij je gedraagt:P
Tomazos    posted on 19-06-2009 09:35
komt vast nog wel.. is nu geen volk dus k ben vrij:P

151 Users online: 20 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 45.496
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.433.870