Poster: DJADMIN
Ik heb inderdaad wel vaker verhalen gehoord over de Arena, dat je daar snel de straat op geschopt word. Heb er vorig jaar ook over gedacht om te solliciteren, maar toen vertelde een goede vriend dat 2 vrienden van hem achter de bar werkten, en na 3 avonden ontslagen werden...ze konden zich de weg naar huis zelf bekijken...
Toen ben ik zelf ook afgehaakt...dat is altijd een gevaar. Maargoed, als t bij jou lekker gaat, laat gaan, leef met de dag, en hou de aanbieding in je achterhoofd !
Er word een alteratief gezocht als je je werk niet goed doet.. logisch toch??
vandaag is een collega van me ontslagen omdat hij op straat ging zeggen van (op eigen inigatief): als je iets oranje aandoet krijg je gratis shotje.. mensen gaan altijd eerst naar Gotcha! (daar werken wij samen mee.. zit boven de arena).. en daar werden gratis oranje hoedjes uitgedeeld.. dus hij wist dat niet en iedereen met een oranje hoedje kreeg van hem shotjes.. (dure grap)
er waren wel meer dingen.. maar dat was voor de eigenaren de druppel..
tot nu toe groet de eigenaar me altijd met een lach, en komt hij ook vaak even naar me toe als ik in de grote zaal draai.. en enige wat ik hoor is "moy bien moy bien" (betekend Heel goed!) en dat hadden ze afgelopen jaren niet.. toen hebben ze dj's ontslagen omdat mensen weg liepen.. zaal leeg was.. en mensen ook volgende dag niet terug wouden komen.. en als dj niet ontslagen werd dan was dat omdat ze geen alterantief hadden..
ik zie wel hoe t loopt... lloret wil me ook weer hebben, andere discotheken hier ook (waar het leeg is als wij volk hebben).. dus als ik ontslagen word werk ik wel ergens anders

..
en mensen 1 tip.. wil je ECHT in spanje gaan werken (zeg ik tegen iedereen) zorg dan dat er nederlands management/personeel is.. spanjaarden denken anders over werken en uitbetaald worden dan nederlanders

nog 1 tip: (in lloret zoeken ze nog heel veel personeel

)
Poster: tek-zotic
zijn er eigenlijk harddance discotheken in spanje ook?? ^^
ja, is meer echt zware club e.d.. beetje Escape amsterdam achtige style..
dat Dirty house en agressieve house (zoals afrojack en alvaro) en minimal, dat kennen ze hier nog niet zo.. (moest draaien met een Dirty house avond.. toen waren er ook spanjaarden die het echt vet vonden)
maja.. ik heb wel contacten in lloret met dj's en die liet ik eens muziek van Afrojack horen, en die waren er helemaal wild van.. maar ze kennen het hier nog niet zo..
spanjaarden vinden hier House muziek.. wat wij in Nederland Club noemen,