Blanes 2009 (5/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 14-05-2009 01:45
Gister op gesprek geweest, ben aangenomen om in Blanes te komen draaien voor 2009,
zoiezo Juni, en als mijn muziek commercieel is, en de bezoekers het leuk vinden (waar ik niet aan twijfel) mag ik tot eind augustus blijven

(waar ik mee gesproken heb zijn nederlandse managers die personeel werven, en de Eigenaren (spanjaarden), die zijn nogal kritisch, en die willen veel Feest en handen in de lucht zien.. daar hangt het vanaf Winking my eye)

28 mei vertrek ik met groepje collega's met een busje naar spanje,
word een leuk avontuur,

ik wou eigelijk met het vliegtuig.. maar aangezien ik (zoals de weegschaal aangeeft), nu 10,5 kilo aan cd's(map) heb.. gaat dat hem niet worden..

en wat is nou Toffer dan met vrienden en vriendinnen waar ik in NL ook al mee werk (collega's) aan zo'n reis te beginne?:D

ik had 2 jaar terug toen ik ook naar spanje ging een soort Weblog geschreven op een ander dj forum.. wat voor dj's die dat ook een keer willen doen wel leuk was.. 'hoe dat nou eigelijk is' ik weet het al van 2007,

maar vanaf hier zal ik afentoe wat nieuws en foto's neer planten Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 14-05-2009 @ 01:56:39 (68%)

What do you think about Blanes 2009 ??

Vote :   

Saskia    posted on 05-06-2009 20:04
Arme vriendin van je.. Naja ik ga hier maar niet verder op in dat lijkt me het slimste Winking my eye
carlosa    posted on 05-06-2009 20:06
hahaha...wat is er mis met gewoon genieten van het leven...ik begrijp het niet...maar goed..
Tomazos    posted on 05-06-2009 20:09
maar ik ben wel bruiner geworden.. elke dag lekker weer.. zelfs als het regend is het lekker warm,

wil jullie niet lekker maken hoorCool
Saskia    posted on 05-06-2009 20:09
Niks, als je het op een manier doet waarop je respect naar je vriendin toe toont. Maar laat maar zitten dit heeft toch geen zin Winking my eye
carlosa    posted on 05-06-2009 20:13
Ik krijg gewoon op dit moment niet genoeg bij 1 vrouw...dat kan toch...en ik toon zeker respect naar haar...ze wist toen ze met me ging al dat ik zo was dus tja....ik wil me gewoon niet binden...maar goed wel jammer dat mensen je hier gelijk raar vinden...maarja ik zeg al niks meer...
User edit by carlosa on 05-06-2009 @ 20:14:33 (46%)
Saskia    posted on 05-06-2009 20:15
Zolang je er tegenover haar eerlijk over bent vind ik er niks ergs aan hoor Happy, laughing Ik hou alleen niet zo van jongens die liegen en al
carlosa    posted on 05-06-2009 20:19
Poster: Saskia
Zolang je er tegenover haar eerlijk over bent vind ik er niks ergs aan hoor Happy, laughing Ik hou alleen niet zo van jongens die liegen en al

dat heb ik ook nooit gezegd...ik hou gewoon van vrouwen simpel as that...en je hebt ze in vele smaken en ik wil gewoon als het effe kan al die smaken proberen...dan heb ik tenminste niet later het idee van waarom heb ik dat laten lopen...
Bastian    posted on 05-06-2009 20:30
Al? dr. Phill spelen kan ook elders, heb ook wel genoeg van al die drank en drugs verhaaltjes!

Word er hier nog een beetje gedraait!? Winking my eye
carlosa    posted on 05-06-2009 20:57
Poster: Bastian
Al? dr. Phill spelen kan ook elders, heb ook wel genoeg van al die drank en drugs verhaaltjes!

Word er hier nog een beetje gedraait!? Winking my eye

ja je hebt wel beetje gelijk...dit hoort ook meer bij de late leeuw....
ThijsG    posted on 06-06-2009 00:14
Jij moet echt de mooiste tijd van je leven hebben daar Tomas!
Suc6 nog met die spaanse dj de grond in boren en je eigen reputatie opkrikken daarWinking my eye
Poster: carlosa
Ik krijg gewoon op dit moment niet genoeg bij 1 vrouw...dat kan toch...en ik toon zeker respect naar haar...ze wist toen ze met me ging al dat ik zo was dus tja....ik wil me gewoon niet binden...maar goed wel jammer dat mensen je hier gelijk raar vinden...maarja ik zeg al niks meer...

Eindelijk iemand die dat gewoon duidelijk maakt en niks geheim houd, dan weet je 'harem' waar ze aan toe zijnWinking my eye
Sebasz    posted on 06-06-2009 00:23
Poster: carlosa
ja je hebt wel beetje gelijk...dit hoort ook meer bij de late leeuw....

Oh oh oh stelletje internet helden die het met 10 verschillende dames in ??n week doen.
Dat lukt zelfs mij niet Cool

[knip]
Alert : Svp. medemembers met respect blijven behandelen!
User edit by Sebasz on 06-06-2009 @ 00:31:22 (100%)
Mod edit by Jorrit on 06-06-2009 00:34 (37%)
Jorrit    posted on 06-06-2009 00:33

Alert : Terug ontopic aub.
Mod edit by Jorrit on 06-06-2009 00:33 (94%)
W.i.M    posted on 14-06-2009 22:14
Hou het graag verder ontopic Smile
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Yorick    posted on 14-06-2009 22:16
Het is weer open,,
Thomas, Hoe is het daarzo?
Breng even verslag uit ofzoWinking my eye!
DjVictorF    posted on 14-06-2009 22:45
Ja ik ben er ook wel benieuwd naar! En wat voor booth hebben ze er staan? Denk de Pio standaart?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Tomazos    posted on 15-06-2009 07:42
Nou bij deze!,

Afgelopen week lekker gedraaid en overdag beetje met speedboot op de middelandse zee gelegen en beetje gedoken.. met een groepje collega?s die speedboot afgehuurd en wat muziek en drank erbij ook was deze week een schuimparty in de grote zaal

KLIK

was gekkenhuis!,

de concurrent van ons is de hele week al helemaal leeg, en bij ons lekker druk.. de concurrent doet verschillende wanhoops daden om volk te trekken.. ze hebben bijv van de week 20 toeristen een shirt gegeven en gratis drank om te gaan proppen.. dit ging zwaar over de regels.. (ja ook voor proppen zijn regels),

Afgelopen avond hadden we een 'holland party' alleen kleine zaal open, en toch +- 300 man binnen, concurrent had er 20 max...

de laatste 2a3 uur lopen knallen met tricks e.d met hele agressieve (dirty) house/minimal.. alle 300 mensen blijven tot het einde! en ging zwaar los op dat soort house!

ook vind ik het raar dat mensen hier mij herkennen van de hollywood.. en afgelopen week hebben we veel ?vaste klanten?gemaakt, die alle dagen kwamen en het gewoon vet vonden!,

ook mensen die mij konnen van mijn inmiddels ?beruchte?remix.. en van Nope is Dope..
wel vreemd om dat zo mee te maken..

Maandag (vandaag) is mijn laatste werk dag, en laatste dag voor toeristen.. omdat afgelope avond zo los ging doen we vanavond lekker weer een House party..

dan heb ik 10 dagen vakantie, en komt de rest van het nederlands personeel wat ook moet werken dit hoog seizoen deze kant op!,

ook komt dan Quintino en Tony cha cha, dj maurice,darkraver deze kant op.. om ook verschillende avonden bij mij in de grote zaal mee te draaien.. iedere gast dj een vaste dag in de week..

ook krijgen wij als 1e in Europa (buiten NL) een TMF clubcam.. en TMF komt samen met VJ saar en Jeroen post een vaste avond in de week langs om opnamens te maken

We hebben een groot ledscherm buiten hangen.. en ik moest er toch even een foto van maken met mij eronder:

voor degene die mijn dj booth wouden zien (grote zaal)
1x djm 800
2x cdj 1000 mk2,
en Tractor dj (vinyl):

de zaal zelf:

lijkt klein.. maar ik kreeg de hele zaal niet op de foto.. is van de dj booth naar die achterste bar best ver lopen +- 100 meter, en past 1300 man in,

8 Grote Tops, en 8 18" subwoofers.. beuken doet het wel!

nu is voornamelijk de kleine open omdat er gewoon niet genoeg mensen zijn.. daar zal ik morgen even een foto van maken.. discotheek met 2 zalen bij elkaar heeft een capaciteit van ongeveer 1700 mensen

kleine zaal staat aan apparatuur:
2x cdj 400,
1x djm 500,

zo, nu is me accu van me laptop bijna leeg.. morgen nacht meerHappy, laughing
User edit by Tomazos on 15-06-2009 @ 07:58:32 (41%)
Estacy    posted on 15-06-2009 07:49
zo, 22 graden snachts... dat doen we hier in holland niet na! Veel succes op je house party!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Roalin    posted on 15-06-2009 16:35
Ook het ultieme vakantiegevoel: feesten met nederlandse nummers Cool

Als ik eerlijk mag zijn, ik vind de booth nou niet echt geweldig...

Toch tof dat je zo'n foto hebt met je eigen naam! Cool
User edit by Roalin on 15-06-2009 @ 16:36:05 (2%)
Tomazos    posted on 15-06-2009 16:45
de booth is nou ook niet bepaald super.. beetje verouderd.. afgelopen maanden hebben ze er een nieuwe installatie ingehangen, een grote full color laser, en heel veel Led effecten (waar onder die Led wall buiten).. en binnen hebben ze Led tubes aan de muur, waarmee ze teksten over de muur kunnen laten scrollen (had ik nog nooit gezien), dus budget zat er weer even doorheen denk ik..

en ach.. een dj moet overal op kunnen draaien.. die cdj 400's vind ik helemaal niks.. maar ging wel erg lekker gister,

maja.. maakt nie zoveel uit dat er 2x cdj 1000mk2 staat.. als die hele zaal volstaat.. en het gaat los/springe.. dan boeit je dat echt geen donder:P
Tomazos    posted on 15-06-2009 17:02
Hier zie je wat ik bedoel met die ledtubes en Laser show:

KLIK

dit is de laser show die wij altijd doen als opening zodra de zaal volstaat

KLIK
Roalin    posted on 15-06-2009 17:12
Wow, maar dat is dan wel heel erg vet!

Ik bedoelde meer dat het rommelig is. (kapotte stofkappen, kabels? enz.)
Maar daar ziet een gewone sterveling toch niks van.

(plus ikzelf let daar heel erg op, sorry Winking my eye)

Edit:

Ga je ook nog op Terschelling draaien? (Big Apple, toch?)
Ikke niet Winking my eye maar ik ga er wel heen op vakantie!

Zo ja, kom ik zeker bij je langs! (en als je nog iemand nodig bent dan...)
User edit by Roalin on 15-06-2009 @ 20:58:44 (91%)
Tomazos    posted on 16-06-2009 07:52
nee dat is niet door gegaan.. omdat de resident dj van vorig jaar besloot terug te komen..

maar met de 23 graden Snachts hier in spanje vind ik dat nie zo erg.. ipv in een tentje liggen te trillen op terschelling
Crazy    posted on 16-06-2009 09:02
Ziet er goed uit Tomas, ook die laser is niet verkeerd! Zie er naar uit om nog meer van je "avonturen" te lezen!Cool
Flexii    posted on 16-06-2009 09:27
die lasershow met die rgb laser ziet er inderdaad wel relaxed uitWinking my eye, en die nieuwe ledtubes zijn inderdaad wel cool, had ze al in een webshop gezien, maar met filmpje erbij geeft natuurlijk toch een betere indruk he.
Roalin    posted on 16-06-2009 12:23
Jammer..

Nog veel succes dan in Spanje!

113 Users online: 10 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 11.858
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.400.232