Nou bij deze!,
Afgelopen week lekker gedraaid en overdag beetje met speedboot op de middelandse zee gelegen en beetje gedoken.. met een groepje collega?s die speedboot afgehuurd en wat muziek en drank erbij ook was deze week een schuimparty in de grote zaal
KLIKwas gekkenhuis!,
de concurrent van ons is de hele week al helemaal leeg, en bij ons lekker druk.. de concurrent doet verschillende wanhoops daden om volk te trekken.. ze hebben bijv van de week 20 toeristen een shirt gegeven en gratis drank om te gaan proppen.. dit ging zwaar over de regels.. (ja ook voor proppen zijn regels),
Afgelopen avond hadden we een 'holland party' alleen kleine zaal open, en toch +- 300 man binnen, concurrent had er 20 max...
de laatste 2a3 uur lopen knallen met tricks e.d met hele agressieve (dirty) house/minimal.. alle 300 mensen blijven tot het einde! en ging zwaar los op dat soort house!
ook vind ik het raar dat mensen hier mij herkennen van de hollywood.. en afgelopen week hebben we veel ?vaste klanten?gemaakt, die alle dagen kwamen en het gewoon vet vonden!,
ook mensen die mij konnen van mijn inmiddels ?beruchte?remix.. en van Nope is Dope..
wel vreemd om dat zo mee te maken..
Maandag (vandaag) is mijn laatste werk dag, en laatste dag voor toeristen.. omdat afgelope avond zo los ging doen we vanavond lekker weer een House party..
dan heb ik 10 dagen vakantie, en komt de rest van het nederlands personeel wat ook moet werken dit hoog seizoen deze kant op!,
ook komt dan Quintino en Tony cha cha, dj maurice,darkraver deze kant op.. om ook verschillende avonden bij mij in de grote zaal mee te draaien.. iedere gast dj een vaste dag in de week..
ook krijgen wij als 1e in Europa (buiten NL) een TMF clubcam.. en TMF komt samen met VJ saar en Jeroen post een vaste avond in de week langs om opnamens te maken
We hebben een groot ledscherm buiten hangen.. en ik moest er toch even een foto van maken met mij eronder:

voor degene die mijn dj booth wouden zien (grote zaal)
1x djm 800
2x cdj 1000 mk2,
en Tractor dj (vinyl):

de zaal zelf:

lijkt klein.. maar ik kreeg de hele zaal niet op de foto.. is van de dj booth naar die achterste bar best ver lopen +- 100 meter, en past 1300 man in,
8 Grote Tops, en 8 18" subwoofers.. beuken doet het wel!
nu is voornamelijk de kleine open omdat er gewoon niet genoeg mensen zijn.. daar zal ik morgen even een foto van maken.. discotheek met 2 zalen bij elkaar heeft een capaciteit van ongeveer 1700 mensen
kleine zaal staat aan apparatuur:
2x cdj 400,
1x djm 500,
zo, nu is me accu van me laptop bijna leeg.. morgen nacht meer