Poster: Crazy
Gaat meteen de verdediging inCool
Groot gelijk, haha.
Nee joh, geintje, denk dat die het wel meent, ook al ken ik 'm niet zo goed.Cool
Maar ??n ding weet ik wel, en dat is dat ik fxcking veel respect heb voor deze jongen!
Om het op deze leeftijd al zo ver te schoppen, daarmee bedoel ik, residenties in grote clubs, Spanje natuurlijk en ga maar door.
Toma(s)(z)(os), 1 van mijn voorbeelden, zeker weten!CoolCoolCoolCool
danku danku:P,
Poster: CaSE
Ik heb z'n handtekening! Cool
Die foto op die bank doet me zomaar aan iets denken... Je weet precies waar ik het over heb meneer de slaapkamer onderkotser Cool!
ik weet niet waar je het over hebt.. maar die prullebak was me grootste vriend bij jou:P,
Poster: CaSE
Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt, ik zit van 7 tot 14 juli in malgrat. Gaan we vast wel even koffie doen!
ja is goed!, ik ben zoiezo zaterdags vrij zoals ik nu begrepen heb.. de rest moet wel werken.. ik niet omdat zaterdag voor spanjaarden is, en ze dan gewoon spaanse dj hebben.. of ik verveel me en ga ik wel even proppen ofzo..
kom ik je met de auto wel even oppikken.. even stappen in lloret ofzo, ik heb zoiezo gratis toegang.. de mensen die ik meeneem ook, Of een hele lage entree prijs..
zoiezo als je met mij gaat stappen is de drank heel goedkoop

..
ik zet het even in me agenda

---
verder:
Update:
blijkbaar heb ik het vertrouwen van nederlandse manager een beetje

, slaap met hem en mijn hmh collega samen in 1 appartement, en is echt fcking relax!, gewoon met ze alle lol trappe, Gister avond weer even naar de discotheek geweest waar ik moet komen te draaien (met de groep zuipen behalve ik) was niet druk )logisch, zijn nog geen toeristen), wel zijn er een paar (leuke) dames van het Animafest aangekomen (animatie team voor hotels e.d), en die zien er wel heel leuk uit

, hun gingen naar een andere bar.. ik en me manager in de auto naar appartement.. zien we ze lopen maar we wouden gewoon rustig gaan slapen..
wij beetje internetten enzo.. zegtie: kom man, we gaan die meiden van animafest beter leren kennen..

, terug de auto in, door de stad gereden konden we ze helaas niet meer vinden.. naja jammer dan..
geluk dat ik niet gedronken had want werden aangehouden door politie.. mijn manager was dronken en stoned.. en ik was nuchter en ik reed.. die agent beetje vragen stellen vraagt hij: wat doen jullie hier eigelijk?? ik: "yo trawagar disco arena" (ik werk in discotheek arena)? toen mochten we opeens door rijden (1 groot corrupt zooitje die politie hier.. eigenaar stopt ze afentoe wat toe, en daarom heeft de discotheek nooit controles en personeel nooit boetes,
toen maar terug naar huis vroeg slapen want vandaag gingen we naar 'water world' in lloret de mar.. dat is het grootste water park van europa.. met glijbanen, zwembaden e.d.. was alleen bewolkt en 26 graden, dus de wind voelde beetje koud aan.. maar die glijbanen waren wel kicken..
vanavond hebben we een meeting met ander nederlands personeel van een andere discotheek waar we mee samen werken.. dus word een zuipfestijn denk ik (elke dag.. dus waarom vanavond niet), ik ga weer lekker rustig aandoen.. beetje fit blijven

,
morgen 1e werkdag!, dus zometeen nog even wat cd'tjes branden en tracklistjes Schrijven (ik heb hier geen printer

).. en dan morgen aan de slag!, en dan weer vrij

wat een heerlijk leven.. maja, dat duurd alleen deze maand.. want dan begint het hoogseizoen..
nu moet ik gewoon afentoe gaan draaien voor reisorganisaties.. dat we van tevoren weten dat ze een zaal hebben afgehuurd..
wat ik wel grappig vind.. die spaanse huis dj (niemand mag hem omdatie fucking arrogant is terwijl die nix kan geen 1 goeie overgang gehoord en de raarste dingen en door de microfoon roept: yo soy dj carrasco, numbre uno dj de costa brava (ze dj naam en datie nr 1 dj van costa brava is).. maar gister kwam hij naam me toe opeens van: tu es bienes dj! (dat ik goed ben) en kusje op me hand enzo.. terwijl ik nog niet gedraaid heb.. dus waarschijnlijk heeft de eigenaar hem op ze flikker gegeven ofzo.. ik weet het niet..
de spaanse manager van de disco is ook echt chill, kan wel met hem lache.. de meiden en jonges die hier nu al zijn mochten de echte eigenaren niet zo.. maar ik vond ze wel relaxt..
maja,
WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS!!!