ik sprak dj maurice vandaag even (die bekend is geworden door de skihut),
omdat hij had begrepen dat ik goed ziek was.. hoe het ging enzo,
en die zei dat Thomas berge wel mexicaanse griep heb.. en daar werkte hij afgelope week mee samen dus even een testje in NL,
maar hij zei ook dat in NL geen? testst worden gedaan, omdat mexicaanse griep niet dodelijk is.. alleen een zwaardere vorm ervan en daarbij gaat ook onbewust je mond/wangen/wallen enzo van hangen..
naja lekker kut weer..
nog geen test in NL

ik werd vandaag op gesprek geroepen van me baas.. omdat die had begrepen dat ik dinsdag weg ging..
dat vond hij echt niet tof en ging hem veel geld kosten.. en wou geen andere dj.. toen begon hij dat ik appartement alleen krijg om uit te zieken.. en als het niet gaat dat ik naar appartement kon.. en als ik niet wou werke dat ik niet hoefde.. en hij zou me ticket betalen
naja, op die voorwaarde wilde ik wel blijven..
dus ik draaien.. gaat hele avond goed.. maurice is aan het draaien en rond half 3/3uur krijg ik het weer super koud en heel erg moe..
dus ik ging om half 4 naar me spaanse baas: ik wil naar appartement,
hij: wie gaat er draaien dan.. en licht doen??
dus ik stelde andere dj's voor, dat wilde hij echt niet hebben omdat dan iedereen weg gaat.. en andere optie was er niet..
hij bleef moeilijk doen, dus ik ging naar me NL manager van dat het echt niet goed gaat en ik terug moet.. deed me baas nog moeilijk..
toen heb ik gezegd van: doei!, jullie zoeken het maar even uit eerst dingen beloven en dan niet waar maken..
want ik vind me gezondheid belangrijker.. en spaanse bazen vinden de disco belangrijkerme NL manager gaf me groot gelijk, en me spaanse baas wist niet zogoed wat hij ervan moet denken..
zometeen na 6uur komt nederlandse management thuis en dan even goed praten.. want eerst dingen beloven.. en daarna mij willen laten werken tot sluit.. dat werkt dus echt niet..
nu wil ik ECHT dinsdag naar huis,
we hebben zegmaar een nederlands management voor iedereen hier.. (behalve voor mij lijkt wel want ik moet alles met eigenaar regelen, terwijl het in NL anders is gezegd)
die alles beetje in de gaten houd, en contact personen zijn voor de eigenaar..
en 2 spaanse eigenaren,
volgend jaar wil ik best terug.. maar nu echt graag naar NL..
ik droom zovaak over me eigen 3 persoons bedje en dik matras:$
en LEKKER eten in de koelkast.. alles wat je maar wilt.. want mama koopt het ipv dat ik alles zelf moet kopen