Blanes 2009 (12/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 14-05-2009 01:45
Gister op gesprek geweest, ben aangenomen om in Blanes te komen draaien voor 2009,
zoiezo Juni, en als mijn muziek commercieel is, en de bezoekers het leuk vinden (waar ik niet aan twijfel) mag ik tot eind augustus blijven

(waar ik mee gesproken heb zijn nederlandse managers die personeel werven, en de Eigenaren (spanjaarden), die zijn nogal kritisch, en die willen veel Feest en handen in de lucht zien.. daar hangt het vanaf Winking my eye)

28 mei vertrek ik met groepje collega's met een busje naar spanje,
word een leuk avontuur,

ik wou eigelijk met het vliegtuig.. maar aangezien ik (zoals de weegschaal aangeeft), nu 10,5 kilo aan cd's(map) heb.. gaat dat hem niet worden..

en wat is nou Toffer dan met vrienden en vriendinnen waar ik in NL ook al mee werk (collega's) aan zo'n reis te beginne?:D

ik had 2 jaar terug toen ik ook naar spanje ging een soort Weblog geschreven op een ander dj forum.. wat voor dj's die dat ook een keer willen doen wel leuk was.. 'hoe dat nou eigelijk is' ik weet het al van 2007,

maar vanaf hier zal ik afentoe wat nieuws en foto's neer planten Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 14-05-2009 @ 01:56:39 (68%)

What do you think about Blanes 2009 ??

Vote :   

polly    posted on 04-08-2009 13:22
beterschap.
En nu hopen dat het niet die mexicaanse griep is.
Tomazos    posted on 04-08-2009 16:40
net bij de dokter geweest,

heb een waslijst aan medicijnen mee gekregen, o.a elk uur 600 mg aan ibuprofen.. en hij denkt dat ik blaasjes op me longen heb zitten, ik begreep zijn rare engels niet helemaal..

donderdag moet ik samen met de dokter naar lloret, naar het ziekenhuis voor een x-ray scan.. want hij denkt dat er serieus wat mis is met 1 van me longen,

hij wou (durfde) me nog niet echt zeggen wat het precies was, en wou even die x-ray scan afwachten voordat hij me het ging vertellen.. om duidelijkheid te hebben..

van alle medicijnen moet ik er 2 per uur in nemen, en van die ibuprofen 1 per uur..
word lekker spacen denk ik..
tom-j    posted on 04-08-2009 16:49
rook je dan ofzo??
RemcoV    posted on 04-08-2009 17:11
Damn, klinkt ernstig.
Hopen dat het allemaal langzaam wat beter gaat!

Sterkte daar!
Dolivieira    posted on 04-08-2009 17:28
Poster: Tomazos
net bij de dokter geweest,

heb een waslijst aan medicijnen mee gekregen, o.a elk uur 600 mg aan ibuprofen.. en hij denkt dat ik blaasjes op me longen heb zitten, ik begreep zijn rare engels niet helemaal..

donderdag moet ik samen met de dokter naar lloret, naar het ziekenhuis voor een x-ray scan.. want hij denkt dat er serieus wat mis is met 1 van me longen,

hij wou (durfde) me nog niet echt zeggen wat het precies was, en wou even die x-ray scan afwachten voordat hij me het ging vertellen.. om duidelijkheid te hebben..

van alle medicijnen moet ik er 2 per uur in nemen, en van die ibuprofen 1 per uur..
word lekker spacen denk ik..

Minder, Beterschap dan maar en voortaan iets minder hooi op je grote vork nemen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 04-08-2009 @ 17:28:40 (1%)
justjustin    posted on 04-08-2009 18:24
Poster: djdolivieira

Minder, Beterschap dan maar en voortaan iets minder hooi op je grote vork nemen.

Keep-it up!! Beterschap
Tomazos    posted on 04-08-2009 19:18
ja ik rookWinking my eye,

maar heeft er niks mee te maken,

in nederland draaide ik al bijna een jaar lang 7 dagen in de week, en hier ook.. denk dat dat gewoon even teveel is geworden,

gister ook collega's: je bent vrij en blijf je hier rondlopen.. ga lekker slapen..,

naja ging er mij meer om dat ik even kon relaxen, en niet continu met me gedachten bezig met met o.a nummers zoeken onder het draaien e.d..

ik zit nu lekker duf en spacend van medicijnen op de laptop, donderdag ziekenhuis, en heb tegen management gezegd dat ik donderdag de uitslag even af wil wachten, en daarop beslis of ik terug ga of niet..
Tomazos    posted on 04-08-2009 20:07
btw..

hoe vinden jullie onze afterparty's..

vaak hebben we afterparty's e.d maar nu is er een filmpje van gemaakt,

KLIK

Villa gehuurd, Quintino en Vato gonzalez, samen met mc tjen te gastHappy, laughing lekker zuipee,
het kan niet gek genoeg..

en zo gaat het bijna de hele week door.. heel vaak met darkraver, of quintino (die houd ook wel van zuip-afterparty's)
helaas was ik deze afterparty er niet bij.. omdat ik afgelopen nacht vroeg ging slapen,

this is how we do it (H)
User edit by Tomazos on 04-08-2009 @ 20:17:54 (54%)
Denvo    posted on 04-08-2009 20:19
Gezellige boel daar!
En dat meisje...........Cool
Tomazos    posted on 04-08-2009 20:20
welke?:P

klik 2
Esmee    posted on 04-08-2009 20:44
oh klinkt erg vervelend, nja beterschap Winking my eye
LLCoolP    posted on 04-08-2009 21:10
Ey, Tof die afterpartyWinking my eyeGhehe cdj's op de dozen gezetHappy, laughingbeetje improviserenWinking my eyeKlinkt gezellig daar!
en dat heel wat weken achter elkaar, lijkt me ook wel kapot makerij. Hoor wat mensen ook hoesten daarWinking my eyehoop dat t de NIET?Mexi is.

Sterkte!
??
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 04-08-2009 @ 21:15:14 (57%)
RemcoV    posted on 04-08-2009 21:12
Poster: LLCoolP
Ey(H)Tof die afterpartyWinking my eyeen dat heel wat weken achter elkaar, lijkt me ook wel kapot makerij. Hoor wat mensen ook hoesten daarWinking my eyehoop dat t Mexi is.

Sterkte!

Wel lief van je dat hoopt dat het Mexi is Winking my eye
LLCoolP    posted on 04-08-2009 21:15
Poster: RemcoV

Wel lief van je dat hoopt dat het Mexi is Winking my eye

ja h?Winking my eyeVakantie verstand hopeloos!Winking my eye

Join the party and become famous!
Tomazos    posted on 05-08-2009 03:28
ben net thuis gebracht door me manager.. ik was aan het draaien.. begin van de avond had ik het ERG koud, terwijl het binnen 26 graden was..

later voelde ik mijn vingers niet meer.. en ik liet ze voelen aan collega dj, die zei dat ze ijs en ijs koud waren..

ik ga door met draaien, rond een uur of 2 krijg ik het bloedheet, en moest in me boxer gaan draaien om beetje kou te krijgen,.. ik moest om half 3 weer pilletjes in nemen, en dat deed ik ook.. beginnen me ogen te branden, en pijn te doen.. ik hoorde niks meer, en zag wazig.. ik naar me manager toe dat hij echt NU een vervanger moet regelen.. hij ging weg om vervanger te regelen, en toen storte ik in..

def rhymz en gio wisten al wat ik had, en die riepen ook ehbo/security erbij.. en de andere dj van een feest cafe heeft ze cd's gepakt en is gaan draaien..

ik liep naar buiten, alles deed pijn, tranen in me ogen van het huilen.. want dit heb ik nog nooit meegemaakt.... en nu nogsteeds.. ik weet niet wat er gaat gebeuren, en ben zover weg van NL,
ik zie het echt niet meer zitten zo..

ik wacht het tot donderdag af,en als het dan nog zo gaat, dan ga ik per direct naar huis.. of ik regel morgen een ticket dat ik in NL naar ziekenhuis ga
Tomazos    posted on 05-08-2009 06:30
net naar ziekenhuis geweest, collega's hadden ambulance gebelt, omdat ze mijn warmte op 1,5 meter afstand voelde, en zweet over me neus liep,

hebben ze korte onderzoekjes gedaan, en toen in wachtkamer gezeten, met een wacht tijd van 6 uur voordat ik met dokter kon praten, toen was het voor mij al snel gedaan, taxi gebelt en terug gegaan, ik ga donderdag wel,
Saskia    posted on 05-08-2009 09:41
wat eng..
hoe gaat het nu dan? Kan je niet beter naar huis gaan..
Snoey    posted on 05-08-2009 11:56
Sterkte jongen! Dan is Nederland niet zo verkeerd kwa ziekenzorg als ik dit zo lees.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Winston    posted on 05-08-2009 13:16
Doe het ff rustig aan en beterschap.
Tic Toc
JollyJunkie    posted on 05-08-2009 13:25
Maar weten ze nou al wat je hebt of heb ik iets over het hoofd gelezen?
Vind het wel heel rot voor je, beterschap!
Estacy    posted on 05-08-2009 13:41
das balen zeg... ik hoop voor je dat je snel beter wordt!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Lawrenz    posted on 05-08-2009 13:54
Sjesus, dat klinkt echt ernstig. Sterkte man, en hoop dat ze snel vinden wat het is zodat je er zo bovenop bent!
Tomazos    posted on 05-08-2009 15:48
Poster: JollyJunkie
Maar weten ze nou al wat je hebt of heb ik iets over het hoofd gelezen?
Vind het wel heel rot voor je, beterschap!

de dokter weet het wel zegt hij.. maar wil eerst de scan van donderdag afwachten voordat hij mij duidelijkheid kan geven..

voel me nu vrij suf.. zolang ik die zware medicijnen blijf slikken gaat het wel,

ik heb net ook tegen management gezegd dat ik het gister echt niet normaal vond hoelang het duurde voordat er een vervanger was.. dit zagen ze nu eindelijk ook in.. want ze kunnen op een drukke avond moeilijk de ernst inschatten..

vanavond komt TMF met jeroen post..die draaid altijd wel lange sets, ik draai zelf even als 'proef' het 1e half tot een uurtje.. als het dan weer slecht gaat ga ik naar huis toe nadat ik de uitslag weet van het ziekenhuis..

gister deed praten heel zeer.. dus ik had me nederlandse manager als 'feest mc' lol..
praten gaat nu wel wat makkelijker.. maar ik wil gewoon weten wat ik heb.. want als ik me helemaal moet gaan focussen op het bedienen van een pioneer.. dan gaat er iets niet goed:O
JollyJunkie    posted on 05-08-2009 15:52
Maar nu ik erover nadenk kan je eigenlijk wel aannemen dat het niet de Mexicaanse griep is, anders hadden ze je nooit zo laten lopen en moest je in het ziekenhuis blijven.
Dus dat is wel weer mooi Smile
Hoop dat het over een niet al te lange tijd voer is, maar zowiezo wel chill dat je manager der nog wel begrip voor heeft.
Tomazos    posted on 05-08-2009 16:12
hij moet wel,

hij heeft me vanaf dat ik hier zit geen 1 dag vrij gegeven.. omdat er geen andere fatsoenlijke dj's zijn in mijn genre.. jah 1 die zwaar verstandelijk gehandicapt is.. die laten ze als troost in de kleine zaal draaien, of in een andere nieuwe discotheek waar niemand komt, maar nooit in de grote zaal..

jah en dan krijg je dit soort dingen:P dan worden mensen ziek..
(gek he!)
niet alleen hier in spanje, maar in NL was ik ook al lange tijd 7 dagen in de week aan het draaien, op gegeven moment moet je gewoon even rustig aan doen..

zometeen even wat lekkere fruit kopen, en vanavond en morgen afwachten,
User edit by Tomazos on 05-08-2009 @ 16:14:17 (58%)

95 Users online: 9 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 19.747
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.408.121